Колата е Нисан Терано 2 2.7 тд. 99 к.с. Колеги имам следния проблем , ще пробвам да го опиша подробно. Сутрин сядам в колата , давам на контакт , след като изгасне подгряването изчаквам още 4-5 секундии се мъча да запаля. Върти , но не пали това в рамките на 5-6 секунди. След като дам на контакт втори път и завърти заплава. Мислех , че е от нафтата (заредих в Лукоил) ,когато го направи това преди около седмица.Но тази сутрин отново а заредих в ОМВ. Подгряването светва за около 1 секунда, чува се релето ,предполагам че не е от него. Колко трябва да свети подгрева при тези температури? От свещи дали е проблема ,все пак е топло но съм ги набелязал тях.Иначе сутрин запали ли през деня си пали докато види ключа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с палене сутрин,дайте съвети.
Свий
X
-
От: Проблем с палене сутрин,дайте съвети.
Светльо,след угасване на лампата"подгрев"трябва веднага да се стартира двигателя.релето подава подгрев още 10-тина секунди по време на работа на мотора,докато влезе в температурен режим.Не е нормално лампата да гасне почти веднага-проблемът ти е в самото реле и си палиш без подгряване.Успех!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Проблем с палене сутрин,дайте съвети.
Може и то да е понеже цъква за около 1 секунда а ми се струва , че трябва да свети повече. Това реле с какъв номер е каталожен и колко струва , с почистване няма да се оправи предполагам. И къде се намира точно. Благодрско за съветите предварително.Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
0885544754 Светослав Стоянов
Коментар
-
От: Проблем с палене сутрин,дайте съвети.
Щом при 4 не работещи свещи пали от втория път, това говори добре за мотора. Вероятно е палел без проблем и с една работеща свещ, но при температури над 15гр.[I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]
Коментар
-
От: Проблем с палене сутрин,дайте съвети.
Първоначално публикуван от nola Преглед на мнениеЩом при 4 не работещи свещи пали от втория път, това говори добре за мотора. Вероятно е палел без проблем и с една работеща свещ, но при температури над 15гр.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Проблем с палене сутрин,дайте съвети.
Като го чета това ми се струва, че моя може и от 2 години да я кара на една свещ, ще трябва да ги погледна, че сигурно са за смяна повечето.Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
X-trail 2.2 Di 2003
Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар