Обява

Свий
Няма добавени обяви.

интеркулер за нисан терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • интеркулер за нисан терано 2

    колеги мога ли да монтирам интеркулер на терано 2-2.7 тд,ще има ли проблем нещо,ще обаркам ли мислите на компа,помпата същата ли си остава,трябва ли да се правиат други промени

  • #2
    От: интеркулер за нисан терано 2

    Първоначално публикуван от vladi2333 Преглед на мнение
    колеги мога ли да монтирам интеркулер на терано 2-2.7 тд,ще има ли проблем нещо,ще обаркам ли мислите на компа,помпата същата ли си остава,трябва ли да се правиат други промени
    Имам спомени, че Терано без интеркулер е с механично управление на горивния процес. В такъв случай се правят съответните ръчни настройки.
    Ако все пак е с микропроцесорно управление, се правят настройки през софтуера.

    Коментар


    • #3
      От: интеркулер за нисан терано 2

      В терано без интеркулер няма комп на двигателя. Нищо няма да объркаш, но и ефекта ще е под въпрос, при положение че не се пипне помпата. А то на TDI-то и турбото е друго...
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: интеркулер за нисан терано 2

        Слагай без да се зямисляш,Андро ти е отговорил.Натягя се турбината да изключва по късно и се подава повече гориво на помпата.Разлика има поварвай аз също съм с допълнително монтиран кулер
        FORD MAVERIK 2.7TD
        Тел.0898662817
        LZ1IID

        Коментар


        • #5
          От: интеркулер за нисан терано 2

          Първоначално публикуван от vladi2333 Преглед на мнение
          колеги мога ли да монтирам интеркулер на терано 2-2.7 тд,ще има ли проблем нещо,ще обаркам ли мислите на компа,помпата същата ли си остава,трябва ли да се правиат други промени
          Я, колко си приличат никовете ни?
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #6
            От: интеркулер за нисан терано 2

            И без да пипаш помпата и турбината, ще има ефект от монтажа на кулер. Той не прави нищо кой знае колко специално, просто охлажда принудително въздуха преди да влезе в всмукателния колектор. Затова и да не пипаш друго пак ще има ефект.

            Коментар


            • #7
              От: интеркулер за нисан терано 2

              Да нищо не прави , освен да създава пречка по пътя на постъпващия въздух.Ако и стои над мотора/както е оргиналния на терано/, да не стане interheater, вместо intercooler.
              За да има ефект, неминуемо ще трябва да се бъзика помпата-поне,може би и друга турбина?Обмисли си мястото на монтаж, на мен не ми допада как са го направили на тераното-много се нагрява от мотора и изспускателния колектор, няма вентилатор за принудително охлаждане при малка скорост на движение, място за поставяне на вентилатор под интерколера -няма-трябва -над, което не е много добре като решение.Аз бих търсил от паджеро, със вентилатора и с датчика за температура, и бих го монтирал в страни- над смукателния колектор-там нагряването от мотора ще е по- малко, може да се помисли и за температуро отражяващ щит.Капака така или иначе ще го режеш, ноздрата ще стои ексцентрично-като на 3- литровите.Успех.

              Коментар


              • #8
                От: интеркулер за нисан терано 2

                Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                Да нищо не прави , освен да създава пречка по пътя на постъпващия въздух.Ако и стои над мотора/както е оргиналния на терано/, да не стане interheater, вместо intercooler.
                За да има ефект, неминуемо ще трябва да се бъзика помпата-поне,може би и друга турбина?
                Не се притеснявай няма възможност да стане interheater. Друг е въпроса, че наистина може да не е толкова рентабилен на като няма другаде място и това е много добре. Ако измериш температурата на входящите газове ще разбереш, че нагряването от мотара му е най-малкия дерт.
                Пак казвам, че ще има ефект от монтажа дори и да не пипне нищо друго по мотора. До този извод се стига лесно, просто зимата или когато е студено навън колата върви доста по-добре, отколкото в летните жеги. Затова зимата е на турбо колите.
                Колега не се замисляй, ако имаш възможност слагай и ще видиш ефекта.

