Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2 - проблем с EGI релето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано 2 - проблем с EGI релето

    Колеги, не намерих нещо писано по тази тема, затова пуснах нова.
    Проблемът е следния : След изключване от контакт в двигателния отсек се чува леко бръмчене, което след 2-3 секунди спира. След малко търсене установих, че бръмченето се чува в района около помпата и спира когато EGI релето изключи, с други думи релето изключва с 2-3 секундно закъснение.
    Възможно е това да е нормално, но досега не съм го забелязал. От това, което прочетох тук-там разбрах, че това реле е свързано с модула за управление на двигателя (ECM, т.е. популярно компютъра) и предназначението му е да регулира работата на помпата в зависимост от ситуацията. Например да прекъсне захранването на помпата ако сме дали само на контакт без намерението да палим двигателя или ако установи някаква незиправност. Доколкото разбрах, възможна причина за горния проблем е самият компютър да подава грешен сигнал и затова релето да изключва със закъснение.
    Моят въпрос е : какви могат да са последствията от такова поведение и може ли така да се кара колата поне временно?
    Пропуснах да кажа : Терано 2, 2.7 TD, 1998 г. с четирите фара отпред. Като на Спарки...
    Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

  • #2
    От: Терано 2 - проблем с EGI релето

    А какво значи EGI???
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • #3
      От: Терано 2 - проблем с EGI релето

      Не знам как е термина на български. Става дума за релето, което управлява помпата. Като отвориш капака на кутията с релетата то е третото отляво надясно, синьо на цвят. На капачката е написано "EGI".
      Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

      Коментар


      • #4
        От: Терано 2 - проблем с EGI релето

        Порових малко и открих, че означението значи "electronic gas injectors". Разбира се това не дава отговор на въпросът ти, но е някак по ясно. Прегледах и двата мануала, които имам, но не открих такова реле. Може би не гледам внимателно...
        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • #5
          От: Терано 2 - проблем с EGI релето

          Здравей Колега,
          Това го има при всички 2,7 TDI след '96.
          Когато изгасиш двигателя се чува едно леко жужене - при мен го има същото и смятам, че е нормално.
          Аз карам така вече 2 години и няма проблеми, така че карай и си свиркай.

          Успех.
          Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
          Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
          Opel Campo 3,1 TD '99
          Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

          Коментар


          • #6
            От: Терано 2 - проблем с EGI релето

            Бръмчи PWM клапана на авансатора на помпата, и е напълно нормално да бръмчи. Та, проблем реално нямаш, така че си карай тераното спокойно.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Терано 2 - проблем с EGI релето

              Да използвам и аз темата да попитам/не е съвсем по въпроса,но е свързано/
              Забелязвам,че при положение 1 на контактния ключ,като постои известно време светва таблото все едно си на контакт....Онзи ден човърках нещо по джипа и го оставих на първа степен контактния ключ,с цел да си слушам музика.След 20-тата минута започна да дава в същото положение на контакт.Изключвах го няколко пъти,но....в момента в който минат няколко минути отново се включва така.На какво може да се дължи това???
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #8
                От: Терано 2 - проблем с EGI релето

                Говорихме за това, а положение 1 е положение ACC. Да нямаш проблем с клемореда на к.ключ?
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • #9
                  От: Терано 2 - проблем с EGI релето

                  да не кажа 100% ама 90% е от климореда,на братми само че на леката кола му правеше така при изваден ключ,след половин ден човъркане и го оправих
                  просто иска да се свали,отвори да се зачисти добре да се натегнат малко пластините и да се намеже на ново със същата смаска и си готов,другия вариант е да провериш колко струва и ако не е скъп да смениш само климореда без патроника за да си ползваш същия ключ,ама аз лично им нямам вяра на купешките,кой знае в коя изба са правени
                  само за информация на брат ми вече трета година си работи без никакви ядове

