Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

    Здравейте.От едно известно време се заглеждам по стойката на моя Патрол.Гледам,гледам и....нещо не ми хваща окото.Джипът изглежда сякаш е виснал отзад.Мерих,струвах,но ролетката показа че увисване отзад няма.След още малко оглед установих,че японеца като е проектирал купето и ......просто е направил предната вежда по -висока от задната.И по този начин купето създава илюзия,че задницата е увиснала.Тъй като дразнещото чувство не ме оставяше на мира и реших да повдигна Патрола отзад.Първоначално той изглеждаше така.

    Забележете че разстоянието от гумата до декоративната вежда отзад е по- малко отколкото отпред.

    А тук си личи ръба на купето как минава отгоре над задната вежда и стига до предната,която е по-висока от самия ръб.



    А ето разстоянието от земята до декоративните вежди.

    Разстоянието на задната гума е реално87см,тъй като точно на задно ляво колело над пружината в последствие намерих гумена подложка около 10мм. като такава от дясно липсвашеНякой голям майстор го е правил.Ето и на предното.

    След обстоен оглед започнах и подготовката за повдигането.Самото то реших да е от гумени шайби от транспортна лента.Установих че подлагането е най удачно да стане над пружината,тъй като там има достатъчно място за подложните шайби.Преди обаче да започна с подлагането трябва да се свърши една друга много важна операция.Бомбето което е в центъра на пружината и я стопира да не бяга на страни след като се сложат шайбите идва много късо и пружината реално застава извън него.За целта това бомбе трябва да бъде удължено.Реших че това ще стане най лесно с използването на гривни с подобен диаметър.

    За съжаление гривните макар и да ми ги отрязаха на най-близкият размер,дойдоха по-големи и аз реших да режа отделни парчета от тях и да ги заварям,като използвам само профила на гривните.След подготовката на гривните,минах на етап две.Подготовка и изрязване на гумените шайби с които ще подлагам.

    На пръв поглед изглежда много лесно и безобидно ,но да изрежеш такава шайба от 1.4мм.транспортна лента /с всичкия и вложен конец/,беше меко казано свързано с много майни,мазоли по ръцете и голям риск да не си отрежа нещо.........В крайна сметка след рязане две вечери подред,подложките бяха готови.Първоначално мислех да подлагам по две шайби на пружина,но в последствие реших да са по три,което прави точно 4см.Не стига това ами отрязах и два броя за отпред,ако предницата слезе много ниско да и подложа и на нея по един брой.Абе голямо рязане и голямо хокане падна ,но това е вече историяСлед тази подготовка пристъпих и към самата операция по повдигането.По принцип всичко изглеждаше много просто.Развивам задните амортесьори и биелетите,вдигам колата на крик/възможно най-високо/,свалям пружините,заварям подготвените части от гривните,надявам подложните шайби,слагам пружината, хващам отново биелетие и амортесьорите,пускам колата от крика и......готово.Е да ама не.Първия амортесьор така се беше заварил,че с никакви чукове и длета не помръдна.Свих пружината със скоби/макар че при развит амортесьор тя трябва да излезе ей така от само себе си/Свалих я ,заварих планките,сложих шайбите и .......до там.Тази пружина посмъртно не можеше да влезе на мястото си.Огледах дали не мога да откача амортесьора от горе,но даже и при свалена пружина ми се видя много трудно, а след като я сложех направо невъзможно.Единственият начин да развия амортесьора от горе беше да сваля задного гърне,обаче като го огледах по-обстойно прецених че при тази ръжда на болтовете на фланеца към средното гърне ще падне едно рязане и рапробиване.....абе заформяше се голяма кушия.Взех да се отчайвам и даже вече си мислех че работата с повдигането май няма да я бъде,когато се появи моето спасение в лицето на Мариян ,който има сервиз в съседство,кара АТВ и редовно сме с него по балканите.Човека огледа обстановката,каза "момент",прибяга до неговия сервиз и се върна с един пневматичен ударен пистолет/само че ударът е наред-назад/,сложи му специален накрайник като длето и като го подкара..........майко помислих че ще ми напука всичките стъкла.Амортесьора не след дълго се предаде и полека ,полека излезе.Сякаш камък ми падна от плещите.От там нататък всичко продължи лесно,и не след дълго машината беше готова.Ето и как изглежда това което правих от долу.


    Тъй като в следстие на лифта се получи напрежение в сабилизиращата щанга,аз смених щатните биелети с 5см.по-дълги.Новите са от Нисан Патфендер и пасват идеално.

    А това е ефектът и от вън.

    Отзад се получи точно 4см.повдигане ,а отпред слезе с около 5-6мм.,което на първо време ми се стори много малко и се отказах да подлагам подготвените тампони за там/за сега де/

    Като цяло пък джипката започна да изглежда така.





    Последваха и първите изпитания.



