Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса за Y60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса за Y60

    Момчета, моя патрол все повече добива видът който искам тоест-красота за окото (ще кача и снимки)
    Има няколко неща, които ме тормозят и дразнят.

    1во-при алтернатора има един дебел сноп кабели с куплунга, които висят нейде си. Това много ме дразни, ако може някой да каже къде им е фабричното място. преполагам че е имало планка на която са се закачали.(виж снимката)

    2ро.- при тия кабели има един който не е закачен никъде. единичен е. някой знае ли го? (виж снимка-заградено+въпросителна)

    3то-на другата снимка е този отдушник за картерните газове. от него направо си капе масло, някакви идеи за причина? предполагам това кръглото е отцедител, но сигурно се е задръстил??

    5то-откъде да си взема на по-културна цена втулки за предните носачи? (вносител съм на мерцедес части, и ако на някой кажа цена от 30лв за такава втулка за мерцедес носач--ще ме анатемосат)

    6то-смених единият тампон на мотора с немски на 60лв. това не е ли много за 2 метални плочки с гума помежду им? сега и другия ще сменям.

    7мо-Моторът работи-СУПЕР. часовник! Обаче веднъж, му дадох газ на първа, без да искам го изтървах и стрелката стигна до 4000оборота (по принцип го усещам че най-му е добре до 3000) и стана нещо ужасно. Започна да работи на 4 или 5 цилиндъра.... направо онемях, помислих че съм прехвърлил зъб и съм скапал помпата.... нещеш ли, след няма и 1 минута се оправи сам.... какво всъщност се случи? някой има ли обяснение? Аз си мисля че май смукна въздух от някъде.... или някоя дюза направи номер???
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Няколко въпроса за Y60

    еее, гадина си ти...
    Успя да нащракаш проблемните места, не успя да снимаш бижуто...

    Давай снимки, бързо и веднага, дори, пък!!!

    Коментар


    • #3
      От: Няколко въпроса за Y60

      Нищо му няма, като го претовариш особено студен губи цилиндри.

      Тая букса си е така по спомен.

      Капе масло щото сигурно фърга през турбото - отвори колектора и погледни какво става вътре. Може и от друго да е ама го оправи.

      Кви втулки на носачите? Тампоните ли имаш предвид?
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Няколко въпроса за Y60

        Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
        Момчета, моя патрол все повече добива видът който искам тоест-красота за окото (ще кача и снимки)
        Има няколко неща, които ме тормозят и дразнят.

        1во-при алтернатора има един дебел сноп кабели с куплунга, които висят нейде си. Това много ме дразни, ако може някой да каже къде им е фабричното място. преполагам че е имало планка на която са се закачали.(виж снимката)

        2ро.- при тия кабели има един който не е закачен никъде. единичен е. някой знае ли го? (виж снимка-заградено+въпросителна)

        3то-на другата снимка е този отдушник за картерните газове. от него направо си капе масло, някакви идеи за причина? предполагам това кръглото е отцедител, но сигурно се е задръстил??

        5то-откъде да си взема на по-културна цена втулки за предните носачи? (вносител съм на мерцедес части, и ако на някой кажа цена от 30лв за такава втулка за мерцедес носач--ще ме анатемосат)

        6то-смених единият тампон на мотора с немски на 60лв. това не е ли много за 2 метални плочки с гума помежду им? сега и другия ще сменям.

        7мо-Моторът работи-СУПЕР. часовник! Обаче веднъж, му дадох газ на първа, без да искам го изтървах и стрелката стигна до 4000оборота (по принцип го усещам че най-му е добре до 3000) и стана нещо ужасно. Започна да работи на 4 или 5 цилиндъра.... направо онемях, помислих че съм прехвърлил зъб и съм скапал помпата.... нещеш ли, след няма и 1 минута се оправи сам.... какво всъщност се случи? някой има ли обяснение? Аз си мисля че май смукна въздух от някъде.... или някоя дюза направи номер???
        1.Снопа кабели от генератора се държи от скоба захваната към смукателните тръби
        2.И на моя Патрол този кабел се подмята свободно
        3.От отдушника щом капе масло работата не е много добре - това значи че надува компресия от цилиндрите през картера и духа маслото през отдушника.Не е лошо да премериш компресията на цилиндрите - не бива да е под 25 атм и разликата /ако има такава / между отделните цилиндри не трябва да е повече от 2 атм
        4.???
        5. Не разбрах 30 лв много ли те се вижда за тампон за предния носач ...щото горе долу това са цените /нормалните/ на тампоните за този джип
        6.Тампоните за двигателя са по 25 лв бройката - марка "куче марка " от една фирма със 7 в заглавието
        7.Този двигател е така - над 3000 оборота почва да преде и забива поради препълване на хидравличните повдигачи - проблема се решава със смяната с механични
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #5
          От: Няколко въпроса за Y60