                Коментар


                • #9
                  От: интеркулер за нисан терано 2

                  Турбокомпенсацията на помпата се влияе от налягането на турбото, а като сложиш кулер, за едно и също налягане евентуално влиза повече въздух, а нафтата ще си е все толкова. Без да се пипне помпата ефекта ще е минимален.

                  Колкото до мястото на кулера - всичко си има плюсове и минуси. На ниска скорост не е ефективно наистина, но пък на висока нищо не му пречи, а заедно с това пътя на въздуха от турбото до входящия колектор е възможно най-краткия. Единствения кусур е че няма място вентилатор отдолу, но пък има място за вентилатор отгоре.

                  А ако ще се мисли друго турбо - най-лесния вариант е да се вземе изходящ колектор, турбо и интеркулер от 2.7TDI. Както казват американците, монтажа ще е "bolt on". Дори и капак може да се вземе от TDI, и тогава ТНТМ-то съвсем се елиминира.

                  Разумния максимум за тоя мотор с оригиналните помпа и дюзи е около 150 кончета. От там нагоре шума и хлопането силно се увеличават, особено зимата, а и започва да не работи равномерно, защото помпата и дюзите не могат да смогват. Има вариант за смяна на плунжера и плунжерното тяло на помпата с по-големи, както и монтаж на други дюзи, но там вече е висш пилотаж с неясен изход, предвид факта че двигателя започва да се товари и топлинно повече.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: интеркулер за нисан терано 2

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Турбокомпенсацията на помпата се влияе от налягането на турбото, а като сложиш кулер, за едно и също налягане евентуално влиза повече въздух, а нафтата ще си е все толкова. Без да се пипне помпата ефекта ще е минимален.
                    Като сложиш интеркулер с нищо не променяш налягането на турбото, а и няма никакъв вариант да влиза повече въздух. Просто ще си продължи да си работи на режима на който се и е настроен фабрично. Само ще се подобри температурата на входящите газове а оттам и КПД-то. Това е.
                    Количеството засмукван въздух се определя от това колко ще си засмучи мотора сам преди да надуе турбината, а след това от налягането, което ще вдигне тя. Дали ще има само маркуч или кулер по пътя, той с нищо не пречи и няма как да промени тези стойности. Това е между другото един от най-евтините тунинги, които може да са направят на турбо колите.
                    Например ти ако си смениш твоя фабричния кулер и сложиш един качествен изцяло метален кулер с голяма пита отпред без да пипаш нищо друго по настройките на чипа и турбината ще усетиш и ти страхотен ефект, а няма да ти казвам какво ще усетиш ако си монтираш и пръскалка, която да мокри кулера с вода /има и по-подходящи адски смеси/, но и вода стига.

                    Коментар


                    • #11
                      От: интеркулер за нисан терано 2

                      Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                      Като сложиш интеркулер с нищо не променяш налягането на турбото
                      Да.

                      Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                      , а и няма никакъв вариант да влиза повече въздух.
                      Не. Охладения въздух се свива, тоест в един и същи обем се побира повече въздух. Това е само един от ефектите на кулера, и точно заради това без да се пипа нищо, има разлика, макар и малка, между двигател със и без кулер.

                      Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                      Просто ще си продължи да си работи на режима на който се и е настроен фабрично. Само ще се подобри температурата на входящите газове а оттам и КПД-то.
                      Температурата - да. КПД-то - не.

                      Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                      Количеството засмукван въздух се определя от това колко ще си засмучи мотора сам преди да надуе турбината, а след това от налягането, което ще вдигне тя.
                      Всъщност, зависи предимно от налягането и температурата. Двигателя тук няма никаква дан - той си е все същия, със или без турбо. Заради налягането от турбото свигателя е в състояние да поеме повече въздух. Заради охлаждането от интеркулера е в състояние да поеме още повече въздух, като ефекта е все едно двигателя е с по-голяма кубатура, ако заедно с това помпата е в състояние да подаде допълнителното количество гориво.

