Най накрая започнах великото обръщане.
Единственото хубаво е, че ламарината между салона и мотора е симетрична.
Всичко друго е ляво и дясно. Дори моторчетата за стъклата на предните врати са различни.....и машинката за централното също.
Ако искате да стане както трябва ви трябва задължително катастрофирал ляв донор.
Сините елементи са от донора. Стойката за барчето също не е симетрична. Двете греди към колонките на вратите също са лява и дясна.

Инсталацията е вече на място. На мен ми харесва.

Запалих в отворено състояние да няма "айде пак разглобявай..."
След уточняване на приоритетите ми останаха за продаване два комплекта бутафорни степенки и едни фешън траби с неизвестно предназначение за покрив.
Ако някой даде идея за цени на тия неща или се интересува, да звънне.


Степенките и тръбите имат много забележки но са комплект със стойките за монтаж на Навара.
Единственото хубаво е, че ламарината между салона и мотора е симетрична.
Всичко друго е ляво и дясно. Дори моторчетата за стъклата на предните врати са различни.....и машинката за централното също.
Ако искате да стане както трябва ви трябва задължително катастрофирал ляв донор.
Сините елементи са от донора. Стойката за барчето също не е симетрична. Двете греди към колонките на вратите също са лява и дясна.
Инсталацията е вече на място. На мен ми харесва.
Запалих в отворено състояние да няма "айде пак разглобявай..."
След уточняване на приоритетите ми останаха за продаване два комплекта бутафорни степенки и едни фешън траби с неизвестно предназначение за покрив.
Ако някой даде идея за цени на тия неща или се интересува, да звънне.
Степенките и тръбите имат много забележки но са комплект със стойките за монтаж на Навара.
Коментар