Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект Нисан Терано 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проект Нисан Терано 1

    След близо година дойде времето и на това зверче , още при закупуването му се виждаха серьозни проблеми с ръждата но това не попречи на няколко сериозни затъвания и доста разходки.

    След като се върнах в неделя "зажаднял" за нещо свързано с джипки /небях влизал и във форума цяла седмица / неможах да се здържа и след кратка разходка в гората и по река Марица с треперащи ръце изкарах комплекта закупен от колегата maystor още няколко чука и щанги и...
    От напълно вървяща кола се получи това
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01132.jpg
Прегледи:1
Размер:123.9 КБ
ID:5939370Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01129.jpg
Прегледи:1
Размер:149.9 КБ
ID:5939371Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01133.jpg
Прегледи:1
Размер:165.9 КБ
ID:5939372

    След махането на всички "боклуци" се откриха и някой "докоснати" от времето елементи, аз се чудех от къде идва това скърцане при бавно преминаване по по-големи неравности . От всичките тампони дето държат купето за шасито със здрави захвати имаше само четири.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01124.jpg
Прегледи:1
Размер:160.1 КБ
ID:5939373Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01126.jpg
Прегледи:1
Размер:164.2 КБ
ID:5939374Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01125.jpg
Прегледи:1
Размер:130.3 КБ
ID:5939375

    Има и някои "липсващи" части от колата ама не е болка за умиране Ицо /speed750/ да му мисли
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01120.jpg
Прегледи:1
Размер:135.4 КБ
ID:5939378Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01118.jpg
Прегледи:1
Размер:162.3 КБ
ID:5939377Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01117.jpg
Прегледи:1
Размер:156.2 КБ
ID:5939376Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01123.jpg
Прегледи:1
Размер:131.3 КБ
ID:5939379

    Там където се вижда част от шасито ме притеснява инача напред шасито изглежда здраво обходих го и с чукчето не се забелязват нередности засега , като свалим купето и изтържем наслояванията ще стане по-ясно.

    Проблема до който сме стигнали сега е как да вдигнем купето, както се вижда е свалено всичко освен таблото и кормилото. Колко според вас може да тежи в това състояние? Пробвахме няколко човека да го вдигнем само отзад става само отпред също , обаче цялото май няма да можем и 20 човека да се наредим. Проблема е че трябва да се вдигне някъде на метър за да прескочи мотора.

    Имаме няколко идеи но засега ги обмисляме моля споделете вашия опит. Колата се прави в "домашни" условия има възможност отгоре на греда да се закачи ръчна лебедка, има възможност и за вдигане с мотокар обаче мисля че ще има доста последици
    088455338две
    "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
    Джамбазов 2010г..

  • #2
    От: Проект Нисан Терано 1

    Четири здрави стойки и две греди ти трябват за да го подпреш
    вдига се отпред после отзад и така полека лека. Не е толкова тежко - прави се от 4 човека цялото упражнение.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      От: Проект Нисан Терано 1

      Купето го вдигнахме с лебеткта на Самурая и един полиспас закачен на дървото .
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #4
        От: Проект Нисан Терано 1

        Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
        Купето го вдигнахме с лебеткта на Самурая и един полиспас закачен на дървото .
        Ето снимки
        Прикачени файлове
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #5
          От: Проект Нисан Терано 1

          Първият етап е завършен шасито е изкърпено , боядисано и анти-корозионно обработено.
          Днес върнахме обратно и купето, в момента сме пред поредния проблем тампоните държащи го за шасито. Самият тампон е здрав но втулките направо се разпаднаха, в магазина дори не искат да проверят колко струват понеже ги има само оригинални . Та се търси някакво бюджетно решение, място има така че може да се проеви творчество . Оригиналните са два вида даже три мисля да редуцирам до един

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр007.jpg
Прегледи:1
Размер:70.3 КБ
ID:5307224Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр008.jpg
Прегледи:1
Размер:94.9 КБ
ID:5307225Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр009.jpg
Прегледи:1
Размер:82.9 КБ
ID:5307226Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр010.jpg
Прегледи:1
Размер:117.2 КБ
ID:5307227

          Ето и малко снимки от процеса на сваляне, Ицо може да покаже слагането , от стъргането и заварките нямам че държах едни шлафове, чукове и други такива.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26082011335.jpg
Прегледи:1
Размер:157.9 КБ
ID:5307230Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26082011336.jpg
Прегледи:1
Размер:191.0 КБ
ID:5307231Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26082011337.jpg
Прегледи:2
Размер:156.9 КБ
ID:5307232Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26082011338.jpg
Прегледи:1
Размер:167.8 КБ
ID:5307233
          088455338две
          "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
          Джамбазов 2010г..

