Колеги, не намерих нещо писано по тази тема, затова пуснах нова.
Проблемът е следния : След изключване от контакт в двигателния отсек се чува леко бръмчене, което след 2-3 секунди спира. След малко търсене установих, че бръмченето се чува в района около помпата и спира когато EGI релето изключи, с други думи релето изключва с 2-3 секундно закъснение.
Възможно е това да е нормално, но досега не съм го забелязал. От това, което прочетох тук-там разбрах, че това реле е свързано с модула за управление на двигателя (ECM, т.е. популярно компютъра) и предназначението му е да регулира работата на помпата в зависимост от ситуацията. Например да прекъсне захранването на помпата ако сме дали само на контакт без намерението да палим двигателя или ако установи някаква незиправност. Доколкото разбрах, възможна причина за горния проблем е самият компютър да подава грешен сигнал и затова релето да изключва със закъснение.
Моят въпрос е : какви могат да са последствията от такова поведение и може ли така да се кара колата поне временно?
Пропуснах да кажа : Терано 2, 2.7 TD, 1998 г. с четирите фара отпред. Като на Спарки...
Проблемът е следния : След изключване от контакт в двигателния отсек се чува леко бръмчене, което след 2-3 секунди спира. След малко търсене установих, че бръмченето се чува в района около помпата и спира когато EGI релето изключи, с други думи релето изключва с 2-3 секундно закъснение.
Възможно е това да е нормално, но досега не съм го забелязал. От това, което прочетох тук-там разбрах, че това реле е свързано с модула за управление на двигателя (ECM, т.е. популярно компютъра) и предназначението му е да регулира работата на помпата в зависимост от ситуацията. Например да прекъсне захранването на помпата ако сме дали само на контакт без намерението да палим двигателя или ако установи някаква незиправност. Доколкото разбрах, възможна причина за горния проблем е самият компютър да подава грешен сигнал и затова релето да изключва със закъснение.
Моят въпрос е : какви могат да са последствията от такова поведение и може ли така да се кара колата поне временно?
Пропуснах да кажа : Терано 2, 2.7 TD, 1998 г. с четирите фара отпред. Като на Спарки...

Коментар