Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkoler

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkoler

    Здравейте колеги,

    Купих си преди две седмици Нисан Терано 2.7TDI, 125PS.1996год. При тръгване, ако не се подаде достатъчно газ, автомобилът гасне и светва CHECK-жълтата лампа. При опит веднага да запаля, не става, трябва да върна ключа, да изчакам две-три секунди, тогава завъртам и пали. Имал съм и други автомобили дизел и след пускане на съединителя без газ, те тръгват. Докато при Тераното, особено ако е при лек наклон, без достатъчно газ не може да тръгне. На този проблем свикнах и тръгвам с повече газ, но при автомобилът има и друг проблем, който може би е свързан с първия, колата в градски условия прекъсва. Това се случва на 2ра,3та и 4та предавка. Тествах го на компютър и той показа, че проблема е в атмосферен датчик. Отворихме компютъра, но се оказа, че такъв датчик няма. Четох доста във форумите и едни колеги споделят, че има такъв датчик, други казват, че няма. Друг колега пиве,че има финна цедка във входа на ГНП. Проверихме там, но такава цедка липсва-може би е извадена. Сменил съм всички филтри - горивен, маслен, въздушен и на купето, и маслото. Моля за съвет.

  • #2
    От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

    Мда...имаше тема за въпросния атмосферен датчик,но...така и нищо не се разбра накрая.Аз не съм дотам навътре,за да коментирам въпросния датчик,но...Според мен виж си провери и дебитомера.Явно проблема е в подаването на горивната смес,а той играе голяма роля за това!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #3
      От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

      В ръководството се твърди че датчика е в компютъра. Може да представлява най-обикновен чип, почти неразличим от никой друг. Ако ми кажеш какво пише върху всеки чип в компютъра, може да опитам да намеря информация. Може и да може да се оправи, а може и да иска нов компютър. Второто не е велик проблем. Има ги. Проблем евентуално е подкарването с твоя имобилайзер, но подробности не знам. Може и да си тръгне без никаква намеса.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

        Добре де Спарки...нямали нещо по въпроса дискутирано по чуждите форуми???
        Аз не знам добре английски,а с преводачката на моменти направо ми е крайно изнервящо да чета.Дайте да се поразровим ,все някъде ще е дискутиран проблема,а може да има и решение...
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #5
          От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

          Ми, не съм търсил. Ама и като съм търсил за друго - рядко се намира нещо, дето да не знам. По случая не излиза нищо.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

            Баси и проблема....на няколко човека вече тук им се случва,и няма никаква гаранция,че няма да изреве още някой.Проблема "Атмосферен датчик",явно си е някакъв проблем и то не е изолиран случай ,а по-скоро доста срещан.Не може да няма решение...
            Дайте да разглобим един компютър ако трябва или знам ли....
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

              Ако ми дойде до главата - ще го боря. До тогава няма сми. И не, не е често срещано. Просто много теранота се внесоха напоследък. Компютри по моргите има колкото щеш. Ако бяха проблемни, щяха да са дефицит.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

                При такива мистериозни проблеми трябва да се пробва с няколко различни скенера, който да потвърдят кой е проблемния сензор.
                Иначе, е странен проблем, а един колега беше писал, че са сменяли маса неща, включително и компа.

                Коментар


                • #9
                  От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  При такива мистериозни проблеми трябва да се пробва с няколко различни скенера, който да потвърдят кой е проблемния сензор.
                  Иначе, е странен проблем, а един колега беше писал, че са сменяли маса неща, включително и компа.
                  Е добре де...ама и с няколко скенера ако дава грешка "атмосферен сензор" какво правим???
                  Освен смяна на компа други решения няма ли???
                  Така ли няма някой който да го е имал проблема и да го е решил.....????
                  Направо не ми се вярва....
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

                    Просто се гледа кода на грешката. Другото скенера може и да си изсмуче от пръстите, но кода го записва компютъра на возилото, а не скенера. И 14 пинова, и OBD шина при терано имат начин за проверка на грешката по броя премигвания на лампата, когато сложиш нужното мостче между нужните крачета на буксата. Тоя код вече би трябвало да отговаря на табличката в сервизното. За такава диагностика (с премигвания), може да се мине и без скенер. Просто е чанч докато "разкодираш" какво ти казва.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

                      При мен грешката е Code 18: F/INJ F/B 2 (0 starts). Цедка на входа на ГНП няма. След като смених датчика за оборотите на коляновия вал и подгрявам входящата нафта, не прекъсва в движение.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

                        Първоначално публикуван от petrushev Преглед на мнение
                        При мен грешката е Code 18: F/INJ F/B 2 (0 starts). Цедка на входа на ГНП няма. След като смених датчика за оборотите на коляновия вал и подгрявам входящата нафта, не прекъсва в движение.
                        Това с подгряването на входящата нафта как го правиш???
                        Всъщност защо е нужно да се подгрява?Нали си има подгревни свещи на мотора за тази работа!!!
                        Пробва ли без въпросното подгряване на входящата нафта...т.е. само със сменен датчик???
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

                          [QUOTE=lubashki777;1803314]Това с подгряването на входящата нафта как го правиш???
                          Всъщност защо е нужно да се подгрява?Нали си има подгревни свещи на мотора за тази работа!!!
                          Пробва ли без въпросното подгряване на входящата нафта...т.е. само със сменен датчик???[/QUOT

                          Подгряването на нафтата го направих инцидентно за 10 мин. като навих върху медна тръба с диаметър 8мм и дължина 20 см трансформаторен проводник 0.30мм. Съпротивлението му е 3 Ома. Това го монтирах преди горивния филтър. Подгревните свещи са след ГНП, аз исках да я подгрея преди ГНП. Пробвах и без въпросното подгряване, но тогава прекъсваше, макар и рядко, а сега само при -15 градуса.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

                            Имаш друг проблем, и подгряването е само кръпка. Бориш се със следствието, а не причината.

                            Сега на топлото ако махнеш подгряването, прекъсва ли?
                            Компресия мерена ли е на тоя двигател?
                            Свещите със сигурност ли са читави?
                            Клапани регулирани ли са?
                            Извънградско като го настъпиш вдига ли 140?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Прекъсване на мотора при ход на по-ниски обороти на Нисан Терано 2.7TDI-Interkole

                              Здравейте Колеги.Наскоро си купих Терано ТДИ 1996г.и ви писах, че има проблем в мотара, че прекъсва и ако не потеглиш с повече газ автомобила изгасва. Ходих да още един диагностк и той ми разчете, че имам проблем с атмосверен датчик и горивната помпа. Направи почистване на грешките и вторият проблем с горивната помпа изчезна, може би тъй като бях сменил горивният и въздушният филтър, а първият проблем с атмосверният датчик си остана. Майсторът каза, че този датчик за този модел Терано 1996г. TDI е дебитомера. Свали го почисти го, каза че две пластинки, които трябва да са една срещу друга са се разместили и след като той ги настройл една срещу друга и пак го монтирал, след нова диагностика компютъра не отчете грешка и автомобила се оправи. Вече не прекъсва и тръгва нормално с малко гас както нормален дизел. Това е колего което мога да ви кажа като информация по моя проблем който ми се случи.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X