Момчета, моя патрол все повече добива видът който искам
тоест-красота за окото (ще кача и снимки)
Има няколко неща, които ме тормозят и дразнят.
1во-при алтернатора има един дебел сноп кабели с куплунга, които висят нейде си. Това много ме дразни, ако може някой да каже къде им е фабричното място. преполагам че е имало планка на която са се закачали.(виж снимката)
2ро.- при тия кабели има един който не е закачен никъде. единичен е. някой знае ли го? (виж снимка-заградено+въпросителна)
3то-на другата снимка е този отдушник за картерните газове. от него направо си капе масло, някакви идеи за причина? предполагам това кръглото е отцедител, но сигурно се е задръстил??
5то-откъде да си взема на по-културна цена втулки за предните носачи? (вносител съм на мерцедес части, и ако на някой кажа цена от 30лв за такава втулка за мерцедес носач--ще ме анатемосат)
6то-смених единият тампон на мотора с немски на 60лв. това не е ли много за 2 метални плочки с гума помежду им? сега и другия ще сменям.
7мо-Моторът работи-СУПЕР. часовник! Обаче веднъж, му дадох газ на първа, без да искам го изтървах и стрелката стигна до 4000оборота (по принцип го усещам че най-му е добре до 3000) и стана нещо ужасно. Започна да работи на 4 или 5 цилиндъра.... направо онемях, помислих че съм прехвърлил зъб и съм скапал помпата.... нещеш ли, след няма и 1 минута се оправи сам.... какво всъщност се случи? някой има ли обяснение? Аз си мисля че май смукна въздух от някъде.... или някоя дюза направи номер???
тоест-красота за окото (ще кача и снимки)Има няколко неща, които ме тормозят и дразнят.
1во-при алтернатора има един дебел сноп кабели с куплунга, които висят нейде си. Това много ме дразни, ако може някой да каже къде им е фабричното място. преполагам че е имало планка на която са се закачали.(виж снимката)
2ро.- при тия кабели има един който не е закачен никъде. единичен е. някой знае ли го? (виж снимка-заградено+въпросителна)
3то-на другата снимка е този отдушник за картерните газове. от него направо си капе масло, някакви идеи за причина? предполагам това кръглото е отцедител, но сигурно се е задръстил??
5то-откъде да си взема на по-културна цена втулки за предните носачи? (вносител съм на мерцедес части, и ако на някой кажа цена от 30лв за такава втулка за мерцедес носач--ще ме анатемосат)
6то-смених единият тампон на мотора с немски на 60лв. това не е ли много за 2 метални плочки с гума помежду им? сега и другия ще сменям.
7мо-Моторът работи-СУПЕР. часовник! Обаче веднъж, му дадох газ на първа, без да искам го изтървах и стрелката стигна до 4000оборота (по принцип го усещам че най-му е добре до 3000) и стана нещо ужасно. Започна да работи на 4 или 5 цилиндъра.... направо онемях, помислих че съм прехвърлил зъб и съм скапал помпата.... нещеш ли, след няма и 1 минута се оправи сам.... какво всъщност се случи? някой има ли обяснение? Аз си мисля че май смукна въздух от някъде.... или някоя дюза направи номер???

Били са по 24лв/бр... ще имат след 3 месеца. дее*а и късмета.
Коментар