                      Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                      Дали ще има само маркуч или кулер по пътя, той с нищо не пречи и няма как да промени тези стойности. Това е между другото един от най-евтините тунинги, които може да са направят на турбо колите.
                      Съпротивлението по пътя на въздуха зависи от сечението на тръбата и дължината и, както и други неща. Колкото по-малко сечение или колкото по-дълъг път - толкова по-голямо съпротивление. Съответно толкова по-малко преминал въздух. Затова интеркулера се слага достатъчно голям, за да не влияе на пропускливостта спрямо правя тръба.

                      Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                      Например ти ако си смениш твоя фабричния кулер и сложиш един качествен изцяло метален кулер с голяма пита отпред без да пипаш нищо друго по настройките на чипа и турбината ще усетиш и ти страхотен ефект, а няма да ти казвам какво ще усетиш ако си монтираш и пръскалка, която да мокри кулера с вода /има и по-подходящи адски смеси/, но и вода стига.
                      Ще усетя, по простата причина че двигателя си има дебитомер, и ще пусне съответното количество нафта допълнително. С механична помпа, без да се пипне, ефекта ще е много по-малък. А удължения път на въздуха и повишения обем тръборляци след турбото ще допринесат за по-бавно вдигане на налягането и по-голяма турбо дупка в преходните режими.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: интеркулер за нисан терано 2

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Да.
                        Ми да

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Не. Охладения въздух се свива, тоест в един и същи обем се побира повече въздух. Това е само един от ефектите на кулера, и точно заради това без да се пипа нищо, има разлика, макар и малка, между двигател със и без кулер.
                        Е аз не казвам, че ще хвръкне като го направи, но ефект има. Да си мислим, че ще вдигнем 20 к.с. с това няма как да стане.
                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Температурата - да. КПД-то - не.
                        Не съм съгласен, че не се вдига КПД-то. Факт е, че зимата колата върви много повече от лятото, т.е. ниска температура на входящите газове, явно мотора се чувства доста по-добре. Ако не се вдига КПД-то няма да върви повече.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Всъщност, зависи предимно от налягането и температурата. Двигателя тук няма никаква дан - той си е все същия, със или без турбо. Заради налягането от турбото свигателя е в състояние да поеме повече въздух. Заради охлаждането от интеркулера е в състояние да поеме още повече въздух, като ефекта е все едно двигателя е с по-голяма кубатура, ако заедно с това помпата е в състояние да подаде допълнителното количество гориво.
                        Абсолютно е така, но във фаза на надула вече турбина, колкото повече въздух - толкова повече гориво - толкова повече мощност.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Съпротивлението по пътя на въздуха зависи от сечението на тръбата и дължината и, както и други неща. Колкото по-малко сечение или колкото по-дълъг път - толкова по-голямо съпротивление. Съответно толкова по-малко преминал въздух. Затова интеркулера се слага достатъчно голям, за да не влияе на пропускливостта спрямо правя тръба.
                        Съпротивлението при налягане от 1,5 бара при надула турбина просто няма как да играе роля /трябва да му сложиш втулка или дросел за да постигнеш наистина съпротивление, и няма как да се отрази ама въобще. Кулера се слага голям за да е ефективен, защото малкия загрява много бързо и не може да охлади. Същото е и с водния радиатор.


                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Ще усетя, по простата причина че двигателя си има дебитомер, и ще пусне съответното количество нафта допълнително. С механична помпа, без да се пипне, ефекта ще е много по-малък. А удължения път на въздуха и повишения обем тръборляци след турбото ще допринесат за по-бавно вдигане на налягането и по-голяма турбо дупка в преходните режими.
                        Да при теб ефекта ще повече от другия, но пак няма да е безкраен. Дебитомера не може да компенсира много. Все пак компа ти има работна карта към която се стреми да работи. Затова се слагат чиповете, за да променят тази работна карта и да изтиска максимално мощност. Слагането на голям кулер и по-дълги пътища с нищо няма да промени начина на надуване на турбото, и по никакъв начин няма да се получи турбо дупка, повярвай ми. Това съм го пробвал хиляди пъти вече, и си е доказано. Не забравяй, че колкото и да е голям и колкото тръби да има, те все пак са си пълни с въздух. Сменял съм си кулера на колата, имам уред за нялагане на турбото и пак ти казвам повярвай ми, няма разлика в надуването.

