В студа пали малко несигурно,прекъсват тук таме цилиндри,но е наивно да се надявам да запалят от раз и шестте.
Обикновено след десетина секунди работата се стабилизира.
Вчера,на сняг,паля както винаги,изчаках десетина секунди,през които вдигах/свалях оборотите,всичко беше точно.И реших да направя дрифт на място,ако въобще това е термина,с много газ да завърти задницата. Завъртя и угасна. При следващи опити за палене с подгряване разбира се,се чуват не повече от един или два палещи цилиндъра,и като цяло двигателят не пали.
Два или три опита така. Изплаших се,реших че е презацепила я помпа,я вал,или изронени зъби на ремъка.
Това с презацепване на помпата ми се случи с Форд Транзит,агренажното колело "засмука" тънък,фин но голям найлон,вкарва го под пластмасовият кожух,и го намотава по всички колела,отървах се леко,че не презацепил и вала.
Това беше леко отклонение. На четвъртият път запали трудно,после се стабилизира,и оттогава съм изминал 120 км.
Все пак съм в неведение какво се случи,ако решим че нямаме презацепване,стигаме до извода,че големи количества нафта при откровенно още студен двигател,просто го гасят. Странно е.
Предположения ?
Обикновено след десетина секунди работата се стабилизира.
Вчера,на сняг,паля както винаги,изчаках десетина секунди,през които вдигах/свалях оборотите,всичко беше точно.И реших да направя дрифт на място,ако въобще това е термина,с много газ да завърти задницата. Завъртя и угасна. При следващи опити за палене с подгряване разбира се,се чуват не повече от един или два палещи цилиндъра,и като цяло двигателят не пали.
Два или три опита така. Изплаших се,реших че е презацепила я помпа,я вал,или изронени зъби на ремъка.
Това с презацепване на помпата ми се случи с Форд Транзит,агренажното колело "засмука" тънък,фин но голям найлон,вкарва го под пластмасовият кожух,и го намотава по всички колела,отървах се леко,че не презацепил и вала.
Това беше леко отклонение. На четвъртият път запали трудно,после се стабилизира,и оттогава съм изминал 120 км.
Все пак съм в неведение какво се случи,ако решим че нямаме презацепване,стигаме до извода,че големи количества нафта при откровенно още студен двигател,просто го гасят. Странно е.
Предположения ?
Коментар