Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

    Ми като умре турбото, почва да дърпа масло като за световно по горене на масло. Чак да не повярва човек колко масло заминава. Освен това като гори масло, се вдига температурата и има други опасности за двигателя
    Samurai Gemax

    Коментар


    • #47
      От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

      С роувъра на един познат се стигна до там че от горене на масло през турбото не можа да си загаси мотора, а той се форсираше като за последно и така си умре.

      Коментар


      • #48
        От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

        E що не го рециклираш тва турбо?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #49
          От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

          Щото като видях как са рециклирали турбото на колегата с Landcruiser 3,0 TD и се строши за отрицателно време и му взеха пари като за ново , и пак си купи ново, ми се отщя.
          Ориентирам се към GT 28 RS на Garrett - по-голямо и мощно е. Ще експериментирам.
          Samurai Gemax

          Коментар


          • #50
            От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

            Експериментите са скъпи и безкрайни в нашето хоби!Но си се хванал на хорото!
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #51
              От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

              Няма отказване
              Samurai Gemax

              Коментар


              • #52
                От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

                Относно рециклирането на турбини : Мой приятел , работещ в сферата на транспорта носи турбините в Солун (Гърция).
                Много е доволен от цената и качеството .
                И аз присъствах на рециклирането на една .
                Стана за по-малко от час.
                Работят с изключително немски материали.

                Коментар


                • #53
                  От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

                  Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                  Щото като видях как са рециклирали турбото на колегата с Landcruiser 3,0 TD и се строши за отрицателно време и му взеха пари като за ново , и пак си купи ново, ми се отщя.
                  Ориентирам се към GT 28 RS на Garrett - по-голямо и мощно е. Ще експериментирам.
                  Ето го турбото на нашия мотор ,ако си решил да слагаш друго по добре е да е това - от Y61
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • #54
                    От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

                    По подходящо според мен ще е ГТ 2554 или ГТ2560 на Гарет ,а 28 ще ти доиде голямо а от там ще имаш други грижи
                    п.с. това е лично мнение не те ангажирам с него просто споделям ти си прецени
                    успех с проекта
                    Последно редактирано от 75 turbodelta; 22-04-11, 21:44.
                    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                    Коментар


                    • #55
                      От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

                      Слагай един бензинов мотор-по сериозен.

                      Коментар


                      • #56
                        От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

                        Мога да помогна с човек,който рециклира турбини и е надежден.Буса преди да му направим ремонт на турбината , освен ,че гореше ама много масло, през 3дни -1литър , като половината заминаваше по земята.Занесохме турбината на човека , за 3дни и 600лв. я направи нова ,единствено не прави баланс-носи ги в София,но всичко друго е от него.Вече минаха 4 или 5години ,не помня ,от ремонта, и към 150хил. км. проблеми не е имало досега ,никак.

                        Коментар


                        • #57
                          От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

                          Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                          Ориентирам се към GT 28 RS на Garrett - по-голямо и мощно е. Ще експериментирам.
                          Колега, и аз се бях ориентирал към него, но направих малко калкулации и измервания на налягането на оригиналното турбо и се преориентирах към далеч по-малкото GT2554R, респективно именно него купих и предстои монтаж. GT28RS ще прави налягане от 0,6 бара не по-рано от 3000 об/мин, а това е прекалено късно по мое скромно мнение. С GT2554R аз поне от моя двигател очаквам налягане 0,7 бара на 2200-2300 об/мин, т.е. с около 400 об/мин по-късно от оригиналното турбо.
                          Съветвам те да помислиш още веднъж върху избора на турбокомпресор, за да не даваш два пъти пари...
                          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                          Коментар


                          • #58
                            От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

                            Не мога да разбера как в цяла България няма едно читаво турбо втора употреба, Вече 5 пробвах.
                            Накрая си поръчах едно чисто ново от Германия - GT2528 на Garrett, но не знам кога ще пристигне. За Албена със сигурност няма да стане. И как ще го настроим - ще видим после.
                            Дано поне за Лазарово, Кубрат и Глоджево да стане.
                            Samurai Gemax

                            Коментар


                            • #59
                              От: И аз да се похваля = Patrol GR орязан смело

                              Здравейте! Така и така ще се дават пари решете въпроса генерално. Сложете друг двигател, може да се помисли за нещо подходящо. Моя вариант (от А6) не казвам че е най-удачния но за сега се оказва сполучлив-минал съм около 4500 км (не само по асвалт). При едно олекотяване на конструкцията и посещение при подходящия човек за чиптунинг ще се изненадате от резултата. Вече почти занулих разходите само от продажба на части от аудито, а не съм обявявал нисанските за продан. Този двигател върши работа и мощността и въртящия момент дори стандартно са по-добри от същите на оригиналния двигател.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X