Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

    Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
    Гуми 32" . Коментара на 30-тата секунда. Камъните се виждат.



    Мисля, че е по-добре да ги мерим на някоя поляна и сладка приказка.
    Оо...далеч съм от мисълта да си ги мерим...
    Просто споменах някои всеизвестни факти за бензина и дизела и ги подкрепих със статистика за въпросните разглеждани автомобили.
    П.П.Между другото...представи си това трасе да го минаваш с бензинката в дъжд....С всичката гас която раздаваш направо ще е доста интересно...
    с дизела на доста от местата щеше да се минава почти само на обороти/говорим на бавните скорости разбира се/
    П.П.П.и...Спарки е наистина прав...най-проходимия джип на първо място е...прежаления!
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #32
      От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
      С всичката гас която раздаваш направо ще е доста интересно...
      Не за друго, ама клипа го пускам, като пример за леко преминаване(без газ) и да покажа, че не ми липсва въртящ момент на ниски обороти, въпреки гумите.
      Та колата направо спира на места. Синьото Терано.
      Де я видя тая газ бе човек? Аз ли съм кьорав и глух!? И коментара ли не чу?
      Не гледай черното, човека слиза от нива.

      ПП Във фразата за меренето, важното е "сладката приказка", което е във връзка с ракийката и мезето от по-горе.

      Коментар


      • #33
        От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

        2.7tdi, 31-ци, първа бавна, 20 градусов наклон по черен път, на празен ход (като се движиш компютъра си поддържа около 850 оборота). Катери и двигателя въобще не го усеща, независимо от неравностите. Дори не се забелязва промяна в оборотите. Ако волана можеше да се застопори, човек може да излезе, да се поразходи, да пуши някоя и друга цигара и да ходи спокойно заедно с джипката.

        Трилитровото по асфалт върви като е в обороти. Надолу е куц кон. На бавни обаче това няма твърде много значение.

        Това са ми личните впечатления. Ама го има момента че дизела го карам всеки ден, а на бензина биха ми трябвали ден-два за да му свикна и да го карам както трябва. Дизела изкривява навиците с времето, и съизмерима бензинка ти се струва абсолютен куц кон в ниските, където дизела, със или без турбо, си има доволно въртящ момент, независимо че турбото там не играе. Точно заради тоя въртящ момент в ниските придобивам навика да тръгвам на ниски обороти, и като се кача в бензинка се получава малко смешно при първите 1-2 тръгвания.

        ...и впрочем ако тераното ти е автоматик, дифовете са 4.625, а не 4.375.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

          незнам всеки има различен поглед на нещата но аз останах с обратното впечатление от това на спарки спрямо 2.7тди и 3.0V6,все пак сравнявам моя който не е чипосан и за момента си е апсолютен оригинал и дълга база 2.7,но както и да е
          що се отнася до ресурса и на двата изброени двигателя и бензиновия също подлежи на чипосване,но нямам спомен какви му бяха характеристиките понеже е доста по рано излезнал от употреба.но пък ако човек твърдо е решил да извлича мощности от него се предлага серийно в три варианта монтиран в лека кола 170к.с атмосверка(разлика само в чипа най вероятно),203к.с турбо и 230к.с турбо,като и трито са с ковани бутала,биели и валове
          ако някой се съмнява модела на колата е 300zx(1984-1989)че сега не ми се рови за подробна информация,а и темата не е за колата все пак

          Коментар


          • #35
            От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

            Какво те накара да смениш Нивата с Нисан ?

            Коментар


            • #36
              От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

              Омръзна ми да съм в тежест и да ме теглят. Всяка жаба да си знае гьола - с Нивата е добре в компания на Ниви, неподготвени Витари и до там. Няма клирънс, мощност, блокажи -а бе както беше в онзи стар виц върши работа, но кеф не прави. Нивата си стои.
              Сега с тези гуми излезе проблем с мястото на резервната - отзад пречи, в купето не влиза на местото си. Дайте идеи кака да я кача на покрива. Някой правил ли го е?
              Последно редактирано от 4i4o; 04-06-12, 07:11.

