Колеги искам да попитам, защо като вдигна едната предна гума и я завъртя се върти и предния кардан при положение , че не е включено предното предаване.Това нормално ли е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
питане за Навара D22
Свий
X
-
Re: питане за Навара D22
Първоначално публикуван от moni76 Преглед на мнениеКолеги искам да попитам, защо като вдигна едната предна гума и я завъртя се върти и предния кардан при положение , че не е включено предното предаване.Това нормално ли е?
Когато имаш неравномерно натоварване на някой отворен диференциял той си върти най-лесните неща за въртене (в случая вдигнатата полуоска и кардана). Това е 3 посочна система, в която имаш 1 вход и 2 изхода а ти просто сменяш местата на входа (вместо кардана става полуоската на вдигнатото колело).
Ако пуснеш 4х4 режим няма да можеш да завъртиш колелото защото ще се болкира през раздатката от двигателя и задните колела, които са на земята (все системи, които ти се противят на въртенето) но докато е излключено ти имаш просто един мост на свободен ход. Докато имаш отворен диференциял с 1 вход и поне 1 свободен изход всичко ще се движи от входа към изхода. Ако го заключиш или сложиш LSD това няма да се случва.Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
Един велосипед също.
Коментар
-
От: питане за Навара D22
Според сървиз мануала през годините предният мост на D22 e комплектуван с ръчни, автоматични хъбове и директно зацепване на главините за предните полуоски. Може да се разпознаят по формата на капачката. Описаното поведение е за директно зацепване.
Задните диференциали са два модела дву- и четирисателитни, като вторият е снабден с LSD касета. Познава се пак при въртене на задно колело при вдигнат заден мост, с LSD другата гума се върти в същата посока.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар