От: Възможно по-сложен багажник за NISSAN Y60 къса база
Кажи ,че ми е интересно...детайлите на какво ги рязахте,за да има такава точност???
Говоря за сглобките основно,за фигурките по държачите и стойките е ясно....
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
От: Възможно по-сложен багажник за NISSAN Y60 къса база
Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора)Преглед на мнение
..... Какво е горе-долу теглото му в завършен вид ?
Теглото не съм го мерил (мислех си, но забравих). На компютъра го изкарвам 42kg за вариант 7, и 54kg за вариант 2. Смея да твърдя че е достатъчно точно + - 100-200gr.
Звучи стряскащо но се поинтересувах и се оказа че и на ARB са много подобни килограмите, след като видях че и техните тръби са същите 35 и 25mm. а и имат модел с размер подобен на моя +- 20-30mm стигнах до извода че и те са ползвали тръби с дебелина на стената 2mm. Но така е като се търси решение на подобно задание то и отговора е подобен - та нали и там има инженери - шега разбира се.
ИДЕАЛНО! ......Ще си позволя да открадна малко идеи и да ги приложа в изработването на багажник за Паджерото.
Идеите ги има подробно описани в .PDF файла в първият пост от темата, моля заповядайте.
Към Liebherr4eto - не знам да ли ще отива на Паджеро (опит за шега), а ако знаеш аз от теб какво искам да открадна .... , като се видим и запознаем на живо ще ти кажа.
...Все пак каква е боята? Така като гледам на снимката ми прилича на тази по багажниците на някои АТВ-та.
На ATV-тата не зная каква е. За мойта - не може да се придобие представа от снимки. На пипане е като шкурка 600, матова и боядисаните детайли изглеждат като пластмасови. Иначе е INVER 580 полиестерна прахова.
От: Възможно по-сложен багажник за NISSAN Y60 къса база
При подреждането на багажника вече си има определени места за определени неща.
И за да не е връзването импровизация всеки път реших да си наслагам разни кукички и ограничители за по лесно и бързо товарене на багажника. Всички допълнения са на болтови връзки за да могат лесно да бъдат демонтирани когато се наложи.
- Първото е ограничители едновременно с това и притискачи за bbq уока.
Преди - едно оплитане, едно увързване, веят се ремъци - абе лоша работа. Освен това удължените дръжки, дългата лъжица, дървената лопатка и другите пособия от уока трябва да са отделно, вътре в джипа.
Малко чертане, малко визуализации, малко проби
После си уших (е не аз лично) и една чанта за да мога да си слагам всичко на едно място и ето какво се получи.
Един карго колан (от малките) с четири куки и ето, слага се и се сваля доста по лесно от преди.
- Второто е ограничители за шатрата (павилион)
И пак - едно оплитане, едно увързване, веят се ремъци - абе грозна и бавна работа.
И пак малко чертане, малко визуализации
И така
Два карго колана с допълнителни куки на тресчотката и пак вече се слага и сваля доста по лесно от преди.
От: Възможно по-сложен багажник за NISSAN Y60 къса база
Супер!
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
От: Възможно по-сложен багажник за NISSAN Y60 къса база
Страхотно е, много полезно си уплътняваш времето Аз си мислех да пригодя за моята нещо класическо - багажник от Лада или Москвич примерно - тя и без това си има рейлинг. Единствено се чудя как евентуално ще ги пазиш всичките неща отгоре, ако времето се скапе. Мислех си за брезент или винил, обаче ми се струва, че много ще свири и пляка... пък ако ще се пътуват едни 4-500 км няма да е от най-приятните шумове.
'Облагането с данъци е изтънчен начин да искаш пари със заплаха'
От: Възможно по-сложен багажник за NISSAN Y60 къса база
Предназначението на моя джип е за 2-3 дневни излети и за пикници на не повече от 150-200 km. от вкъщи, за сега поне.
За дълги разстояния по асфалт скоростта е около 90 km/h, при по висока багажника започва да вие (да шуми) защото няма дефлектор, а не съм му правил понеже така или иначе аз го карам с такава скорост.
Всичко което е на багажника не се бои от скапано време (дъжд), най-много да се намокрят чантите - после ще изсъхнат и готово.
От: Възможно по-сложен багажник за NISSAN Y60 къса база
ЕВАЛА. С големи букви.
Много мисъл, чертане и труд. Малко хора ще го направят и по готовите чертежи. Малко са такива педантици. Скоро не бях виждал толкова пипнато произведение на изкуството.
Още един път огромно БРАВО.
Коментар