След близо година дойде времето и на това зверче , още при закупуването му се виждаха серьозни проблеми с ръждата но това не попречи на няколко сериозни затъвания и доста разходки.
След като се върнах в неделя "зажаднял" за нещо свързано с джипки /небях влизал и във форума цяла седмица
/ неможах да се здържа и след кратка разходка в гората и по река Марица с треперащи ръце изкарах комплекта закупен от колегата maystor още няколко чука и щанги и...
От напълно вървяща кола се получи това



След махането на всички "боклуци" се откриха и някой "докоснати" от времето елементи, аз се чудех от къде идва това скърцане при бавно преминаване по по-големи неравности
. От всичките тампони дето държат купето за шасито със здрави захвати имаше само четири.



Има и някои "липсващи" части от колата ама не е болка за умиране Ицо /speed750/ да му мисли




Там където се вижда част от шасито ме притеснява инача напред шасито изглежда здраво обходих го и с чукчето не се забелязват нередности засега
, като свалим купето и изтържем наслояванията ще стане по-ясно.
Проблема до който сме стигнали сега е как да вдигнем купето, както се вижда е свалено всичко освен таблото и кормилото. Колко според вас може да тежи в това състояние? Пробвахме няколко човека да го вдигнем само отзад става само отпред също , обаче цялото май няма да можем и 20 човека да се наредим. Проблема е че трябва да се вдигне някъде на метър за да прескочи мотора.
Имаме няколко идеи но засега ги обмисляме моля споделете вашия опит. Колата се прави в "домашни" условия има възможност отгоре на греда да се закачи ръчна лебедка, има възможност и за вдигане с мотокар обаче мисля че ще има доста последици
След като се върнах в неделя "зажаднял" за нещо свързано с джипки /небях влизал и във форума цяла седмица

От напълно вървяща кола се получи това

След махането на всички "боклуци" се откриха и някой "докоснати" от времето елементи, аз се чудех от къде идва това скърцане при бавно преминаване по по-големи неравности

Има и някои "липсващи" части от колата ама не е болка за умиране Ицо /speed750/ да му мисли

Там където се вижда част от шасито ме притеснява инача напред шасито изглежда здраво обходих го и с чукчето не се забелязват нередности засега

Проблема до който сме стигнали сега е как да вдигнем купето, както се вижда е свалено всичко освен таблото и кормилото. Колко според вас може да тежи в това състояние? Пробвахме няколко човека да го вдигнем само отзад става само отпред също , обаче цялото май няма да можем и 20 човека да се наредим. Проблема е че трябва да се вдигне някъде на метър за да прескочи мотора.
Имаме няколко идеи но засега ги обмисляме моля споделете вашия опит. Колата се прави в "домашни" условия има възможност отгоре на греда да се закачи ръчна лебедка, има възможност и за вдигане с мотокар обаче мисля че ще има доста последици

Коментар