Момчета, моя патрол все повече добива видът който искам
тоест-красота за окото (ще кача и снимки)
Има няколко неща, които ме тормозят и дразнят.
1во-при алтернатора има един дебел сноп кабели с куплунга, които висят нейде си. Това много ме дразни, ако може някой да каже къде им е фабричното място. преполагам че е имало планка на която са се закачали.(виж снимката)
2ро.- при тия кабели има един който не е закачен никъде. единичен е. някой знае ли го? (виж снимка-заградено+въпросителна)
3то-на другата снимка е този отдушник за картерните газове. от него направо си капе масло, някакви идеи за причина? предполагам това кръглото е отцедител, но сигурно се е задръстил??
5то-откъде да си взема на по-културна цена втулки за предните носачи? (вносител съм на мерцедес части, и ако на някой кажа цена от 30лв за такава втулка за мерцедес носач--ще ме анатемосат)
6то-смених единият тампон на мотора с немски на 60лв. това не е ли много за 2 метални плочки с гума помежду им? сега и другия ще сменям.
7мо-Моторът работи-СУПЕР. часовник! Обаче веднъж, му дадох газ на първа, без да искам го изтървах и стрелката стигна до 4000оборота (по принцип го усещам че най-му е добре до 3000) и стана нещо ужасно. Започна да работи на 4 или 5 цилиндъра.... направо онемях, помислих че съм прехвърлил зъб и съм скапал помпата.... нещеш ли, след няма и 1 минута се оправи сам.... какво всъщност се случи? някой има ли обяснение? Аз си мисля че май смукна въздух от някъде.... или някоя дюза направи номер???

Има няколко неща, които ме тормозят и дразнят.
1во-при алтернатора има един дебел сноп кабели с куплунга, които висят нейде си. Това много ме дразни, ако може някой да каже къде им е фабричното място. преполагам че е имало планка на която са се закачали.(виж снимката)
2ро.- при тия кабели има един който не е закачен никъде. единичен е. някой знае ли го? (виж снимка-заградено+въпросителна)
3то-на другата снимка е този отдушник за картерните газове. от него направо си капе масло, някакви идеи за причина? предполагам това кръглото е отцедител, но сигурно се е задръстил??
5то-откъде да си взема на по-културна цена втулки за предните носачи? (вносител съм на мерцедес части, и ако на някой кажа цена от 30лв за такава втулка за мерцедес носач--ще ме анатемосат)
6то-смених единият тампон на мотора с немски на 60лв. това не е ли много за 2 метални плочки с гума помежду им? сега и другия ще сменям.
7мо-Моторът работи-СУПЕР. часовник! Обаче веднъж, му дадох газ на първа, без да искам го изтървах и стрелката стигна до 4000оборота (по принцип го усещам че най-му е добре до 3000) и стана нещо ужасно. Започна да работи на 4 или 5 цилиндъра.... направо онемях, помислих че съм прехвърлил зъб и съм скапал помпата.... нещеш ли, след няма и 1 минута се оправи сам.... какво всъщност се случи? някой има ли обяснение? Аз си мисля че май смукна въздух от някъде.... или някоя дюза направи номер???
Коментар