Обява

Свий
Няма добавени обяви.

throttle chamber control valve ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • throttle chamber control valve ?

    Здравейте ,
    Питането ми е за въпросния клапан - каква е философията му на управление , какво се случва ако не работи както трябва и възможно ли е евентуалното му премахване ( изключване от системата ) - с какви последици ?... Двигателя е TD27T , Тераното R20.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Part1+2.jpg
Прегледи:1
Размер:53.5 КБ
ID:5963815
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Greg; 05-03-12, 08:15.
    Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.

  • #2
    От: throttle chamber control valve ?

    Като гледам работи в зависмост от ЕГР-а.
    Пробвай, ама май трябва първо да илиминираш ЕГР-а и после тоя дросел.

    Коментар


    • #3
      От: throttle chamber control valve ?

      В момента на гасене на двигателя клапата затваря. По този начин буталото не засмуква въздух и мотора загасва по-меко.Елиминирай я с чиста съвест.

      Коментар


      • #4
        От: throttle chamber control valve ?

        По тая схема не знам как ще стане. Пътя на вакума минава първо през соленоида на ЕГР-а. На отворен ЕГР цилиндъра си смуче през испускателната система.

        Коментар


        • #5
          От: throttle chamber control valve ?

          Тази клапа работи с IGR-a.Работи само на празен ход, като ограничава количеството на пресен въздух, а тъпче изгорели газове.На моето му бях махнал и затапил вакумите които управляват дросела и IGR-a.Смятам, че тази "екология" само пречи.Компа не се "сърди" защото няма обратна връзка и си "мисли", че си ги управлява.Физическото затапване на IGR-a е доста по трудоемко, защото взема изгорели газове от лявата страна на мотора и чрез тръба ги закарва от дясната страна където са и въпросните устройства.Просто място няма и е неудобно.Смятам че има малък положителен уклон във вървенето след изключването на IGR-a, а и не си цапа с изгорели газове всмукателния колектор.Самата дроселна клапа е хваната с две миниатюрни болтчета, аз смятам, че е безсмислено махането и , защото не пречи особено.По едно време имах съмнеж, че при големи натоватвания на мотора, клапата се позатваря и ограничава притока на въздух, което си остана само съмнение.

          Коментар


          • #6
            От: throttle chamber control valve ?

            Не е само на празен ход, а в зависимост от натоварването на двигателя. Оправията е - запушване на входа за изгорели газове на входящия колектор и застопоряване на клапата в отворено положение, ако сама не иска да седи отворена. Последствия не би трябвало да има, освен че вече няма да пълни входящия колектор със сажди. Клапанчетата и жиците трябва да си седят, за да не се сърди компютъра, евентуално. Вакуумните маркучета може и да се махнат, но изхода от вакуум помпата трябва да се запуши.

            Абе проби му е майката, за да се види как на компютъра ще му е комфортно. Същественото е запушването и застопоряването на клапата отворена.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: throttle chamber control valve ?

              Днес пак се позанимавах с тия клапани. Интересна работа .. при студен двигател , EGR -а , не отваря , а въпросната клапа - затваря .Жиците към електро-клапаните за вакума , не са разменяни, а пък маркучетата - абсурд - личи си по дължината.Дори и като загря ( малко ) ситуацията остана същата ... Просто махнах маркучите за вакуум от актуаторите ( EGR и дросела ) , запуших ги с по един болт ... и ...
              Лампа "чек" Не свети , а джипа стана като състезателна кола ... върви като щур....Ще направя още един опит , просто за спорта , при напълно загрял двигател , да видя дали ще има някаква промяна в работата на клапите , ама и така е задоволително - остава само,да не почне да пие повече .....
              Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.

              Коментар


              • #8
                От: throttle chamber control valve ?

                Не знам поведението на EGR-a да зависи от температурата на двигателя. Иначе, ако клапата е затворила, клапана за приток на изгорели газове трябва да е отворил. То това е и замисъла - да направиш вакуум във входящия колектор, за да може да смуче изгорели газове през клапана. Ако я нямаше клапата - файда никаква - на двигателя му е значително по-лесно да дърпа въздух през дебелите тръби за въздух, отколкото през тъничкия кюнец за изгорели газове. Иначе, при натоварен двигател клапата стои отворена, а EGR клапана - затворен. Така или иначе като сработи турбото рециркулация на изгорели газове не е възможна, защото колектора е под налягане.

                ПП: И не, няма да харчи повече. Няма от какво. Е, ако почнеш повече да го настъпваш, естествено ще иска и повече манджа. А ти ще почнеш, вЕрвай ми.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X