          Коментар


          • #6
            От: Проект Нисан Терано 1

            Е, знаеш кой от форума внася оригинални части. Ама гроздето може и да е кисело. Все пак на твое място бих проверил, преди да правя домашни еквилибристики.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              Проект Нисан Терано 1

              Първоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение
              Първият етап е завършен шасито е изкърпено , боядисано и анти-корозионно обработено.
              Днес върнахме обратно и купето, в момента сме пред поредния проблем тампоните държащи го за шасито. Самият тампон е здрав но втулките направо се разпаднаха, в магазина дори не искат да проверят колко струват понеже ги има само оригинални . Та се търси някакво бюджетно решение, място има така че може да се проеви творчество . Оригиналните са два вида даже три мисля да редуцирам до един

              [ATTACH=CONFIG]367765[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]367766[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]367767[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]367768[/ATTACH]

              Ето и малко снимки от процеса на сваляне, Ицо може да покаже слагането , от стъргането и заварките нямам че държах едни шлафове, чукове и други такива.

              [ATTACH=CONFIG]367771[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]367772[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]367773[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]367774[/ATTACH]
              Аз имам 2 Теранота за части и ако мога да помогна с нещо ?

              Теранотата са 3.0 V6
              Последно редактирано от nickbochev; 08-10-11, 01:38. Причина: Сливане
              Samurai Gemax

              Коментар


              • #8
                От: Проект Нисан Терано 1

                Първоначално публикуван от gemax
                Съжалявам, Теранотата са 3.0 V6
                Коя година? Автоматик или ръчка? VG30I (двоен моно инжекцион) или VG30E (пълен инжекцион)?
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Проект Нисан Терано 1

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Коя година? Автоматик или ръчка? VG30I (двоен моно инжекцион) или VG30E (пълен инжекцион)?
                  Спарки,има ли някаква съществена разлика между VG30I и VG30E.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проект Нисан Терано 1

                    Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
                    Спарки,има ли някаква съществена разлика между VG30I и VG30E.
                    Има. VG30I e с двойна моноинжекция, обикновено запалване, широколенова ламбда сонда. И 10-15 коня по-малко. Частите са по-кът и по-скъпи. Предните карета на полуоските са по-слаби, съответно главините са с по-малка дупка на карето. По двигателя има някви дребни механични разлики - например маслените пръскалки на цилиндрите. Не съм отварял такъв мотор обаче.

                    Това е, което се сещам. Сигурно има и още дреболии. Ама според мен разликите не са съществени. Същественото е че предните полуоски и хъбове на VG30I са съвместими с тия на Z24I, TD27T, както и с тия на терано 2. При VG30E не са съвместими.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проект Нисан Терано 1

                      Мерси.Моя е VG30i.Наистина VG30e върви малко повече.С частите съм нямал проблем досега.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проект Нисан Терано 1

                        Вратите са качени обратно и сме в процес на изкърпване.
                        Следващият проблем който излезе е с една от вратите, доста провиснала

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр003.jpg
Прегледи:1
Размер:69.7 КБ
ID:5311302Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр005.jpg
Прегледи:1
Размер:97.1 КБ
ID:5311303


                        Щифтовете и на двете панти са много износени. Пробрах с накисване и непрекъснато мазане с спирачна течност, нафта и т.н. Последва доста млатене с чука но ефекта е нулев.
                        Някой заигравал ли се е с подобно нещо, пантата е заварена към вратата доста "гадно" и рязането и ще е проблем



                        п.п. Колега gemax писах ти две лични нямам отговор, моля дай телефон за да се чуем евентуално за някой части благодаря
                        088455338две
                        "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                        Джамбазов 2010г..

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проект Нисан Терано 1

                          Само нагряване ще помогне. С малка ацетиленова горелка, ако имаш.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проект Нисан Терано 1

                            Аз съм със същия проблем.Няма ли де е по лесно смяна на цяла на цялата панта.Смятах да взема щифтовете от един донор,ма май по добре целите панти.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проект Нисан Терано 1

                              Имам панти от Навара. Ако стават ще ти сваля няколко.
                              Ако искаш да я вдигаш търси стари смачкани предни пружини от Г класа. Задните амортисьори вземи от Патрол.

                              Това твойто не е ръжда. Е това е ръжда. Но се оправя.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X