                        Коментар


                        • #13
                          От: интеркулер за нисан терано 2

                          Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                          Е аз не казвам, че ще хвръкне като го направи, но ефект има. Да си мислим, че ще вдигнем 20 к.с. с това няма как да стане.
                          A, именно!

                          Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                          Не съм съгласен, че не се вдига КПД-то. Факт е, че зимата колата върви много повече от лятото, т.е. ниска температура на входящите газове, явно мотора се чувства доста по-добре. Ако не се вдига КПД-то няма да върви повече.
                          Зимата влиза повече въздух, защото е по-студен. Ефект като от кулера горе. Това не е повишено КПД, а просто леко повишена мощност.

                          Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                          Съпротивлението при налягане от 1,5 бара при надула турбина просто няма как да играе роля /трябва да му сложиш втулка или дросел за да постигнеш наистина съпротивление, и няма как да се отрази ама въобще. Кулера се слага голям за да е ефективен, защото малкия загрява много бързо и не може да охлади. Същото е и с водния радиатор.
                          Сметките ги има в учебниците по физика, не ги знам на изуст. Но съпротивлението си е все там, независимо от налягането. Зависи от потока, а във високи режими на двигателя потока въздух е сериозен. И за определено сечение си има лимити на това, което може да мине праз него, като в крайна сметка се стига до момент в който независимо с какво налягане надуваш, преминалото количество си е все това, а именно преминалото количество за единица време има значение за двигателя.

                          Охлаждането на кулера зависи от топлоотдаващата му площ. То и за водния радиатор, и за всички радиатори въобще. Затова и ако сложиш кулер от малък мотор на голям, освен че няма да охлажда(защото няма достатъчна площ), ако премериш налягането откъм всмукателния колектор при високи режими на двигателя, ще видиш че то е по-високо с по-голям кулер, отколкото с по-малък, и това е точно заради сечението на тръбичните му, през които минава въздуха, и сечението на тръбите между турбото, кулера и колектора.

                          Идеята на всичко това е да се уцелят оптималните параметри, та хем сечението да не е прекалено голямо, хем охлаждането да е достатъчно ефективно.

                          Например, ако сложиш 2 датчика за налягане, единия веднага след турбото, а другия на всмукателния колектор, ще видиш че между двата ще има разлика. При това при еднакви други условия (натоварване), тая разлика ще е все по-голяма с покачване на оборотите, защото потока въздух зависи най-силно от кубатурата и оборотите на двигателя.

                          Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                          Да при теб ефекта ще повече от другия, но пак няма да е безкраен. Дебитомера не може да компенсира много. Все пак компа ти има работна карта към която се стреми да работи. Затова се слагат чиповете, за да променят тази работна карта и да изтиска максимално мощност. Слагането на голям кулер и по-дълги пътища с нищо няма да промени начина на надуване на турбото, и по никакъв начин няма да се получи турбо дупка, повярвай ми. Това съм го пробвал хиляди пъти вече, и си е доказано. Не забравяй, че колкото и да е голям и колкото тръби да има, те все пак са си пълни с въздух. Сменял съм си кулера на колата, имам уред за нялагане на турбото и пак ти казвам повярвай ми, няма разлика в надуването.
                          Естествено че няма да е безкраен. Всъщност, дебитомера просто мери влезлия въздух. Той сам по себе си нищо не компенсира. Компенсира го компютъра в рамките, които са му задали в завода или при чип тунинга. Но както и да чипосваш една система, тя си има и механични лимити, тоест, тая помпа и тия дюзи могат да дадат нещо до определено ниво. От там нагоре, колкото и въздух да вкараш в двигателя, ефект няма да има, защото горивото си е все толкова. Затова и споменах по-горе че помпата и дюзите си имат лимит, и тоя лимит при тоя двигател е някъде около 150 кончета. След това работата на двигателя става гадна. Ако се смени плунжера с такъв с по-голям диаметър и дюзите с такива, можещи да дадат повече гориво, съответно се пренапише това в компа, може да се отива и нагоре, но отново не безкрайно, защото ще се стигне до механичните и топлинни лимити на самия двигател.

