Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
    Значи за терано 1 става 33", а за терано 2 само до 31"???
    Купето е съвсем друго....
    П.П.И за Терано 2 става,ама рязането е много голямо,а поради явно някои специфики на комплектация/като примерно предавателните ни числа/ едни 33" гуменетки,ще се отразят доста на динамиката на машините ни
    Реално погледнато за 2.5см. по-голям клиренс,не си заслужава да режеш сериозно по калниците и подкалниците,както и да сменяш диференцияли с по-бавни такива.По-добре да се вложат средствата в една добра лебедка и като не ти стигне клиренса да се дръпнеш и....гас нататък....
    Това е моето мнение!
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #17
      От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

      на тази единичка не се отразява щото е с 3.0V6 който си има бая по-голям ресурс от нашите,иначе по спомен от това което беше писал спарки дифовете са ни еднакви но скоростите са с различни предавателни числа

      Коментар


      • #18
        От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

        OK. Сега е в сервиз за съединител.

        Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
        значи намерихте гуми за машината
        трябва да мина някой ден да вида как е станала,че ми се ще да вида на живо как седят нещата отпред,че и на мен ми се ще да го вдигна като цяло,но отпред ми е по интересно.ще звънна да се разберем

        Коментар


        • #19
          От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

          Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
          на тази единичка не се отразява щото е с 3.0V6 който си има бая по-голям ресурс от нашите,иначе по спомен от това което беше писал спарки дифовете са ни еднакви но скоростите са с различни предавателни числа
          Това за дифовете...не съм съвсем сигурен....
          Другото което е....125к.с. на дизел/говорим доста въртящ момент на ниска скорост/ си е направо доста по-добре от 148к.с./примерно де/ на бензин...
          Бензиновия мотор иска подаване на гас ,за да върви,а това особено на офроуд е противопоказно относно проходимостта,защото повече гас-повече боксуване!
          На асфалта нещата са други....
          П.П.За справка:
          Терано 1 3.0л. бензин.-148к.с.

          1.Максимална мощност при-4600 об./мин.
          2.Въртящ момент-239/4000 Н*м
          3.Ускорение от място до 100км.-12.6 с.

          Терано 2-2.7тди-125к.с.

          1.Максимална мощност при-3600 об./мин.
          2.Въртящ момент-278/2000 Н*м
          3.Ускорение от място до 100км.-16.7 с.

          Виж каква е разликата във въртящия момент на бензина и на дизела.Убийствена е...
          Така ,че...определено не е въпрос на мотор,а на предавателни числа!
          Поздрави!
          Последно редактирано от lubashki777; 03-06-12, 09:33.
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #20
            От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
            Значи за терано 1 става 33", а за терано 2 само до 31"???
            Стават и ги върти без затруднение. Освен това, изглежда и много джиджана.

            Коментар


            • #21
              От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
              Това за дифовете...не съм съвсем сигурен....
              Другото което е....125к.с. на дизел/говорим доста въртящ момент на ниска скорост/ си е направо доста по-добре от 140к.с./примерно де/ на бензин...
              Бензиновия мотор иска подаване на гас ,за да върви,а това особено на офроуд е противопоказно относно проходимостта,защото повече гас-повече боксуване!
              На асфалта нещата са други....
              Това се очертава дълъг теоретичен спор.
              Иска тиферич, червено вино(ракийка) и подходящо мезе.
              Всичко това ни е под носа. Всички ще се радваме на такава дискусия.
              Хич, не е лоша идеята за сбирка на Терано в Родопите.


              На практика, аз карам колата в гората на 1200-1500 оборота(2-ра бавна) на скопена газ и много рядко иска нещо повече.
              Така не губя сцепление от излишък на мощност и по-малко товаря предаването. Просто не я оставям да спре. Тогава и LSD-тата работят ефективно.
              Когато изведнъж стане "сураво", цъкам на бензин и от какви да е обороти излитам на секундата.
              До сега не ми се е случвало, да се зачуди дали да превърти и 4-те гуми.

              Коментар


              • #22
                От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                Това се очертава дълъг теоретичен спор.
                Иска тиферич, червено вино(ракийка) и подходящо мезе.
                Всичко това ни е под носа. Всички ще се радваме на такава дискусия.
                Хич, не е лоша идеята за сбирка на Терано в Родопите.


