Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LSD диф на Навара D40 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • LSD диф на Навара D40 проблем

    Не открих нищо в архива от теми затова пускам нова а именно:
    отскоро се появи задържане на задно ляво колело на Наварата, Не е от спирачките-проверено е . Един майстор каза че се съмнява в диференциала но не е компетентен, Въпроса е какво може да го причинява?
    1. някакво износване или проблем на LSD-то
    2.Неправилно масло ( сменено преди 20 К специално за LSD dif)
    3. Друга причина или комбинация от горните

  • #2
    От: LSD диф на Навара D40 проблем

    Малко ми е странно да задържа само едното колело от диференциала. Дай по-подробно какво точно имаш в предвид под "задържане".
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: LSD диф на Навара D40 проблем

      Като правя маневри или при потегляне на страничното огледало виждам как колелото задържа-не се върти и като дм газ и тръгна отпуска. Усеща се особено на хлъзгав терен( пясък, лед и т.н.) Направи ми впечатление, че като е по студено задържа повече. Колелото спира на интервали, както при АБС но по бавно

      Коментар


      • #4
        От: LSD диф на Навара D40 проблем

        1. Сигурен ли си че само едното задържа?
        2. Чуват ли се някакви шумове при завой на твърда настилка (асфалт)?

        Иначе, на първо време провери маслото, да не си го напълнил с водица или да е изтекло от някъде.

        Принципно подобни истории прави LSD-то, когато маслото не е каквото трябва. В най-добрия случай ще се оправи при смяна на масло с правилното. В най-лошия - трябва да се отвори и да се види състоянието на касетата на дифа, с евентуална смяна ако има нещо износено.

        Ако на асфалт не прави подобно нещо и не се чуват шумове от дифа, може и всичко да е наред. Но на първо време провери какво е състоянието на маслото.
        Последно редактирано от sparkybg; 22-03-11, 12:33.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: LSD диф на Навара D40 проблем

          Спарки ти е казал. Това са признаци на "свръх" работещо LSD. Ако го прави на асвалт. На настилки с малко сцепление е нормално.

          Коментар


          • #6
            От: LSD диф на Навара D40 проблем

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Това са признаци на "свръх" работещо LSD. Ако го прави на асвалт. На настилки с малко сцепление е нормално.
            доуточни ми моля те термина свръх работещо - това добре ли е или зле
            трябва ли да правя някаква промивка на дифа преди смяната

            Коментар


            • #7
              От: LSD диф на Навара D40 проблем

              Първоначално публикуван от СТОЯН ВАСИЛЕВ( lilia_prim) Преглед на мнение
              доуточни ми моля те термина свръх работещо - това добре ли е или зле
              трябва ли да правя някаква промивка на дифа преди смяната
              Вместо да развивам теории, пробвай както се каза на асвалт. Примерно, пълен ляв и гледай задната гума - не трябва да блокира.
              Ако блокира, може да се мисли нещо с маслото. "Специално", ама какво по точно сипа?

              Коментар


              • #8
                От: LSD диф на Навара D40 проблем

                ...може и да е тъпо това дето ще го напиша, но го споделям, като повод за размисъл...същия проблем имах с моя Форд Орион...задно ляво колело се държеше по същия начин.При вдигане с подемник и проверка на спирачките не се установи проблем. Интересното бе, че на валовете това колело, при натиснат педал на спирачката, спираше най-зле.Смених спирачната течност и спирачното цилиндърче на колелото, същата работа...проблемът се реши случайно след скъсване и подмяна на жилото на ръчната спирачка...не твърдя, че е има връзка с проблема на колегата, но знае ли човек...

                Коментар


                • #9
                  От: LSD диф на Навара D40 проблем

                  Е то за такова нещо първи вариант са спирачките. Например отлепено феродо, скапана жило на ръчна, блокирало цилиндърче, скапан маркуч. Ама, колегата каза че са проверени и проблема не е в тях.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: LSD диф на Навара D40 проблем

                    Първоначално публикуван от emil5koff Преглед на мнение
                    ...може и да е тъпо това дето ще го напиша, но го споделям, като повод за размисъл...същия проблем имах с моя Форд Орион...задно ляво колело се държеше по същия начин.При вдигане с подемник и проверка на спирачките не се установи проблем. Интересното бе, че на валовете това колело, при натиснат педал на спирачката, спираше най-зле.Смених спирачната течност и спирачното цилиндърче на колелото, същата работа...проблемът се реши случайно след скъсване и подмяна на жилото на ръчната спирачка...не твърдя, че е има връзка с проблема на колегата, но знае ли човек...
                    Сега се сещам, че при ГТП на валовете , това колело спираше най зле. Ще проверя отново всичко.

                    Коментар


                    • #11
                      От: LSD диф на Навара D40 проблем

                      Първоначално публикуван от СТОЯН ВАСИЛЕВ( lilia_prim) Преглед на мнение
                      Сега се сещам, че при ГТП на валовете , това колело спираше най зле. Ще проверя отново всичко.
                      Свали барабаните и огледай всичко. Иначе няма как да провериш. Аз мислех че си го направил, ама така уверено каза че всичко е наред, че напълно изключих тоя вариант.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: LSD диф на Навара D40 проблем

                        Проверих всичко по спирачките и е ОК.
                        !!!! Днес сутринта при температура 7 градуса пак усетих,че леекичко задържа колелото. Вече съм абсолютно сигурен, че го прави( и се усеща повече) при по ниски температури. Което пък ме навежда на мисълта, че проблема е свързан с маското и неговия вискозитет. Тази седмица ще купя ново масло, ще го сменя и ще видим резултата. Жалко, че се затопля времето и ако има пак проблем, ще го усетя чак наесен при първото захлаждане.
                        Ако някой знае да сподели подходящото Марка и вид масло
                        Последно редактирано от СТОЯН ВАСИЛЕВ( lilia_prim); 28-03-11, 12:09. Причина: добавка

                        Коментар


                        • #13
                          От: LSD диф на Навара D40 проблем

                          Първоначално публикуван от СТОЯН ВАСИЛЕВ( lilia_prim) Преглед на мнение
                          Проверих всичко по спирачките и е ОК.
                          !!!! Днес сутринта при температура 7 градуса пак усетих,че леекичко задържа колелото. Вече съм абсолютно сигурен, че го прави( и се усеща повече) при по ниски температури. Което пък ме навежда на мисълта, че проблема е свързан с маското и неговия вискозитет. Тази седмица ще купя ново масло, ще го сменя и ще видим резултата. Жалко, че се затопля времето и ако има пак проблем, ще го усетя чак наесен при първото захлаждане.
                          Ако някой знае да сподели подходящото Марка и вид масло
                          Кастрол 75/140 с добавка за LSD е най-доброто за мен...
                          Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                          Коментар


                          • #14
                            От: LSD диф на Навара D40 проблем

                            Аз го купих от Нисан в София по каталог проблеми никакви.
                            Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

                            Коментар


                            • #15
                              От: LSD диф на Навара D40 проблем

                              7* не е студено. Освен това има значение кога "задържа" това ляво колело. В смисъл след дълъг престой и само докато загрее маслото, или изобщо. Има значение и на вътрешен, или външен завой ги прави тия магарии. И какво е маслото десет пъти се пита!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X