Здравейте колеги,
сполетя ме следното нещастие:
Едни майстори ми сменяха лагерите на предно ляво колело на НИСАН патрол Y61. Явно неще не бяха притегнали и от там в гората колелото получи по голям луфт и ми се счупи хъба.
По-подробно: Когато хъба е на положение AUTO, без вкл. преден мост, всичко е ок. Като вкл. преден мост почва да трака. Спира да трака когато тръгна нагоре по стръмен наклон. И като се кача горе и нисана се хоризонтира, пак почва тракането. Като го закл. на LOCK, няма шумове, но не знам дали работи. Ако не работи може ли да се повреди и другия хъб?
Сега търся хъб. Има опция да си купя AVM хъбове, само че не знам по добри ли са или по лоши от оригиналните на НИСАН. Моля да ме посъветвате, как да постъпя в случая. Евентуално от тези на AVM кои са по добри според вас, автоматични или ръчни? Или е по добре да си търся резервен НИСАН-ски втора ръка.
Ще се радвам да чуя мнения!
Поздрави
сполетя ме следното нещастие:
Едни майстори ми сменяха лагерите на предно ляво колело на НИСАН патрол Y61. Явно неще не бяха притегнали и от там в гората колелото получи по голям луфт и ми се счупи хъба.
По-подробно: Когато хъба е на положение AUTO, без вкл. преден мост, всичко е ок. Като вкл. преден мост почва да трака. Спира да трака когато тръгна нагоре по стръмен наклон. И като се кача горе и нисана се хоризонтира, пак почва тракането. Като го закл. на LOCK, няма шумове, но не знам дали работи. Ако не работи може ли да се повреди и другия хъб?
Сега търся хъб. Има опция да си купя AVM хъбове, само че не знам по добри ли са или по лоши от оригиналните на НИСАН. Моля да ме посъветвате, как да постъпя в случая. Евентуално от тези на AVM кои са по добри според вас, автоматични или ръчни? Или е по добре да си търся резервен НИСАН-ски втора ръка.
Ще се радвам да чуя мнения!
Поздрави
Коментар