Здравейте!
Разглеждах ръководството за ремонт на Терано и попаднах на това ;-))) / виж прикачения файл/
Според мен са разменени фигурите и текстовете.... Освен това не ми стана ясно как се проверява луфта в горния шарнир, а микрометърът се закрепва на долния, а иглата му се разполага на долния болт или до него??? И обратно.... В немския текст картинките вече са оправени, но текстът е идентичен. За съжаление не можах да копирам немския текст... Май е допусната грешка?
Разглеждах ръководството за ремонт на Терано и попаднах на това ;-))) / виж прикачения файл/
Според мен са разменени фигурите и текстовете.... Освен това не ми стана ясно как се проверява луфта в горния шарнир, а микрометърът се закрепва на долния, а иглата му се разполага на долния болт или до него??? И обратно.... В немския текст картинките вече са оправени, но текстът е идентичен. За съжаление не можах да копирам немския текст... Май е допусната грешка?
А аз дори не съм го видял - гледах само допустимите луфтове, и сам си измерих както ми беше удобно. А бога ми, поне за горния шарнир има къде-къде по-удобна установка. И за горния, и за долния няма никакво значение към коя част на шенкела е опрян върха на индикатора, да не говорим че може да е опрян на сътветния носач, а стойката да е закрепена към шенкела, че дори и към диска, взимайки съответните мерки да не се завърти диска.
Коментар