                          Относно турбодупката - нея си я има, така или иначе. И е факт че като свикнеш на конкретния двигател, до голяма степен може да се избегне в 90% от случаите. Просто с повече обем след турбото, когато попаднеш в нея, по-бавно излизаш.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: интеркулер за нисан терано 2

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            A, именно!

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Зимата влиза повече въздух, защото е по-студен. Ефект като от кулера горе. Това не е повишено КПД, а просто леко повишена мощност.
                            Не съм съгласен и това си е. Няма как да взима повече въздух. Такта си е такт.



                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Охлаждането на кулера зависи от топлоотдаващата му площ. То и за водния радиатор, и за всички радиатори въобще. Затова и ако сложиш кулер от малък мотор на голям, освен че няма да охлажда(защото няма достатъчна площ), ако премериш налягането откъм всмукателния колектор при високи режими на двигателя, ще видиш че то е по-високо с по-голям кулер, отколкото с по-малък, и това е точно заради сечението на тръбичните му, през които минава въздуха, и сечението на тръбите между турбото, кулера и колектора.
                            Пак ти казвам. На моята кола съм пробвал с пет модела кулери и няма никаква промяна на налягането, ама грам никаква. Така, че не е така.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Идеята на всичко това е да се уцелят оптималните параметри, та хем сечението да не е прекалено голямо, хем охлаждането да е достатъчно ефективно.
                            Не, идеята е да се направи така, че да е красиво и удобно. Най-добре е пак казвам да изкараш един кулер отпред като на колите за драг но е адски грозно и някакси ама грам не естетично.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Например, ако сложиш 2 датчика за налягане, единия веднага след турбото, а другия на всмукателния колектор, ще видиш че между двата ще има разлика. При това при еднакви други условия (натоварване), тая разлика ще е все по-голяма с покачване на оборотите, защото потока въздух зависи най-силно от кубатурата и оборотите на двигателя.
                            Няма как да стане това. Сложи ти и пробвай да видиш, че налягането ще бъде едно и също. Какво искаш да кажеш веднага след турбото. Ми то след него е един маркуч, който влиза в колектора, ако е без кулер. И казваш, че налягането ще е различно. Няма как.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Естествено че няма да е безкраен. Всъщност, дебитомера просто мери влезлия въздух. Той сам по себе си нищо не компенсира. Компенсира го компютъра в рамките, които са му задали в завода или при чип тунинга. Но както и да чипосваш една система, тя си има и механични лимити, тоест, тая помпа и тия дюзи могат да дадат нещо до определено ниво. От там нагоре, колкото и въздух да вкараш в двигателя, ефект няма да има, защото горивото си е все толкова. Затова и споменах по-горе че помпата и дюзите си имат лимит, и тоя лимит при тоя двигател е някъде около 150 кончета. След това работата на двигателя става гадна. Ако се смени плунжера с такъв с по-голям диаметър и дюзите с такива, можещи да дадат повече гориво, съответно се пренапише това в компа, може да се отива и нагоре, но отново не безкрайно, защото ще се стигне до механичните и топлинни лимити на самия двигател.
                            Въобще лимитите не са толкова големи колкото си мислиш ти. Ти на твоя защо слага чип. Защото дебитомера хубу казва, че има повече въздух от повишеното налягане на турбината, ама нали и повече гориво трябва да подаде помпата. Та и до 150 к.с. пак се пише нова горивна карта, т.е. чип.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Относно турбодупката - нея си я има, така или иначе. И е факт че като свикнеш на конкретния двигател, до голяма степен може да се избегне в 90% от случаите. Просто с повече обем след турбото, когато попаднеш в нея, по-бавно излизаш.
                            Да но с по-голям кулер няма да я направиш по-голяма както каза.

