Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

    Последно по-точно наблюдение, двигателя работи съвсем нормално до 2500 оборота, проблема се появява като мине 2500, тресене, бял дим отзад, ниска мощност. Дали не е свързано с турбото? Ако влиза вода проблемът не трябва ли да го има и при по-ниските обороти? Това със стрелката го забравяме, то май е клапа за връщане на неизразходвано гориво ) До понеделник поне няма да има измервания на компресия, тъй че за сега само ще си пиша )
    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
    X-trail 2.2 Di 2003
    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

    Коментар


    • #17
      От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

      Съмнявам се турбото да се пуска чак на 2500 оборота, а и негов принципен проблем би бил яденето на масло, което пак е черно, а не бяло като разултат през ауспуха. Отделно, че маслото почва да липсва доста, а и в ауспуха става бая мазно на пипане.
      Може много неща да са, трябва диагностика, че от тук е малко аборт по телефона. Набелязваш възможните проблеми и ги елиминираш един по един, дедуктивно.

      Коментар


      • #18
        От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

        Бял пушек:-неизгоряла нафта!
        Тресене на двигателя при форсиране:-Неработеща дюза/разпръсквач/,ГНП не работи правилно /не подава горивото в точния момент,количество и налягане/
        Намалена мощност:-горните две неща + клапани ! При някои модели автомобили ,се наблюдава намаляване на мощноста,качване разхода на гориво, неравномерна работа на двигателя,неестествен пушек отзад и от изпускателната система /гърнета ,катализатори..../!
        Това при положение ,че си елиминирал варианта, да е от въздушен и горивен филтър!
        / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

        Коментар


        • #19
          От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

          Колега според така описаните признаци за мен е дебитомера върви при читав майстор и просто провери дали работи единият от вариантите просто сложи същия дебитомер от друг сигурен работещ джип .
          Suzuki Vitara 1.6i 8V

          Коментар


          • #20
            От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

            Първоначално публикуван от ventsi_76 Преглед на мнение
            Колега според така описаните признаци за мен е дебитомера върви при читав майстор и просто провери дали работи единият от вариантите просто сложи същия дебитомер от друг сигурен работещ джип .
            Пише 94 г. След 96 са с микропроцесорно управление на горивната система и имат дебитомер.

            Коментар


            • #21
              От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

              Да моята е "old school" няма много електроника, май за добро. Майсторът при който съм абониран, днес отсече, че клапанът на горивната помпа не работи както трябва, ще го сменя с някакъв друг и ще "продуха системата". Проблемът според него е, че не достига гориво за високите обороти. Двигателят работил нормално, ама не можах да разбера дали е мерил компресия, в Ст.Загора е от доста добрите майстори той, ако е уцелил и тоз път и стане работата евала. Как ви звучи това с клапана на помпата? Ще пиша пак за резултата от ремонта.
              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
              X-trail 2.2 Di 2003
              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

              Коментар


              • #22
                От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                Да моята е "old school" няма много електроника, май за добро. Майсторът при който съм абониран, днес отсече, че клапанът на горивната помпа не работи както трябва, ще го сменя с някакъв друг и ще "продуха системата". Проблемът според него е, че не достига гориво за високите обороти. Двигателят работил нормално, ама не можах да разбера дали е мерил компресия, в Ст.Загора е от доста добрите майстори той, ако е уцелил и тоз път и стане работата евала. Как ви звучи това с клапана на помпата? Ще пиша пак за резултата от ремонта.
                Според мен...малко съмнително да е то клапана.Той или работи или не!!!
                Представлява общо казано един електромагнит,който като дадеш контакт получава + и повдига нагоре една котвичка,която отваря прихода на дизел към помпата,а като изключиш контакта плюса се прекъсва,електромагнита спира да е такъв и...котвичката се връща надолу посредством една пружинка с което затваря притока на дизел и мотора гасне.Не виждам как няма да работи коректно...или електромагнита придърпва котвичката или не....
                Най-лесно може да се пробва,като се развие клапана и се отстрани котвичката.След това го завивате и пробвате,ако след 2500 оборота се променят нещата ,все пак там ще е проблема,ако не...майстора да си яде ушите....Проблема от опита е ,че просто като решиш да загасиш мотора,няма да стане от контактния ключ,а ще се наложи да подпреш някъде предните гуми и да пуснеш съединителя по рязко/т.е. да го загасиш на скорост/
                Ще чакаме резултати!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #23
                  От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                  РАЗВРЪЗКАТА ) Значи, след прочистване на горивната помпа, която е била затлачена, колата тръгна като нова! Няма ремонти и нищо не бе сменено. Всички по-горе описани от мен симптоми /за които гарантирам, че са достоверни/ изчезнаха напълно, няма бял дим, няма тресене на двигателя, МОЩНОСТТА СЕ ВЪРНА НАПЪЛНО, даже не знам от кога не е вървяла така колата и това само от прочистване на помпата. Имайте в предвид, че максималната ми скорост замерена преди няколко дни беше паднала на 100-105 км/ч. Всичко е от некачествената нафта, въпреки че зареждам само по бензиностанции, било то и различни. Горивния филтър преди го сменях на 10 000 км заедно с маслото, само последния път прескочих веднъж и го оставих да 20 000 км, но ако сте чели подробното ръководство за употреба, там го дават да се сменя даже на 40 000км, това не си го измислям. Дали съм попаднал на някаква много лоша нафта или се е случило постепенно не съм съвсем сигурен, най-малкото защото рядко я настъпвам до край. Колата я карам в България от 160 000 км, сега е на 235 000 км. Вероятно ще има и отражение върху разхода на гориво, който ми се струваше завишен на извънградско, но ще замеря. Та мерси за отзивите, това ще е за сега по въпроса с мощността, дано дискусията да се окаже полезна и за някой друг. Сега се чудя с какви добавки да започвам да карам, че май е наложително да се използват!
                  Последно редактирано от afgany; 14-06-12, 15:24.
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                  X-trail 2.2 Di 2003
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                  Коментар


                  • #24
                    От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                    В Кауфланд има полусинтетично двутактово масло, 8.99лв/литър. На цял резервоар добавяш 250мл. от това масло и нямаш грижи. Ще усетиш и разлика в работата на мотора. Аз наливам за момента само Екто дизел на Лук ойл и нямам оплаквания.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                      Това с двутактовото масло може и да го пробвам, обаче наливането му няма ли да ускори затлачването на горивната система /или както беше при мен с помпата/ с боклуци, защото те тези неща изглежда постепенно се натрупват и дават отражение върху подаването на гориво към двигателя, аз се замислих чак като взе да става много зле! Най-много ползвам ОМВ и Петрол нафта ама не винаги. Тя май и на Петрол не е много читава? Тези добавки за нафта, които ги дават че причистват системата, колко често могът да се ползват, във всеки резервоар или само от време на време за прочистване?
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                      X-trail 2.2 Di 2003
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                      Коментар


                      • #26
                        От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                        Добавките не вредят,но според мен повече от 1 добавка през един резервоар няма нужда.
                        Аз дори слагам през 4-5 резервоара и ползвам дизел без много да го подбирам.
                        До момента и масло не съм слагал,но бих пробвал от любопитство.
                        Така,че не се шашкай толкова...вероятно скоро няма пак да се подпуши така!
                        Поздрави
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                          Ами да ти кажа изчезнаха и едни прекъсвания, които мислех че са от смяната на скоростната кутия, а те се появиха преди 30 000 км поне, смятай от кога е плачело за тая профилактика!
                          Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                          X-trail 2.2 Di 2003
                          Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X