Здравейте колеги,
Вече притежавам въпросния модел снабден с LPG и първоначалните ми впечатления са много положителни.Разход на магистрала 12/100.
Разбира се като нов тук имам няколко въпроса-Благодаря Ви предварително!
Относно маслата в кутии и диференциали- ще го карам в сервиз- би трябвало да знаят кво да долеят.
Лампата за абееса свети постоянно, времето е сухо и не мога да разбера дали работи въобще. Едно бушонче 30А липсваше, сложих друго, взех го от PWR WND( че модела ми е с ръчни стъкла) лампата угасна, и после пак светна.
Лампата и за 4Х4 е включена постоянно, въпреки че блокажите работят-пробвах ги точно на офф-роуд трапища и ливади
.
От централната конзола духа студено- но доколкото изчетох - това май е нормално за този модел, а вентилатора работи само на най-високата степен.
Има едно отвратително свистене и виене вътре в таблото, при висока скорост- ще го свалям днес и без това има изгорели лампи, смятам че автоджамбазите нещо не са затегнали, като са пипали километража.
Макар и рядко при превключване на по висока предавка има едно свистене, виене-с демпферна шайба ли е този модел?
И може би най-тъпия въпрос-ремък или верига е мотора?
Благодаря Ви още веднъж предварително.
Вече притежавам въпросния модел снабден с LPG и първоначалните ми впечатления са много положителни.Разход на магистрала 12/100.
Разбира се като нов тук имам няколко въпроса-Благодаря Ви предварително!
Относно маслата в кутии и диференциали- ще го карам в сервиз- би трябвало да знаят кво да долеят.
Лампата за абееса свети постоянно, времето е сухо и не мога да разбера дали работи въобще. Едно бушонче 30А липсваше, сложих друго, взех го от PWR WND( че модела ми е с ръчни стъкла) лампата угасна, и после пак светна.
Лампата и за 4Х4 е включена постоянно, въпреки че блокажите работят-пробвах ги точно на офф-роуд трапища и ливади

От централната конзола духа студено- но доколкото изчетох - това май е нормално за този модел, а вентилатора работи само на най-високата степен.
Има едно отвратително свистене и виене вътре в таблото, при висока скорост- ще го свалям днес и без това има изгорели лампи, смятам че автоджамбазите нещо не са затегнали, като са пипали километража.
Макар и рядко при превключване на по висока предавка има едно свистене, виене-с демпферна шайба ли е този модел?
И може би най-тъпия въпрос-ремък или верига е мотора?
Благодаря Ви още веднъж предварително.
Коментар