Колеги, изчетох всички теми за счупени фабрични КОМБИНИРАНИ хъбове на Y60, но да запитам малко различно нещо.
От четеното-разбрах че проблемът са Г-образните планки.
при мен също! вижда се, че вдясно, някой преди мен се е мъчил да завари Г-то, но не за дълго...
Въпросът ми е, не се ли продава отделно тази част? Говоря само за О-шайбата с двете Г-та
Някой да е проверявал в представителство на нисан?
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=106368 в тази тема, Бакалов казва да заменим пружината на хъба с по-мека.
Да обаче коя? аз без да съм го разглобил-виждам, че има 3 пружини. 2 винтови в частта на снимката и една тип-зегерка, която седи на коронката върху полуоската.
Ако заменя пружината, ще си останели и вариянта за AUTO?
защото все пак искам да го имам...
не ме съветвайте за други хъбове, защото на мен тези много ми харесват--имат AUTO, LOCK, от метал са...
Мерси за съветите предварително.
От четеното-разбрах че проблемът са Г-образните планки.
при мен също! вижда се, че вдясно, някой преди мен се е мъчил да завари Г-то, но не за дълго...
Въпросът ми е, не се ли продава отделно тази част? Говоря само за О-шайбата с двете Г-та
Някой да е проверявал в представителство на нисан?
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=106368 в тази тема, Бакалов казва да заменим пружината на хъба с по-мека.
Да обаче коя? аз без да съм го разглобил-виждам, че има 3 пружини. 2 винтови в частта на снимката и една тип-зегерка, която седи на коронката върху полуоската.
Ако заменя пружината, ще си останели и вариянта за AUTO?
защото все пак искам да го имам...
не ме съветвайте за други хъбове, защото на мен тези много ми харесват--имат AUTO, LOCK, от метал са...
Мерси за съветите предварително.
Коментар