                            Коментар


                            • #15
                              От: интеркулер за нисан терано 2

                              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                              Не съм съгласен и това си е. Няма как да взима повече въздух. Такта си е такт.
                              Качи се на 3000м надморска височина, и виж дали ще върви по същия начин. Причината е същата. При едно и също наналягане, студения въздух е по-гъст, разбирай, в единица обем се побира повече въздух. Дебитомера е така устроен че отчита и двете. Поради същата причина и балоните с горещ въздух летят. В балона въздуха е по-малко, но по-топъл, съответно с по-малка маса от масата на околния въздух.

                              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                              Пак ти казвам. На моята кола съм пробвал с пет модела кулери и няма никаква промяна на налягането, ама грам никаква. Така, че не е така.
                              Просто и петте са били достатъчно големи. Сложи кулер от двиагтел с драстично по-малък обем (примерно от 1.6 на 2.7), и сложи датчици веднага след турбото, и на входящия колектор, и ги гледай и двата едновременно в тежки режими и високи обороти.

                              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                              Не, идеята е да се направи така, че да е красиво и удобно. Най-добре е пак казвам да изкараш един кулер отпред като на колите за драг но е адски грозно и някакси ама грам не естетично.
                              В нито едно турбо и интеркулер няма нищо удобно. Прави се, защото няма друг начин. И като тръгнеш да смяташ тръбите и интеркулера, до един момент с добавяне на малко, получаваш много, а от един момент нагоре с добавяне на много, получаваш малко. Търси се нивото според конкретните цели.

                              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                              Няма как да стане това. Сложи ти и пробвай да видиш, че налягането ще бъде едно и също. Какво искаш да кажеш веднага след турбото. Ми то след него е един маркуч, който влиза в колектора, ако е без кулер. И казваш, че налягането ще е различно. Няма как.
                              Ми пробеал съм. Не е. Говоря за система с интеркулер. Система без - не коментираме. А под "веднага след турбото" разбирам точно това, буквално. И да, ще има разлика в налягането веднага след турбото, и след интеркулера. Колкото по-високи обороти на двугателя - толкова по-голяма разлика. Колкото "по-тесен" интеркулера - толкова по-голяма разлика. Не казвам че от едната страна ще е 0.9 бара, а от другата 0.5. Може да е 0.9 и 0.80-0.85, например, но разлика винаги има.


                              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                              Въобще лимитите не са толкова големи колкото си мислиш ти. Ти на твоя защо слага чип. Защото дебитомера хубу казва, че има повече въздух от повишеното налягане на турбината, ама нали и повече гориво трябва да подаде помпата. Та и до 150 к.с. пак се пише нова горивна карта, т.е. чип.
                              Говоря за лимитите въобще, а не за лимитите, които са сложили в компютъра в завода. И казвам че разумния механичничен лимит за тоя двигател е около 150 коня. Какъвто и чип да слагаш над това, с щатната помпа и дюзи (то и турбо) няма да постигнеш твърде много, или по-точно ще получиш примерно едни 10 кончета отгоре, срещу пушене като продънена печка, увеличен разход и силно намален ресурс на двигателя, понеже изброените компоненти нямат капацитета да дадат това, което евентуално търсиш, нямат и капацитета да вкарат двигателя в оптимален режим. За да увеличиш цикловата порция при едни и същи дюзи и помпа, увеличаваш времето на впръскване, а то си има граници, при които върши смислена работа. За повече - по-голяма помпа (примерно вместо с 9мм плунжер, с 10 или 11), и съответните дюзи, които да смогнат да поемат това количество. И така, докато не се стигне до механичния или топлинен лимит на двигателя, където вече няма кой-знае какво да направиш.

                              Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                              Да но с по-голям кулер няма да я направиш по-голяма както каза.
                              Зависи от разликата в обема на кулерите. То и без друго не можеш да сложиш кой-знае колко по-голям от щатния. А обема в самия кулер не е кой-знае колко. Колкото е по-голям обема в маркучите и кулера, при едно и също турбо, двигател и чип, толкова по-голяма е дупката. Просто физика.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X