          Благодаря на отзовалите се! Вени, скоро ще кача снимки. Утре ще пастирам боята

          1во-може ли някой да ми снима тая планка, къде седи, и направо да видя как са подредени кабелите. Просто имам алергия дребни косури...
          2ро-ясноо тва кабелче-сигурно е диагностичен куплунг за електронните блокове и CAN-шината на DVD-то + круиз контрола

          3то-тук съм задал въпроса много неправилно...за отдушника. Така, махам всички маркучи+този на турбото, паля мотора. От това кръглото, отдолу има един изход, който си влиза в смукателния маркуч. От този изход излизат картерните газове. Не духа, като го запуша с пръст се усеща след 5 секунди че почва да надува-което си е нормално., НО проблемът е, че като го форсирам мотора излизат пръски масло. Според мен, НЕ ТРЯБВА! Това кръглото, предполагам е отцедител, но сигурно неработи или е задръстен... как да реша проблема? защото омазва входящата тръба и турбото. самото турбо е перфектно-няма луфтове и не тече.
          Компресия-не мисля да меря-пали само като си помисля за ключа в джоба ми. Пробвал съм го на -13. Пали от четвърт!!!

          5то-Да, говоря за втулковите тампончета на двата предни носача, които държат моста. на всекки носач има по 2 такива втулки. Ми някак си--30лв за толкова проста част.... направо грехота... ама ок, сигурно са газово-маслени, по технология на НАСА.. Полиуретановите колко по-скъпи са?

          6то--- амиии, някой пробвал ли е тампоните за мотора от еврото? страх ме е НЕ да не се скапят бързо, ами да не се окажат много корави.
          При мен левия тампон НЕ е стигнал до метал-в метал, НО на празен ход, има една слаба ситна вибрация в купето и ме ВЛУДЯВА. как установих че е този НЕсменения тампон?-просто-легнах отдолу и на работещ мотор пипнах двата рога до тампоните-единия -има вибрация, другия-НЕ. Какво направих? махнах стария тампон.Сложих едно 5 сантиметрово кубче гума на мястото му. запалих мотора. вибрацията от гредата ИЗЧЕЗНА. ОБАЧЕ, вибрацията В купето не изчезна напълно.... още нещо предава вибрация. КОЕ? тампоните на скоростите? или друго?
          ТА моля ако някой е пробвал "куче" тампоните от Евро07, да сподели.. лошото е че този немския който си бях купил за 60лв е супер, ама фирмата дето ми го продаде-фалирала...

          за7мото-успокоихте ме.

          Коментар


          • #6
            От: Няколко въпроса за Y60

            1.Ще снимам скобата днес
            2.Кабелчето е ясно
            3.Това кръглото наистина е оцедител и неговата роля е събира маслото а навън да излизат само картерните газове ,но не може да е запушен иначе нямаше да ти духа през маркуча.Почти няма Патрол на който е ХХХХХХ километри и да не духа по малко масло като го настъпиш,предполагам, че твоя не е 20000 км
            5. 30 лв - толкова е тампона и той пак ще е " куче марка " .Шаренките полиуретанови ,които ги продават известните тунинг фирми са още по скъпи - около 2000 лв за всички тампони по окачването .Има едно бюджетно решение за около 150 лв за всички тампони - моите си ги направих сам на струга от полиуретан (джипа го карам по състезания ,а там натоварванията са жестоки ) ,смених всички гумени с полиуретанови и така вече около 2 г нямам проблеми с тампоните по окачването.
            6.И четирите ми тампона са от ****07 и нямам никакви проблеми с тях
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #7
              От: Няколко въпроса за Y60

              Ходих до Еврото, но се оказа че са свършили тампоните за мотора и скоростите Били са по 24лв/бр... ще имат след 3 месеца. дее*а и късмета.
              Колеги, кажете друг магази, и конкретна цена и дали сте доволни.

              Иначе си взех всичките втулки за предния мост. по 24лв/бр. изглеждат стабилни и супер твърди

              Относно отцедителя--сигурен съм че вътре е изработен по специялен начин зада отделя парите от маслото на капки, но е зацапан от нагари и ще го рзнищя утре.
              Колега, бакалов ще чакам снимка!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X