              Коментар


              • #37
                От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                Първоначално публикуван от 4i4o Преглед на мнение
                Омръзна ми да съм в тежест и да ме теглят. Всяка жаба да си знае гьола - с Нивата е добре в компания на Ниви, неподготвени Витари и до там. Няма клирънс, мощност, блокажи -а бе както беше в онзи стар виц върши работа, но кеф не прави. Нивата си стои.
                Сега с тези гуми излезе проблем с мястото на резервната - отзад пречи, в купето не влиза на местото си. Дайте идеи кака да я кача на покрива. Някой правил ли го е?
                Много хора има ,които си карат джипките с гуми на покрива.Единственото неудобство е,ако се наложи сваляне в гората.Гумата/особено ако е голям размер като твоите/си е доста тежка и едно сваляне и качване/особено за сам човек/ си е направо приключение.Гледал съм ,че горе на багажника на покрива някои правят стойка с макара и ползват ръчна лебедка,за да спускат гумата и да вдигат дефектната,ама...заигравка си е.
                Защо не помислиш да си направиш една тръбна стойка на панти и гумата да си я изнесеш непосредствено зад задната врата...
                Мисля,че ще е най-удачно,а и в определени ситуации подпирайки отзад по дърветата в гората/лично на два пъти с Патрола ми се е случвало/резервната гума отзад ми е пазила доста успешно задните врати!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #38
                  От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                  На задната врата пък отварянето на багажника е приключение. И дилемата е празен и трудно отварящ се багажник -особенно за вземи -остави въже, или лесен, но с газова бутилка и голяма гума=пълен. Затова искам на покрива багажник за джак, гума и лопата. От снимките личи - аз съм висок 2 метра и тежа 140 кг. ,така че не е проблема свалянето.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                    Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
                    Какво те накара да смениш Нивата с Нисан ?
                    На мен ми е по-интересно какво не го е накарало да я смени още след първите 10 километра шофиране.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                      докторе разбрах че утре май ще си на линия с нов съединител
                      а за багажника гледам че имаш релси на тавана,ако не са много здрави заменят се с други,или направо тези се изхвърлят и на дупките се монтира багажник и си ок

                      Коментар


                      • #41
                        От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                        Благодаря на колегата niki p. Всичко вече е в ред.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0311.jpg
Прегледи:1
Размер:135.7 КБ
ID:5382118 Това е стария съединител. Много тежки тези Тойоти бре.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                          Първоначално публикуван от 4i4o Преглед на мнение
                          Благодаря на колегата niki p. Всичко вече е в ред.[ATTACH=CONFIG]460366[/ATTACH] Това е стария съединител. Много тежки тези Тойоти бре.
                          И тойотата тежка и баира голям и калта лизгава и обувката ти тежка.
                          Здраве да е, съединителя си беше тръгнал.
                          Кво става със задния диф ?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                            Първоначално публикуван от 4i4o Преглед на мнение
                            Благодаря на колегата niki p. Всичко вече е в ред.[ATTACH=CONFIG]460366[/ATTACH] Това е стария съединител. Много тежки тези Тойоти бре.
                            Той направо му излязли нитовете,че и поостъргани даже,дошло му е времето
                            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                            Коментар


                            • #44
                              От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                              Първоначално публикуван от 4i4o Преглед на мнение
                              Благодаря на колегата niki p. Всичко вече е в ред.[ATTACH=CONFIG]460366[/ATTACH] Това е стария съединител. Много тежки тези Тойоти бре.
                              Той съединителя,че си е бил за смяна преди бая километри...това е ясно,само не разбрах,откъде дойдоха тези...Тойоти...Нали темата беше за Нисан Терано 1 или...
                              Нещо може и аз да не вдявам...
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                                по време на тоталното изпушване на съединителя е дърпал тойота в кал и то на баир

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X