Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

    Абе с тоя пластмасов капак отпред много прилича на ремък.
    Обаче и аз успявам да видя 4 цилиндъра???
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Абе с тоя пластмасов капак отпред много прилича на ремък.
      Обаче и аз успявам да видя 4 цилиндъра???
      ....Видимо си прав .....
      На бой отиват само старците!

      Коментар


      • #18
        От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

        Загледайте внимателно извивките на капака на клапаните, там където стоят дюзите и бройте.Ако е 4 цилиндров дали перката щеше да се крие в дифузора или щеше да е отвън щото ще е бая по-къс мотора.
        TLC 100
        TLC 120

        Коментар


        • #19
          От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

          Първоначално публикуван от Pat-rolll Преглед на мнение
          Загледайте внимателно извивките на капака на клапаните, там където стоят дюзите и бройте.Ако е 4 цилиндров дали перката щеше да се крие в дифузора или щеше да е отвън щото ще е бая по-къс мотора.
          ...И това е вярно....
          На бой отиват само старците!

          Коментар


          • #20
            От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RD28T.jpg
Прегледи:1
Размер:129.8 КБ
ID:5285932Ето една снимка от друг ъгъл на същия мотор в Y60, само че с ляв волан.
            TLC 100
            TLC 120

            Коментар


            • #21
              От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

              Потърси в немското Мобиле моделите, произведени след 96-та и ще видиш, че двигателите изглеждат точно така.
              Мисля, че мотора си е неговия, но след горепосочената година са променени капака на клапаните, а може би и главата.
              На някои от обявите го дават и с няколко коня повече.
              Мисля, че така изглежда първия двигател на Y61, но с интеркулъра отгоре.
              Напълно възможно е да го е имало известно време паралелно с RD 28t.
              Нещо като междинен модел.
              Колкото до ангренажа, даже се чете, кога е сменян ремъка.
              Life is too short to drive dull cars!

              Fight global warming !
              ... turn on your A/С !

              Коментар


              • #22
                От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

                Това е 2.8 TD без механични повдигачи или други такива щуротии. Моя е същия. Нормален с ремък, просто вакум помпата е отгоре а не зад динамото. Нищо няма за чудене. Главата не е от RD28TI. И модела се води хард топ. Като този от аватара ми. Разликите м/у тези до 95г. е че след това всички са с еърбег на волана, километража вече не е жълт а е бял, и разликата в пр. решетка.
                Последно редактирано от Patrol fen; 14-06-11, 19:40. Причина: допълване

                Коментар


                • #23
                  От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

                  Първоначално публикуван от Конов Преглед на мнение
                  ....Не е HARDTOP ...
                  Така я водят късата база. И на моя това излиза за купе.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

                    Първоначално публикуван от Patrol fen Преглед на мнение
                    Това е 2.8 TD без механични повдигачи или други такива щуротии. Моя е същия. Нормален с ремък, просто вакум помпата е отгоре а не зад динамото. Нищо няма за чудене. Главата не е от RD28TI. И модела се води хард топ. Като този от аватара ми. Разликите м/у тези до 95г. е че след това всички са с еърбег на волана, километража вече не е жълт а е бял, и разликата в пр. решетка.
                    ....Да разбирам ли ,че този екземпляр е с с еърбег на волана....
                    На бой отиват само старците!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

                      Поне моя и досега всички след 95 който съм виждал са.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

                        Ето снимка :

                        ...може да послужи за ориентир...
                        На бой отиват само старците!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Декодиране на данни за NISSAN PATROL GR SLX TD -1997 година

                          Да точно, възглавница е на волана, за пътника няма

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X