След кратко, но за затова пък интензивно търсене, днес се сдобих с къс Нисан Патрул GR.
Двигателят е 2.8, с поставен допълнително интеркулер (по линията на ТНТМ).
Предстои много работа: Възстановяване на липсващата кутия на въздушния филтър; замяна на счупени стопове отзад; смяна на средното гърне на ауспуха и прилежащите му тръби; пълна замяна на окачването и всякакви втулки, тампони, накрайници и т.н. (положението отдолу е доста трагично); проверка и евентуална смяна на ангренажен ремък, антикорозионна обработка на шасито и т.н. Едно от първите неща ще бъде и преместването на интеркулера, който е измайсторен така, че горе-долу става за асфалта, но при първото излизане в гората е вероятно да падне жертва.
Изобщо, работа като за целия китайски народ, че и за нас ще остане ...
Двигателят е 2.8, с поставен допълнително интеркулер (по линията на ТНТМ).
Предстои много работа: Възстановяване на липсващата кутия на въздушния филтър; замяна на счупени стопове отзад; смяна на средното гърне на ауспуха и прилежащите му тръби; пълна замяна на окачването и всякакви втулки, тампони, накрайници и т.н. (положението отдолу е доста трагично); проверка и евентуална смяна на ангренажен ремък, антикорозионна обработка на шасито и т.н. Едно от първите неща ще бъде и преместването на интеркулера, който е измайсторен така, че горе-долу става за асфалта, но при първото излизане в гората е вероятно да падне жертва.
Изобщо, работа като за целия китайски народ, че и за нас ще остане ...
Коментар