моля за съвет какви гуми да си избера каиман или кобри за нисан терано 2.7 тди 98 година
Сподели на какви преобладававащи терени ще караш да не се окаже,че нито едните,нито другите са за теб-/примерно,ако ще караш и доста по асфалт/.
Иначе,ако целиш максимална проходимост в яка кал Каймана е доказано по-добрия вариант от Кобрата.
Пробвай поне да изразиш процентното съотношение на оффроуд и асфалт, при което се предполага че ще се ползва джипката. Така както си поставил въпроса, няма да получиш много отговори. Кайманите са 100% оффроуд, кобрите 80-20% офф/он. За ежедневна кола, можеш да ги забравиш и двата чешита. Кобрата с някои уговорки става, но уговорките са сериозни. За скорости над 80-90 км/ч с кобрите, забрави. С кайманите още по-зле.
Your conscience is all you can take to your grave.
.... За скорости над 80-90 км/ч с кобрите, забрави. ..........
Ц, не си познал. С Кобра съм карал със 150-155 км/ч с Диско 1 /БЕЗ СТАБИЛИЗИРАЩИ ЩАНГИ И ОТПРЕД И ОТЗАД!/ в продължение на около 100-120 км. при размер 31.5/16. Удивен съм от гумата. Изключителен каучук. В калта - безапелационна, но с водач над 35г. Безшумна!!! Много ще се смеят, но в сравнение със сегашната 32-ка Гудиар МТР /дот 2011/, Кобрата все едно не стъпва на земята.
За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Ц, не си познал. С Кобра съм карал със 150-155 км/ч с Диско 1 /БЕЗ СТАБИЛИЗИРАЩИ ЩАНГИ И ОТПРЕД И ОТЗАД!/ в продължение на около 100-120 км. при размер 31.5/16. Удивен съм от гумата. Изключителен каучук. В калта - безапелационна, но с водач над 35г. Безшумна!!! Много ще се смеят, но в сравнение със сегашната 32-ка Гудиар МТР /дот 2011/, Кобрата все едно не стъпва на земята.
Чудно как не си минал през таван няколко пъти,при нови кобри над 70 е невъзможно да се побереш на пътя...
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Чудно как не си минал през таван няколко пъти,при нови кобри над 70 е невъзможно да се побереш на пътя...
Това твърдение от собствен опит ли е? Скоростта е мерена по ГПС! И не беше проба или експеримент. Освен това с жена, 2 деца и куче в колата. Място на събитието - Магистрала Тракия. Времеви диапазон: 2006-2007г. Тежестите за баланс бяха по 1 педя от двете страни на джантата. Изпълнител на монтажа - Валдиан / Goldy/.
ПП Не правя съпоставка м/у Кобрата и Гудиера, но първата е в пъти по безшумна, за разлика от теглото, при което разликата е ПОНЕ 30-35%!
За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Аз карах с Кобри няколко месеца и останах разочарован. В калта изхвърлят напред, но настрани са трагедия. Не могат да изчистват калта от себе си и като караш 15 минути в кал, гумите стават като галошки и грайфера почти не се вижда. На асфалта не мога да дигна повече от 90км/ч. , а колкото и бавно да карам с другия до теб не можете да си чуете приказката от бучене на гумите. С две думи - отвратителни гуми. За кайманите нямам пряко впечатление, но мисля, че са по-добри !
Карам с поизносени Кобри и съм доста доволен като за парите им.И на мен ми казаха че не може да се карат с повече от 60 даже било опасно и т.н.От личен опит смея да твърдя че това е малко преувеличено.Тествал съм ги на глинеста кал по път правен за свличане на трупи с голям наклон и се качих докъдето ми беше нужно.Мислех и аз за каймани но са ми доста хард а ми се налага да карам и по пътя,но в твоя случай мисля че си за каймани.Поздрави!
И най добре гумата да е истинска-не регенерат!Лично аз съм минал през доста видове и размери гуми и за 90% гора -бутонки SILVERSTONE MT-117 EXTREME ТОВА Е ГУМАТА!
а да знаете място в Пловдив от кадето мога да си закупя каимани може и втора рака а може и оферти да предложите ако има някои излишни поздрави на всички
Коментар