Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan qashqai 2.0 - проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan qashqai 2.0 - проблем

    Привет на всички,

    Малко преди новата 2012г си купих нов Нисан Кашкай, от Нисан-София.

    Не се наложи да чакам много дълго и през м.Януари сняг имаше колкото искаме. И така един ден ми се наложи да изкача малко по стръмна улица по която имаше сняг около 30-40 см. Ми да ви призная няколко пъти ми загасна колата щото гледах да не давам много газ. Но уличката бе малко стръмна и се наложи да се изкача на полу-съединител.

    С ужас установих как в купето се разнесе миризма на съединител!? Навремето карах служебно СантаФе и при опит да го качиш на по голям бордюр също миришеше на феродо. Та спомена за това ме по успокои...., да ама не цяла седмица смрадта ме задушаваше въпреки че карах само по разчистени улици.

    И така в събота колата се счупи, забележете кола на 1800км!!! кола която не е видяла повече от 3000 оборота на двигателя.

    Ето как стана Докато я изкарвах на заден ход загасна все едно си изпуснал съединителя. При опит да я запаля с натиснат педал на съединителя колата подскочи все едно не натискам педала въобще. Педала омекна ненормално а под колата ясно се видяха капки спирачна течност върху белия сняг.

    Последва пътна помощ до Нисан-София. И четене на форуми и т.н.

    Отгововра на сервиза: "Съединителя е за смяна защото сте го запалили и е изгорял" - да им се невидат и наср....те съединители дето като падне сняг и виждали много зор щото колата била 4х4.
    - Смяна съединител и притискателен диск
    - Шлайфане на другия диск

    И разбира се безумни разговори със сервиза, като всеки път ми се казва да не се дава газ на колата. Ми що не ми го казахте като я купувах - питам аз, а всички свиват рамене.

    Хора неразбирам имах няколко аудита все "quattro" и съм им давал газ и съм теглил в сняг и е миришело на съединител, ама никого никога подобна простотия не се е случвала.

    Не само че не отремонтираха колата по гаранция и ме накараха да си платя а на всичко отгоре сега първа не влиза като хората сякаш нещо я задържа, друг път няма проблем и си влиза. /ако някой може да ме посъветва на какво може да се дължи това ще съм му благодарен/

    Пиша тези неща не за да се оплаквам, а за да знаят други какво да очакват. Защото аз преди да предприема покупка намерих само хвалби колко е велик "Нисан-Кашкай" и тем подобни.

  • #2
    От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

    В случая проблемът определено не е в Нисан-а, а в задкормилното устройство.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

      В случая колегата да си прочете договора за гаранция!
      При ФВ има пълна гаранция до 6 месега или 10000(или 15000км), която покрива ВСИЧКО. Дори и чистачките!

      Ако така лесно се палеха съединителите...А и защо ще тече каквато и да е течност под колата при износен съединител?

      Иначе ние си знаем , че няма по-здрави коли от японските.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #4
        От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
        Иначе ние си знаем , че няма по-здрави коли от японските.
        Какво японско има в тоя кашкай? Ааа да името.
        А иначе японските са здрави да.

        Определено трябва да има гаранция.
        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • #5
          От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

          на баща ми авенсиса миришеше на съединител при паркиране и придърваше от чисто нов... Баща ми се беше оплакал и му казали, че е нормално... Колата не се кара по много километри и гаранцията изтече на малък пробег... Съединителят ставаше все по-твърд и потеглянето по стръмно все по -трудно... На 50 000км го накарах да го смениме - проблемът очевидно беше в притискателния диск - феродовият имаше още доста хляб... След като го сменихме колата си тръгваше плавно и няма никаква миризма...
          Явно и вашият нисан е бил с проблем от начало - веднъж като почне да приплъзва вече се пали лесно...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

            Едно дълго и обяснително писмо на КЗП, прилагате гаранцията, документите по които сте платили.. Само да не сте я купили на фирма, че тогава КЗП няма отношение...

            Коментар


            • #7
              От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

              Първоначално публикуван от snow2 Преглед на мнение
              Привет на всички,

              ...Но уличката бе малко стръмна и се наложи да се изкача на полу-съединител.

              ...
              Няма толкова стръмна улица, която да налага полусъединител, освен ако колата не е Застава 55, работеща на два цилиндъра. Кашкайчето не е толкова слабо
              Научете се да използвате правилно автомобила си, или си купете автоматик.
              Гарантирам, че за по-малко от минута ще запаля съединителя и на трактор при подобни обстоятелства.
              Виж за теча от хидравличния привод на съединителя, гаранцията би била основателна. А това дето първа не влиза всеки път е от неправилно регулиран съединител или непълно натискане на педала.
              Последно редактирано от Scrapheap; 19-02-12, 16:10.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                А това дето първа не влиза всеки път е от неправилно регулиран съединител или непълно натискане на педала.
                Щом е хидравличен няма регулиране ! По скоро стелката влиза между педала и пода на колата .
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #9
                  От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

