Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за мостове от Y60 на Y260

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Очертава се забавление. Зареждам с питиета и мезета.
    Ти ще даваш съвети а аз ще пращам питиета и мезета.......
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

      Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
      Ти ще даваш съвети а аз ще пращам питиета и мезета.......
      Ооо .... на съвети сме много силни.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Ооо .... на съвети сме много силни.

        Дааа и първия ти сигурно ще е "не прави опит да съсипеш добрата машина" а втория "не се пипа/чупи/ това дето работи добре"
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

          Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
          мостове-1000-1200кинта
          пружини-имам,амове нямам-400-500лв
          разни щанги носачи и карантии още 400-500лв.
          труд 500-800-1000лв./нещо такова/
          други-500лв.

          3000-3500 лв и според вас мога ли за тея пари да си купя 4200 кубиков ГР?Щото за друг не го сменям моя старец!
          Първата грешка е още в раздела, наречен "нещо такова".
          И най-евтините 4 амортисьора, трудно влизат в категорията "други".
          Без подмяна на тампони по носачите, панхардите и т.н. - няма смисъл - към 20бр. са.
          Кормилни кутии и пригаждането им, кормилни щанги и пр.
          Life is too short to drive dull cars!

          Fight global warming !
          ... turn on your A/С !

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

            Здравейте!Това "мостове-1000-1200 кинта" за един ли е цената или и за двата? Защото, ако е за двата първата грешка е още там.

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

              Първоначално публикуван от bat Goiko Преглед на мнение
              Здравейте!Това "мостове-1000-1200 кинта" за един ли е цената или и за двата? Защото, ако е за двата първата грешка е още там.
              Както казах......проверено е!
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                На Сърбия Трофи имаше два Патрола такива,3.3 с мостове от ГР.Никакви проблеми нямаха със задният кардан.

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                  Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                  Както казах......проверено е!
                  Абе, то хубаво е проверено,ама накрая,като удариш калема,в най-оптимистичните ми прогнози ще си по 2,5-3.И сам не си вярвам в момента.
                  Ако го правиш при Гаргата,свирнете като почнете окачването и управлението,да не го ядеш после...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                    Първата голяма "греда" която ще удариш е като измериш широчината на шасито . На ГР е по-тясно точно защото от външните страни на роговете стоят двете пружини. При твоя модел е по-широко , защото под роговете са хванати ресьорите , които от своя страна са хванати за мостовете. Тоест мястото за пружините ти е заето от по-широкото шаси. това затруднява направата на пружинно окачване. Другата "греда" е , че предните и задните рогове на ГР са по извити т.е. позволяват по- големи артикулации на мостовете нагоре. При твоя модел не е така.
                    В общи линии Търтея ще излезе прав. Ако искаш да видиш на практика за какво идва реч , като идваш към нашия край свирни мисля че мога да ти спестя много проби и грешки. Не искам да те отказвам просто ти заострям вниманието.Поздрави.
                    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                      При всички случаи се приготви за голям многосериен филм,а сметките накрая,като се удари чертата.....за жалост никога не излизат на плюс.Важно е желанието в случая,и да събереш повечко нерви,че ще ти трябват.
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                        Първата голяма "греда" която ще удариш е като измериш широчината на шасито . На ГР е по-тясно точно защото от външните страни на роговете стоят двете пружини. При твоя модел е по-широко , защото под роговете са хванати ресьорите , които от своя страна са хванати за мостовете. Тоест мястото за пружините ти е заето от по-широкото шаси. това затруднява направата на пружинно окачване. Другата "греда" е , че предните и задните рогове на ГР са по извити т.е. позволяват по- големи артикулации на мостовете нагоре. При твоя модел не е така.
                        В общи линии Търтея ще излезе прав. Ако искаш да видиш на практика за какво идва реч , като идваш към нашия край свирни мисля че мога да ти спестя много проби и грешки. Не искам да те отказвам просто ти заострям вниманието.Поздрави.

                        е щом на мостовете на моя Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.01.2012 (2).jpg
Прегледи:2
Размер:82.6 КБ
ID:5347273Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.01.2012 (1).jpg
Прегледи:2
Размер:89.6 КБ
ID:5347274Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.01.2012.jpg
Прегледи:2
Размер:74.0 КБ
ID:5347275може да се сложат пружини и се слагат що да не може и на такива от ГР ......остъргва се всичко и наново според шасито!
                        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                          Всичко може,въпроса е за колко време и на каква цена
                          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                            Чета и си мисля, че по-лесно е да продадеш стареца и да си вземеш ГР и след това "само" да му смениш двигателя. Като ви чета какви работи пишете започвам да си мисля, че моята идея някой ден след няколко години да взема един Самурай и едно Чероки и да оставя от Самурая само купето и рамата(усилена) няма да го бъде, поне не на цена която ще ми хареса.
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                              имаше много мераклии за стареца но не им стиска да се возят в спартански джип с "много"екстри....както и да е!то е ясно че филма е голям и скъп но.......
                              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за мостове от Y60 на Y260

                                Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                                е щом на мостовете на моя [ATTACH=CONFIG]419266[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]419267[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]419268[/ATTACH]може да се сложат пружини и се слагат що да не може и на такива от ГР ......остъргва се всичко и наново според шасито!
                                Като гледам от къде си, трябват ти два часа най-много да дойдеш и да видиш как изглежда на живо.
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X