    Тестовете показаха много добро поведение.На асвалта колата запази същата си стабилност/поне аз не усещам разлика/,а на пресечен терен където преди са ми опирали степенките сега минавам без проблем.Не забелязах вибрации и шум от към кардана,но нали "страх лозе пази ",два дена след лифта смъкнах надолу гредата на скоростната кутия с 5мм,посредством планки които си бях подготвил предварително.Единственото нещо което не съобразих беше ,че при повдигането кантарното устройство се беше затворило на цяло и реално колата спираше почети само на предни колелета.Като усетих обаче ефекта да си с 50процента от спирачките,веднага ми дойде на акъла и проблема беше отстранен като натегнах пружината,която дърпа лоста за притока на спирачна течност.Сега всичко е ОК.Смятам че поставената цел е изпълнена и ефектът е положителен.От една страна "по-натокан" външен вид и от друга страна повишаване на проходимостта извън пътя/особено когато седнем 4-5човека в нея/.Това е.Поздрави на всички.
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

  • #2
    До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

    Браво,браво,май само в Ст.Загора ги повдигат...

    Коментар


    • #3
      До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
      Браво,браво,май само в Ст.Загора ги повдигат...
      Ами няма да се излагаме я ....
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #4
        До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

        Другия път вместо да си образуваш мазоли при рязане на лентата вземи зегето или както му казват прободен трион и цялата работа ще отнеме 15 минути без никакъв зор
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

          Вчера ти видях Патрола - до магазина,много добре изглежда!

          Коментар


          • #6
            До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

            Браво! Добре изглежда. Аз си сложих TJM окачване, направих му и бодилифт, BF-33" и резултата ми допадна много.
            Прикачени файлове
            NISSAN PATROL 2.8TD

            Коментар


            • #7
              До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Другия път вместо да си образуваш мазоли при рязане на лентата вземи зегето или както му казват прободен трион и цялата работа ще отнеме 15 минути без никакъв зор
              Зегето много загрява,защото гумата създава голямо съпротивление и имаше голяма опастност да го изгоря.Затова предпочетох мъки и слова по адрес на майка му.
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #8
                До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

                Първоначално публикуван от petio-beliata Преглед на мнение
                Браво! Добре изглежда. Аз си сложих TJM окачване, направих му и бодилифт, BF-33" и резултата ми допадна много.
                Браво колега и твоя е страхотен.При мен нещата бяха поставени така,защото към момента нямам възможност за истинско окачване.Да не говорим,че предишния собстеник е сменил задни пружини и четирите амортесьора с нови/тоест окачването макар и стандартно е ново и работи добре/,и направо ми е жал да ги сваля и хвърля в гаража.Затова и темата я кръстих -"Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си."Поздрави.
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

                  Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                  Вчера ти видях Патрола - до магазина,много добре изглежда!
                  Благодаря.Сега съм на етап правене на стойка на покрива за халогени и поставяне на ванти.От едно известно време живея с фикс идеята,че вантите ще ми спестят много проблеми в гората и.......няма начин,ще бъдат монтирани до дни.Поздрави.
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

                    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                    ... От едно известно време живея с фикс идеята,че вантите ще ми спестят много проблеми в гората ...

                    Не знам какви "много проблеми" очакваш да ти спестят? Вантите са полезни, защото могат да повдигат надвиснали над пътя клони, да ги прекарат по-лесно към покрива и в някаква степен да ти предпазват предното стъкло и боята на предните колонки. Толкова от тях ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

                      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                      Зегето много загрява,защото гумата създава голямо съпротивление и имаше голяма опастност да го изгоря.Затова предпочетох мъки и слова по адрес на майка му.
                      Зегето няма да загрява око слагаш и малко вода близо до ножа където режеш става без проблем

                      Коментар


                      • #12
                        До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

                        А най няма да загрява , ако си купиш от фирма ЛИКОН подложки TJM за около стотина ( и малко)лева.Монтират се за около 10 мин на брой
                        ПС за да не загрява наливай по малок масълце
                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • #13
                          До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

                          Маслото скъпо бе вода колкото искаш

                          Коментар


                          • #14
                            До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

                            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                            Не знам какви "много проблеми" очакваш да ти спестят? Вантите са полезни, защото могат да повдигат надвиснали над пътя клони, да ги прекарат по-лесно към покрива и в някаква степен да ти предпазват предното стъкло и боята на предните колонки. Толкова от тях ...
                            Ами това малко ли е........?Ще предпазват донякъде и огледалата.Абе друго си е като не виждаш пътя пред себе си от преплетения клонак ,да си имаш ванти...Ша ги слагам и толкоз
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Лек лифт на Патрол GR или евтеният начин да повдигнем машината си.

                              Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                              А най няма да загрява , ако си купиш от фирма ЛИКОН подложки TJM за около стотина ( и малко)лева.Монтират се за около 10 мин на брой
                              ПС за да не загрява наливай по малок масълце
                              Е да ама тогава няма да е съвсем евтеният начин, а за зегето сте прави....и на мен ми дойде на акъла да го поливам с вода за да не затяга,но не ми се рискуваше....пък и то вече свърши
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X