                  На повечето от хидравличните приводи има регулиране. От цилиндъра към вилката щифтът е с променлива дължина постредством резба. Специално при Кашкай не зная, но на всички коли, които съм виждал се регулира. Имаше разни саморегулиращи с жила, като при Голф
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

                    това за стелката е почти сигурно, И аз имах подобен проблем преди години с мицубиши колт , на 800км и 20 дена съединител даде фира, дрънчи трака , в сервиза казаха че съм му давал много газ и аз съм бил виновен вдигнах един скандал ама малък, че собственика ми беше приятел и повече дума не отвориха за плащане. После чаках 40дена за нов съединител от холандия , сигурно с каруци е пътувал, накрая вече ми писна и тогава ГОЛЯМ скандал ,ми тъй де жена ми само я разкарвах като такси.
                    Не знам как ама както казваха че още 10-15дни ще чакаме, дойде на следващия ден.
                    Според мен си търси правата , за кола на 1800км всичко трябва да е в гаранция.
                    На нашите им бях обещал да си оправят бакиите или ще им пусна една платена статия в местния вестник .
                    Всичко зависи от дилъра.
                    Имахме една тойота на която и беше паднал акуммулатора( от кофти инсталиран ГПС , та дядото се мъчил да дава ток ама токовете наобратно и пуффф.) хората дойдоха , мъчиха се на място в гаража да го оправят ама не стана , после докараха пътна помощ и директно в софия , за една седмица беше готова никой нищо не каза за плащане а по принцип ние бяхме виновни, ама колата на една седмица (дилъра после каза че доста се чудили дали да н искат пари........) това беше през 2004г. за това евала на тойота за жеста. после другии пролеми с тях но то от неграмотни майстори
                    Последно редактирано от damianski; 19-02-12, 17:27.
                    Grand Vitara 2005g- за работа
                    Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
                    Lexus RX200t -2016г.-евридейката

                    Коментар


                    • #11
                      От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

                      Днес на светло и спокойно разгледах всичко. Първо отворих капака и видях нивото на спирачната течност, бе на средата между мин. и макс. Въпреки че изрично им напомних за поблема с теча под колата! Проверих стелката да не влиза под педала, не тя е закопчана за пода и неможе да влезне под него. Още при натискането на съединителя се усеща празен ход първите 2-3 см след което започва да се усеща съпротивлението на помпата. Или иначе казано има мъртъв ход. Съответно съединителя зацепва твърде ниско!

                      Ето каво направих:
                      1. Обадих се на приятел собственик на авто сервиз и го помолих за съвет.
                      2. Накарах да направи едно кръкче

                      Мнението му бе, че съединителя не е обезвъздушен правилно или колата е с дефектна лагер-помпа.

                      Утре ще правя рекламация и всяко мнение ми е нужно.

                      Също така ще пиша и какво са ми отговорили.

                      Поздрави.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

                        От прочетеното до тук, мога да повторя думите на Чавдар
                        В случая проблемът определено не е в Нисан-а, а в задкормилното устройство.
                        Подобно нещо съм виждал и при Пасат 2001г., но водача го караше почти постоянно с крак върху педала на съеденитела и горкия се скапа на около 7000км.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

                          Ето и резлтата, обезжъздушиха съединителя и нещата си дойдоха почти на място т.е. имам чувството, че първа има леко съпротивление при включване. Но ще покарам и ще предценя....

                          Поздрави

                          Коментар


                          • #14
                            От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

                            Причината е в това, че на ниските обороти на първа скорост автомобила върви с повече от 15 км/ч, а дизеловия двигател с комън рейл впръскване няма никакъв въртящ момент при 1 000об/мин. Баща ми така беше унищожил от раз съединител на рено лагуна 1.9 ЦДИ при преминаване на пряспа. Мисля, че "кашкавала" няма бавни скорости, и просто фабрично не е предвиден да се движи с малка скорост и голямо натоварване. Пиша и малконаизуст, т.к. не знам дали двигателя е на рено, но и тойотата на жена ми при влизане в сняг /даже снощи за последно/ ЕСП системата сваля оборотите до 1 000 и двг. гасне.
                            А никой не се сеща в тези случаи да изключи ЕСП-то.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Nissan qashqai 2.0 - проблем

                              Колеги вече незнам какво да правя....
                              Днес карах доста но първа продължава да се включва трудно просто нещо запира налага се да натискам и чак тогава влиза.

                              Направих си следия опит:
                              1. Спирам на светофар отпускам съединителя, светва жълто съединител първа-а-а ръгам отново след което потеглям.
                              2. Спирам пак и държа съединителя през цялото време натиснат светва жълто с един пръст включвам на първа без никакво усилие.
                              3. Отново съм на светофар педалите отпуснати съединител, първа и всичко е по мед и масло ама това се случва рядко

                              Ходих до Нисан но те ми обясниха, че колата е чисто нова и затова и нямало нищо. Също ми казаха,че си внушавам. Обаче днес карах три коли на по над 100 000км и на нито една не и влизаше първа по този начин!

                              Гледах си договора има опция за връщане и май нещата отиват на там...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X