                  Коментар


                  • #10
                    От: Терано 2 - проблем с EGI релето

                    Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                    да не кажа 100% ама 90% е от климореда,на братми само че на леката кола му правеше така при изваден ключ,след половин ден човъркане и го оправих
                    просто иска да се свали,отвори да се зачисти добре да се натегнат малко пластините и да се намеже на ново със същата смаска и си готов,другия вариант е да провериш колко струва и ако не е скъп да смениш само климореда без патроника за да си ползваш същия ключ,ама аз лично им нямам вяра на купешките,кой знае в коя изба са правени
                    само за информация на брат ми вече трета година си работи без никакви ядове
                    Това на брат ти на Терано ли е..или на някаква друга кола.Другото което ме интересува е...каква е смазката ,която използвахте за смазване?
                    Добре де...ако е от клемореда,защо тогава като завъртя на първа степен и отначало минават сигурно около 20-30мин. и тогава го прави,а след това вече зачестява и започва да си включва само контакта през 1- минута???Ако е от замърсен клеморед би трябвало да го прави постоянно през сходно време или пък почти веднага,а това не е така....
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Терано 2 - проблем с EGI релето

                      И тогава не можах да го разбера и сега пак не мога.
                      Значи отключваш колата и даваш ключа в положение ACC. После правиш каквото правиш(какво е то???) и след 20-30 мин. колата сама подава на положение ON. Така ли? После какво? Поглеждаш и какво правиш? Може би врътваш ключа до положение OFF... Изключва ли се контакта така? Ако да после пак слагаш на ACC и после много бързо колата пак подава на ON така ли?
                      А оправи ли оная бакия на вентилатора и ако не да не би да меши нещо там???
                      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                      Коментар


                      • #12
                        От: Терано 2 - проблем с EGI релето

                        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                        И тогава не можах да го разбера и сега пак не мога.
                        Значи отключваш колата и даваш ключа в положение ACC. После правиш каквото правиш(какво е то???) и след 20-30 мин. колата сама подава на положение ON. Така ли? После какво? Поглеждаш и какво правиш? Може би врътваш ключа до положение OFF... Изключва ли се контакта така? Ако да после пак слагаш на ACC и после много бързо колата пак подава на ON така ли?
                        А оправи ли оная бакия на вентилатора и ако не да не би да меши нещо там???
                        Точно така прави....Отключвам колата,давам ключа на положение АСС и нищо не правя...примерно си слушам кротко музика... и след 20-30мин. без да пипам ключа си включва само на контакт.Изключвам на OFF и отново включвам на АСС...тогава започва да подава контакт през 1-2мин....
                        Ония кабели на вентилатора не съм ги оправял,ама те са подвързани към захранването на запалката/единия най-вероятно +/ и към единия изход от степените на вентилатора на средната колона зад врътката/втория кабел/...Едва ли има отношение към самоволното включване на контакт в положение АСС....
                        Интересното е,че първоначално минава доста време преди да го направи/примерно 20-30мин./ и след като почне да го прави се почва през 1-2мин.Не съм пробвал да го изключа за по-дълго време и да видя дали отново ще си стои нормално 20-30м....
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Терано 2 - проблем с EGI релето

                          не небеше на терано а на хонда акорд и честно казано си го обяснявам така,че с времето смазката вече си губи свойствата или там дето контактува вече е отсранена,понеже вътре са няколко пластини на една ос и като се наруши разтоянието между тях явно упират една в друга и прехвърля контакта,а отделно си имаха и нагар
                          всичкото това нещо го измих с кореселин,пластините ги тръкнах с водна шкурка,а смаската е взех от приятел дето се занимава с ремонт на електроника,представлява бяла почти безцветна смаска(грес)
                          в нашия случай едната пластина беше много близо до другата точно по средата.разглобих ги и ги свих леко за да си дойде по средата и от тогава няма ядове
                          но ако си пипал нещо друго както е писал дамян може и да не ти е това проблема знам ли

                          Коментар


                          • #14
                            От: Терано 2 - проблем с EGI релето

                            Колеги, малко избягахте от темата, но това също са полезни неща. Аз засега я приключвам. Ходих на 2-3 места и разбрах следното :
                            Както казва Сапрки, бръмчи предварението на помпата (авансатора). Преди нямаше такова нещо, но явно компютъра е решил, че трябва да включи включи авансатора при прекъсване на контакта и да го изключи 3 секунди по-късно. Каква е причината не знам, но всички ми казват да си карам така и засега ще ги послушам.
                            Благодаря на всички, които се отзоваха със съвети по темата.
                            Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Терано 2 - проблем с EGI релето

                              Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
                              ...Преди нямаше такова нещо...
                              Има си го още от магазина. Просто не си му обръщал внимание.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X