Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Направи си и някаква аудио-сигнализация, например зумер или клаксон. Когато терморелето включи, а вентилаторите са в принудително изключено положение, да почва да бръмчи, жужи или какъвто звук издава. Така, ако автомобилът е с работещ двигател, а ти си някъде около него и си забравил да включиш вентилаторите ще имаш някакво подсещане, че на моторетката и е топло и ако не вземеш мерки, ще стане въпрос за много пари.
    Колега, на място Патрула ще прегрее ,ама на куково лято . Вентилаторите се включват през 10-15 мин за по 20 сеунди!
    Чава, аз пак на всяко гурне мирудия - поради презумцията на един майстор ,че двигатела си има критична темп. ,която ако прехвърлиш и с 1 градус -прегряването е неизбежно ,направих моите вент. да работят и двата заедно.По важно е с кави темп. граници е датчика ти . Какъв монтира?
    Усети ли още някое друго конче , да се появява?
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Извинявам се ,ама сега чак поразгледах снимките
      Не че ми е работа ,ама защо сте сложили датчика на охладената вода! . При мен е на маркуча ,който излиза от главата към радиатора -от там влиза горещата вода ! Ако долу водата е 80 градуса ,то горе сигурно вече ще е 100!Такива филми със стрелка по средата в градски условия няма.При мен там отива само по голям баир ( и по-нагоре се качва, но само при сериозни издевателства) .

      ПС Въпроса за температурния режим на датчика отпада - видях снимките
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
        ... Не че ми е работа ,ама защо сте сложили датчика на охладената вода! . При мен е на маркуча ,който излиза от главата към радиатора -от там влиза горещата вода ...
        Това не е ли равносилно на постоянно включени вентилатори?
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
          При 90 км/ч и нагоре или по изкачване - леко се качва почти до средата на скалата. Примерно ей така







          Включват ли вентилаторите при показанията от първата снимка.

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
            Включват ли вентилаторите при показанията от първата снимка.
            Големият включва горе-долу при положение на стрелката в средата на скалата.
            Кога точно включва и малкият - нямам представа, защото не мога да го чуя.
            Но при стрелката в позиция от втората снимка вече въртят и 2-та вентилатора.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
              Големият включва горе-долу при положение на стрелката в средата на скалата.
              Кога точно включва и малкият - нямам представа, защото не мога да го чуя.
              Но при стрелката в позиция от втората снимка вече въртят и 2-та вентилатора.
              Това значи че термостата отваря когато стрелката стигне средата.
              Според мен късно, а и сигурно ли е че отваря докрай.
              Гюров е сложил неговия датчик на входа. За проба не е необходимо да местиш датчика. Направи един тест на подходящ маршрут, мини го първо на автоматичен режим и следи показанията. Мини го втори път на ръчен режим, включвай периодично вентилатора и следи показанията. Така ще разбереш има ли смисъл да го местиш.

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                Това значи че термостата отваря когато стрелката стигне средата.
                Не мисля. Тогава датчикът започва да задейства . За да може температурата след радиатора да достигне 84 градуса, то термостатът (82 градуса) трябва да е отворил едно известно време преди това.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                  Това не е ли равносилно на постоянно включени вентилатори?
                  Категорично ,не!Включват се за много малко време!опитай и тогава резултатите ще са други
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                    Не мисля. Тогава датчикът започва да задейства . За да може температурата след радиатора да достигне 84 градуса, то термостатът (82 градуса) трябва да е отворил едно известно време преди това.
                    Да по принцип е така, пропуснах че датчика е на 84*, въпреки че тия 2* как ли се усещат на таблото.
                    Правил ли си някога тест без термостат?

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                      Правил ли си някога тест без термостат?
                      Не съм имал повод да го правя. Откакто съм подкарал Патрула, не съм имал проблеми с греене.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                        Не съм имал повод да го правя. Откакто съм подкарал Патрула, не съм имал проблеми с греене.
                        Това май не е греене, ами си е нормална работа, само дето Патрулите са по над 15г. и не си знаят километрите, а и в последно време се наплашихме от маса спукани глави, така че трябва нещо да се прави по въпроса.

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                          ... в последно време се наплашихме от маса спукани глави, така че трябва нещо да се прави по въпроса.
                          Днес проверих и се оказва, че има вариант за термостат на патрул на 76,5 градуса, вместо на 82. Само че в момента нямаха в наличност.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            И още една констатация, която не е неочаквана. Алтернаторът явно трудно смогва. При около 2000 оборота с включени двата вентилатора тоците хич ги няма - 12,5 В, което не стига доникъде. И това е без никакви други консуматори като фарове и вентилатор на парното ...

                            Т.е. ще е добре или да се намали консумацията на ток, като се намали до възможното времето, през което са включени "хеликоптерите", или да се подобри енергоснабдяването.

                            Всякакви идеи са добре дошли!
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Колко ампера ти е алтернатора?

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Колко ампера ти е алтернатора?
                                Номинално трябва да е 70. По документация му дават при 2500 оборота токът да е над 56 А.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X