Здравейте Колеги,
От няколко дни имам проблем, който не иска да се реши сам.
Проблема е следния - индикацията на таблото (часовник, километраж, температура) стана по бледа, освен нея започнаха при студен двигател да ми показва температура като на загрял, а резервоара е винаги пълен
.
Започнах с проверка и почистване на всички всички маси в двигателния отсек и в купето - ефект нулев. Последва сваляне и раглобяване на самото табло. След щателен оглед намерих една изгоряла писта - възстанових я, но нищо не се промени. Мерих и разни напрежения - има 12волта и 5 волта. Съмнявам се в 2 интегрални схеми - L4938ND Dual Multifunction voltage regulator и MLX10407 Five - channel Gauge Driver W/Serial Link, като подозренията ми са основно за първата схема.
Въпроса ми е - някой имал ли е подобен проблем и как се е преборил с него.
Къде трябва да търся проблена?
Благодаря.
.
От няколко дни имам проблем, който не иска да се реши сам.
Проблема е следния - индикацията на таблото (часовник, километраж, температура) стана по бледа, освен нея започнаха при студен двигател да ми показва температура като на загрял, а резервоара е винаги пълен

Започнах с проверка и почистване на всички всички маси в двигателния отсек и в купето - ефект нулев. Последва сваляне и раглобяване на самото табло. След щателен оглед намерих една изгоряла писта - възстанових я, но нищо не се промени. Мерих и разни напрежения - има 12волта и 5 волта. Съмнявам се в 2 интегрални схеми - L4938ND Dual Multifunction voltage regulator и MLX10407 Five - channel Gauge Driver W/Serial Link, като подозренията ми са основно за първата схема.
Въпроса ми е - някой имал ли е подобен проблем и как се е преборил с него.
Къде трябва да търся проблена?
Благодаря.
.
Коментар