                На практика, аз карам колата в гората на 1200-1500 оборота(2-ра бавна) на скопена газ и много рядко иска нещо повече.
                Така не губя сцепление от излишък на мощност и по-малко товаря предаването. Просто не я оставям да спре. Тогава и LSD-тата работят ефективно.
                Когато изведнъж стане "сураво", цъкам на бензин и от какви да е обороти излитам на секундата.
                До сега не ми се е случвало, да се зачуди дали да превърти и 4-те гуми.
                Всичко зависи от определената ситуация.С 33-ките пробвал ли си го да катериш по камъни или пък по хлъзгав стръмен участък с препяствия
                Тогава най-много си проличава разликата между дизел и бензин.Дизела катери на обороти-бавно и внимателно ,докато бензина иска сръчкване,което води до подскоци по камъните и загуба на управление дори понякога в определени моменти.Да не говорим и за евентуални щети при подскоците.
                П.П.За сведение...на дизеловото Терано на 2-ра бавна нещата става на доста по-ниски обороти..
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #23
                  От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                  Всичко зависи от определената ситуация.С 33-ките пробвал ли си го да катериш по камъни или пък по хлъзгав стръмен участък с препяствия
                  Тогава най-много си проличава разликата между дизел и бензин.Дизела катери на обороти-бавно и внимателно ,докато бензина иска сръчкване,което води до подскоци по камъните и загуба на управление дори понякога в определени моменти.Да не говорим и за евентуални щети при подскоците.
                  П.П.За сведение...на дизеловото Терано на 2-ра бавна нещата става на доста по-ниски обороти..

                  Гуми 32" . Коментара на 30-тата секунда. Камъните се виждат.



                  Мисля, че е по-добре да ги мерим на някоя поляна и сладка приказка.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                    Виж каква е разликата във въртящия момент на бензина и на дизела.Убийствена е...
                    Така ,че...определено не е въпрос на мотор,а на предавателни числа!
                    Поздрави!
                    и аз в предния си пост това казах че имат разлика в предавателното отношение
                    а що се отнася по документи дизела може да е с по-голям въртящ момент,но в действителност да ти призная точно тоя бензинов двигател се справя доста по добре в ниските от дизела.преди 4 дни имах това удоволствие да пробвам такова терано е вярвай ми мойте 125коня ми се видяха направо умрели,и другата разлика е че нашите 2.7тди-та докато влезат в диапазона да се задейства турбото са си как да кажа малко муднички и си трябва да ги понастъпиш докато при 3.0V6това нещо е илюзия,там с леко допиране на гастаси тръгваш без никакъв проблем а пък ако искаш може и да му я смачкаш ама тогава направо се изстрелва,отделно и V-образния двигател силата му си идва още от ниските обороти

                    Коментар


                    • #25
                      От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                      Преди години имах Маверик. Като цяло превъзходството на Терано 2 пред Терано 1 е само визията. Е сега стана една ...Но нека споделяме мнения от опит. Книги и аз съм чел.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                        ей ама и вас ва хапат балхите,при наличието на толкова черни пътища в нашия район баш в камъните се навирате
                        вече съм монтирал рошавите гуми на другия комплект джанти и като сменят на доктора съединитела може да си спретнем една разходка ама не по такива камъни че аз не съм толкова вирнат като вас(все пак моя преден клиренс е почти колкото вашия заден)
                        а този клип случайно да не е пътя от св.кирик към лясково

                        Коментар


                        • #27
                          От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                          Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                          а този клип случайно да не е пътя от св.кирик към лясково
                          Пътеката. И вече не можем да минем, защото доктора порасна на ширина 14-15 см.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                            Първоначално публикуван от 4i4o Преглед на мнение
                            Преди години имах Маверик. Като цяло превъзходството на Терано 2 пред Терано 1 е само визията. Е сега стана една ...Но нека споделяме мнения от опит. Книги и аз съм чел.
                            Всичко е спорно.....а кое е по-по-най Терано 2 или Терано 1........зависи от задкурмилното устройство.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                              Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                              на тази единичка не се отразява щото е с 3.0V6 който си има бая по-голям ресурс от нашите,иначе по спомен от това което беше писал спарки дифовете са ни еднакви но скоростите са с различни предавателни числа
                              Не, няма по-голям ресурс. Мощността е по-голяма, но въртящиа момент не е. Единствената разлика е че онова позволява каране с по-голяма скорост без да имаш чувството че ще ти изхвъркнат буталата. Просто е по-високооборотно.

                              Дифовете са с еднакви предавателни числа (4.375). Скоростните кутии също са еднакви с терано 2 дизел след 1996-та. Само автоматиците 3.0V6 са с по-голямо предавателно число (4.625). А и чипосан дизел е с въртящ момент около 310Nm.

                              Ако някой е толкова мераклия за 33, слага едни дифове 4.625, чипосва си мотора, и няма никакви грижи с въртенето им. Само дето проблема с 33-ките не е въртенето им, а някои специфики по окачването. А освен друго късото терано 2 е по-късо от терано 1 и с по-малък заден свес, така че реално му трябват по-малки гуми за същата проходимост.

                              ...обаче както знаем проходимостта е правопропорционална на това доколко задкормилното устройство е прежалило возилото, което управлява.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Имаме си нов член или как е от Нива на Терано I

                                В десятката... Най-проходим е прежаления джип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X