Обява
Свий
Няма добавени обяви.
throttle chamber control valve ?
Свий
X
-
От: throttle chamber control valve ?
Тази клапа работи с IGR-a.Работи само на празен ход, като ограничава количеството на пресен въздух, а тъпче изгорели газове.На моето му бях махнал и затапил вакумите които управляват дросела и IGR-a.Смятам, че тази "екология" само пречи.Компа не се "сърди" защото няма обратна връзка и си "мисли", че си ги управлява.Физическото затапване на IGR-a е доста по трудоемко, защото взема изгорели газове от лявата страна на мотора и чрез тръба ги закарва от дясната страна където са и въпросните устройства.Просто място няма и е неудобно.Смятам че има малък положителен уклон във вървенето след изключването на IGR-a, а и не си цапа с изгорели газове всмукателния колектор.Самата дроселна клапа е хваната с две миниатюрни болтчета, аз смятам, че е безсмислено махането и , защото не пречи особено.По едно време имах съмнеж, че при големи натоватвания на мотора, клапата се позатваря и ограничава притока на въздух, което си остана само съмнение.
Коментар
-
От: throttle chamber control valve ?
Не е само на празен ход, а в зависимост от натоварването на двигателя. Оправията е - запушване на входа за изгорели газове на входящия колектор и застопоряване на клапата в отворено положение, ако сама не иска да седи отворена. Последствия не би трябвало да има, освен че вече няма да пълни входящия колектор със сажди. Клапанчетата и жиците трябва да си седят, за да не се сърди компютъра, евентуално. Вакуумните маркучета може и да се махнат, но изхода от вакуум помпата трябва да се запуши.
Абе проби му е майката, за да се види как на компютъра ще му е комфортно. Същественото е запушването и застопоряването на клапата отворена.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: throttle chamber control valve ?
Днес пак се позанимавах с тия клапани. Интересна работа .. при студен двигател , EGR -а , не отваря , а въпросната клапа - затваря .Жиците към електро-клапаните за вакума , не са разменяни, а пък маркучетата - абсурд - личи си по дължината.Дори и като загря ( малко ) ситуацията остана същата... Просто махнах маркучите за вакуум от актуаторите ( EGR и дросела ) , запуших ги с по един болт ... и
...
Лампа "чек" Не свети , а джипа стана като състезателна кола ... върви като щур....Ще направя още един опит , просто за спорта , при напълно загрял двигател , да видя дали ще има някаква промяна в работата на клапите , ама и така е задоволително - остава само,да не почне да пие повече .....Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.
Коментар
-
От: throttle chamber control valve ?
Не знам поведението на EGR-a да зависи от температурата на двигателя. Иначе, ако клапата е затворила, клапана за приток на изгорели газове трябва да е отворил. То това е и замисъла - да направиш вакуум във входящия колектор, за да може да смуче изгорели газове през клапана. Ако я нямаше клапата - файда никаква - на двигателя му е значително по-лесно да дърпа въздух през дебелите тръби за въздух, отколкото през тъничкия кюнец за изгорели газове. Иначе, при натоварен двигател клапата стои отворена, а EGR клапана - затворен. Така или иначе като сработи турбото рециркулация на изгорели газове не е възможна, защото колектора е под налягане.
ПП: И не, няма да харчи повече. Няма от какво. Е, ако почнеш повече да го настъпваш, естествено ще иска и повече манджа.А ти ще почнеш, вЕрвай ми.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар