От: задни амортисьори на терано 2, бензин/газ 2.4, къса база, 1997 г.
Принципно този вариант аз лично го препоръчвам, само на тези които лифтват/повдигат/ джипа.Амовете от Патрол са малко по-дебели/това може да означава и малко по-усилени-все пак Патрола тежи повечко, ама може и да не е така/, но основното е, че са с около 3см. по-дълги при разпънато състояните.Това чудесно компенсира едно подвигане на джипа с около 5см..в обратния случай...просто оригиналните амове не работят както трябва, и в едната посока се променя дължината на хода им!
За тези, които не повдигат джиповете си може спокойно да си слагат и оригиналните по каталог амове за Терано!
П.П.Интересното е, че когато тръгнах да сменям задните амове, имах налични стари такива газови на Монро, но се оказа, че единия е дал фира...така екстрено се наложи да търся в събота на обяд амове по магазините, но...единствените които намерих бяха на Токико-маслени!
Та малко притиснат от ситуацията ги взех и вече 3-та година ги търкалям безпроблемно.Спокойно мога да кажа, че май не сбърках с това да сложа маслени...още повече, че при мен и пружините са по-усилени и в комбинация с газови амове, май щяха да ми падат пломбите доста често...
Поздрави!
Първоначално публикуван от galenik
Преглед на мнение
За тези, които не повдигат джиповете си може спокойно да си слагат и оригиналните по каталог амове за Терано!
П.П.Интересното е, че когато тръгнах да сменям задните амове, имах налични стари такива газови на Монро, но се оказа, че единия е дал фира...така екстрено се наложи да търся в събота на обяд амове по магазините, но...единствените които намерих бяха на Токико-маслени!
Та малко притиснат от ситуацията ги взех и вече 3-та година ги търкалям безпроблемно.Спокойно мога да кажа, че май не сбърках с това да сложа маслени...още повече, че при мен и пружините са по-усилени и в комбинация с газови амове, май щяха да ми падат пломбите доста често...

Поздрави!
Коментар