Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

    Колеги, изчетох всички теми за счупени фабрични КОМБИНИРАНИ хъбове на Y60, но да запитам малко различно нещо.

    От четеното-разбрах че проблемът са Г-образните планки.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1а.jpg
Прегледи:1
Размер:316.5 КБ
ID:5926145
    при мен също! вижда се, че вдясно, някой преди мен се е мъчил да завари Г-то, но не за дълго...
    Въпросът ми е, не се ли продава отделно тази част? Говоря само за О-шайбата с двете Г-та
    Някой да е проверявал в представителство на нисан?

    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=106368 в тази тема, Бакалов казва да заменим пружината на хъба с по-мека.
    Да обаче коя? аз без да съм го разглобил-виждам, че има 3 пружини. 2 винтови в частта на снимката и една тип-зегерка, която седи на коронката върху полуоската.

    Ако заменя пружината, ще си останели и вариянта за AUTO?
    защото все пак искам да го имам...

    не ме съветвайте за други хъбове, защото на мен тези много ми харесват--имат AUTO, LOCK, от метал са...

    Мерси за съветите предварително.

  • #2
    От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

    Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
    Колеги, изчетох всички теми за счупени фабрични КОМБИНИРАНИ хъбове на Y60, но да запитам малко различно нещо.

    От четеното-разбрах че проблемът са Г-образните планки.
    [ATTACH=CONFIG]321208[/ATTACH]
    при мен също! вижда се, че вдясно, някой преди мен се е мъчил да завари Г-то, но не за дълго...
    Въпросът ми е, не се ли продава отделно тази част? Говоря само за О-шайбата с двете Г-та
    Някой да е проверявал в представителство на нисан?

    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=106368 в тази тема, Бакалов казва да заменим пружината на хъба с по-мека.
    Да обаче коя? аз без да съм го разглобил-виждам, че има 3 пружини. 2 винтови в частта на снимката и една тип-зегерка, която седи на коронката върху полуоската.

    Ако заменя пружината, ще си останели и вариянта за AUTO?
    защото все пак искам да го имам...

    не ме съветвайте за други хъбове, защото на мен тези много ми харесват--имат AUTO, LOCK, от метал са...

    Мерси за съветите предварително.
    A същия хъб искаш ли?

    Коментар


    • #3
      От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

      зависи колко пари?
      щото ако са доста-ще си оправя Г-то с пружинна Х-стомана, даже днес ми казаха че за 50лв ще ми изработят въпросния детайл от Хиксова стомана.
      такаче работя по въпроса

      Коментар


      • #4
        От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

        Е въпреки че никой не помогна... аз пък ще дам инфо какво направих.
        Наварих Г-тата, изпилих ги. станаха перфектни.
        купих пружина от изпарител за газова уредба. доработих я. утре ще монтирам хъба, да видим какво сме свършили

        Коментар


        • #5
          От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

          ))
          Прощавай разбира се, без злоба
          А що ги тъпчете с грес? Или там с кал.
          Нищо заварено не може да бъде перфектно в света на пружините. Това е терминология от фризьорския салон.

          Коментар


          • #6
            От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

            пич, аз не съм заварявал пружината. А сложих доработена по-мека!
            и кой е казал че тъпча с грес? ще смажа умерено хъба и ще натъпча главината с грес

            Коментар


            • #7
              От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

              Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
              Е въпреки че никой не помогна... аз пък ще дам инфо какво направих.
              Наварих Г-тата, изпилих ги. станаха перфектни.
              купих пружина от изпарител за газова уредба. доработих я. утре ще монтирам хъба, да видим какво сме свършили
              Сменя се вътрешната пружина(оградена с червено) с по мека,махат се и останалите откъм главината чарколяци(оградени в зелено)-няма да ти трябват...
              Хъбовете съм ги смазал тънко с молибденова грес - работят безупречно
              Прикачени файлове
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #8
                От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

                Аз редовно чупя хъбовете, има ли някой който прави тези маниполации ? Следващият път бих се възползвал
                One Planet, One Internet!
                We Are All Connected!

                Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                Коментар


                • #9
                  От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

                  Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
                  Аз редовно чупя хъбовете, има ли някой който прави тези маниполации ? Следващият път бих се възползвал
                  Няма проблем да ги преработя,но си малко далече...
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • #10
                    От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

                    Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
                    Аз редовно чупя хъбовете ...
                    Как го правиш този номер? На Auto ли ги държиш?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Как го правиш този номер? На Auto ли ги държиш?
                      Вероятно...
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • #12
                        От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

                        Да на auto ги държа. Към момента 2 за 3 години Аз това го намирам за редовно, за нещо което не би следвало да се чупи толкова лесно
                        Убеден съм, че ми се случва зимно време когато карам на 4х4 в града. Знам, че не трябва... и затова обмислям идеята за Toyota за паркетен 4х4 Но докато не съм я взел... предложението на Бакалов, много ми харесва и определено ще се възползвам като се потроши следващият
                        One Planet, One Internet!
                        We Are All Connected!

                        Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                        Коментар


                        • #13
                          От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

                          ааа. късно аз подмених другата пружина, на най-долния ред, дето не се вижда.
                          монтирах всичко и започнах на ръка да въртя кардана и да спирам главината--работи перфектно, вкючва-изключва, няма го предишното чегъртане и прищракване, което и на ръка се усещаше.
                          Като го подкарам ще видим.... че се заиграх и с други дребни ремонтчета-гресиране, биалетки, дискове, и т.н..


                          1 колело-- 4 дни го правя, ама-всичко около него, както си е по учебник-от-до

                          Коментар


                          • #14
                            От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

                            Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                            ааа. късно аз подмених другата пружина, на най-долния ред, дето не се вижда.
                            Точната пружина си подменил-извинявам се на всички ако съм ги заблудил ...
                            това е пружината за смяна
                            Прикачени файлове
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • #15
                              От: Отново за Хъб на Y60. Малко по различен въпрос

                              да дам инфо.
                              Проведох тест на един плаж. Хъбът се представи перфектно. и на auto и на Lock. без никакви шумове!
                              слагайте по-слаби пружини.
                              ако имам време, ще сменя пружината и на другия, преди да се е съсипал.

                              Важното е, освен да смените пружината, така да регулирате Г-тата, че при зацепено положение, зъбите да се покриват перфектно. а не полу или само от едната страна.... затова ще изплюва!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X