Обява

Свий
Няма добавени обяви.

питане за Навара D22

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • питане за Навара D22

    Колеги искам да попитам, защо като вдигна едната предна гума и я завъртя се върти и предния кардан при положение , че не е включено предното предаване.Това нормално ли е?
    NISSAN NAVARA D22 2.5di

  • #2
    От: питане за Навара D22

    Този експеримент го направи но със запален двигател и тогава ще говорим.Успех.

    Коментар


    • #3
      Re: питане за Навара D22

      Първоначално публикуван от moni76 Преглед на мнение
      Колеги искам да попитам, защо като вдигна едната предна гума и я завъртя се върти и предния кардан при положение , че не е включено предното предаване.Това нормално ли е?
      Защото така трябва, освен ако нямаш система за разкачане на някоя полуоска, но не би трябвало да имаш такава.

      Когато имаш неравномерно натоварване на някой отворен диференциял той си върти най-лесните неща за въртене (в случая вдигнатата полуоска и кардана). Това е 3 посочна система, в която имаш 1 вход и 2 изхода а ти просто сменяш местата на входа (вместо кардана става полуоската на вдигнатото колело).

      Ако пуснеш 4х4 режим няма да можеш да завъртиш колелото защото ще се болкира през раздатката от двигателя и задните колела, които са на земята (все системи, които ти се противят на въртенето) но докато е излключено ти имаш просто един мост на свободен ход. Докато имаш отворен диференциял с 1 вход и поне 1 свободен изход всичко ще се движи от входа към изхода. Ако го заключиш или сложиш LSD това няма да се случва.
      Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
      Един велосипед също.

      Коментар


      • #4
        От: питане за Навара D22

        Благодаря за подробния отговор.
        А задния диферинциал какъв е ? Има ли шпер?
        NISSAN NAVARA D22 2.5di

        Коментар


        • #5
          От: питане за Навара D22

          Според сървиз мануала през годините предният мост на D22 e комплектуван с ръчни, автоматични хъбове и директно зацепване на главините за предните полуоски. Може да се разпознаят по формата на капачката. Описаното поведение е за директно зацепване.
          Задните диференциали са два модела дву- и четирисателитни, като вторият е снабден с LSD касета. Познава се пак при въртене на задно колело при вдигнат заден мост, с LSD другата гума се върти в същата посока.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X