МАЙ СЕ ЗАДАВА СМЯНА НА ТУРБО ДАЙТЕ ИДЕИ КАКВО ПО ГОЛЯМО БИ СТАНАЛО ДОРИ И С ПРЕРАБОТКИ
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
Свий
X
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
Първоначално публикуван от ivan kom Преглед на мнениеМАЙ СЕ ЗАДАВА СМЯНА НА ТУРБО ДАЙТЕ ИДЕИ КАКВО ПО ГОЛЯМО БИ СТАНАЛО ДОРИ И С ПРЕРАБОТКИ
Бюджетен вариант е турбо от терано. Същата серия е - TB25. При терано работи на 0.9 бара. Не знам на колко е при патрол. Чувал съм че е на по-малко.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
T28 ( M24 A/R.48 ) от Нисан Силвия (S13) или 300ZX
пространствено дори е същата - не се налага никакво донаправяне
след 2000rpm няма да искаш да махнеш крак от газта
обаче после идват въпросите за разхода...
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
Първоначално публикуван от bubi Преглед на мнениеT28 ( M24 A/R.48 ) от Нисан Силвия (S13) или 300ZX
пространствено дори е същата - не се налага никакво донаправяне
след 2000rpm няма да искаш да махнеш крак от газта
обаче после идват въпросите за разхода...
Скиф:
http://cgi.ebay.co.uk/GT28-T28-T25-2...#ht_1021wt_909Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
Ако не се лъжа, за турбокомпресорите от Нисан Силвия (S13) или 300ZX ще трябват преходни фланци за компресора, на Патрола и входа и изхода на компресора са за маркучи, докато за Силвия и 300ZX са за плоски фланци с болтове (3-болтов на изхода и 2-болтов на входа), та ще се наложи малко преправяне. Инак по мое мнение наистина са подходящи, но налягането ще идва с около 300-400 оборота по-късно, отколкото с оригиналния турбокомпресор.
П.П. Спарки, писали сме едновременно - явно аз съм в грешка за фланците, или пък бъркам моделите на Нисан, в които турботата са с фланци...
Като изключим фланците, останалото за по-късното "тръгване" на турбото е вярно.
П.П.П. Разгледах по-подробно ибей линка и смея да твърдя 2 неща - това турбо няма да прави налягане преди 2300 об/мин, ама никакво, като 0,6 бара ще ги постига на около 3000. И другото - това не е оригинален Garrett, а китайско копие, което понякога работи добре, освен в случаите, когато изкарва няколко часа, поне при бензинови автомобили.Последно редактирано от Postman; 16-06-11, 12:14.V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
то затова и цената му такава
за сравнение едно истинско...като за Patrol
http://url.bg/show-image.php?id=083d...43618609c0691e
ама боли
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
Боли я. За по-малко от 2 бона, надали.
Ама пък после върви!
Ей го оригиналът:
http://cgi.ebay.co.uk/Garrett-Turbo-...#ht_4406wt_909
Цената - x4.
...макар че като се замисли човек, оригинален нов TB25 няма да е крайно по-евтин.
ПП: Даже като гледам може да го поръча в каквато иска конфигурация, та преправянето да е минимално.Последно редактирано от sparkybg; 16-06-11, 14:08.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
За моя Патрол купих този dual ball-bearing турбокомпресор, оригинален, чисто нов и с гаранция, но Google продължава да твърди, че цената е далеч под 2000 лв.
GT28RS на същия сайт е около 1700 лв. - бях се насочил към него и аз, но направих малко по-прецизни сметки и купих далеч по-малкото 2554, което пак е по-голямо от оригиналното втулково TB2533 на Патрола.
П.П. Оригинален ТВ2533 е около 1600 лв. - никакво преправяне няма да се наложи, но за мен е безсмислено да се купува оригиналния, след като за по-малко пари, макар и с минимално преправяне, човек може да си купи лагерно турбо. Лично мнение, разбира се.
V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеБоли я. За по-малко от 2 бона, надали.
Ама пък после върви!
Ей го оригиналът:
http://cgi.ebay.co.uk/Garrett-Turbo-...#ht_4406wt_909
Цената - x4.
...макар че като се замисли човек, оригинален нов TB25 няма да е крайно по-евтин.
ПП: Даже като гледам може да го поръча в каквато иска конфигурация, та преправянето да е минимално.
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
Първоначално публикуван от Patrol fen Преглед на мнениеНа линка пише, че е подходящо за двигатели до 2200сс. и че е с водно охлаждане!
А какво за водното? На патрола не е ли с водно? На тераното е.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
аз само да уточна по въпроса с турбините за да няма неприятни изненади
s13 била тя силвията или европейската версия 200sx с ca18det мотора е с Т25-ца турбина,а японската версия или s13 180sx с sr20det тя вече е с Т28 и този двигател се монтира на s14,s14a и s15,също и скайлайна с rb25det и той е с Т28,а 300zx не съм сигурен
така че ако ви трябва Т28 по скоро търсете s14 или скайлайн R33
Коментар
-
От: по голямо турбо за НИСАН ПАТРОЛ Y60 2.8TD
http://www.turbofast.com.au/javacalc.html
М25 - взима,слага,кара
изпробвано!
поздрави!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар