Здравейте.
Както съм писал в заглавието, търся сравнително евтин начин да се възтанови височината и возията на един изстрадал GR поне до височината когато е бил млад. Ако може да се и повдигне дотолкова, че да не опират 33" гуми, добре дошло.
Както се вижда на снимката, предницата е доста "клекнала", за разлика от задницата. Отзад е 92см до калника с 31"гуми, отпред 88,5см. Веждите отпред лъжат, че е повече. Муших се, гледах, подложки не се виждат. Всичко си е заводско отпреди 300 и ...хил. км. Защо се е смачкала предницата, като джипа е бил товарен/ без задни седалки го взех/, остава за мен загадка.
Та, вариянтите които ми се въртят в главата са няколко, степенувани по бюджет:
1. Само оригинални предни пружини без лифт.
2. Нови 4 пружини от завода в Крън. Имам връзка с един от шефовете там. Ако някой може да даде параметри на пружините, ще рискувам и ще ги поръчам. Цената която ми казаха "на ангро" е около 60-70лв за пружина с постоянен диаметър и малко по-скъпо ако се свива в края.
3. Понеже джипа доста люлее, като вози, сигурно няма да е зле и амортисьорите да се подменят. Но, с какви и за колко пари идея си нямам.
4. Ново фирмено лифтово окаване 2" в т.ч. пружини, амове, втулки и т.н. Въпреки "ползването на търсачката", освен че видях как изглежда въпросното окачване/ шарените джунджурии/, не открих някой да е споделил, колко изиза като пари. В каталозите на фирмите не мога да се оправя, понеже англииският ми, а и техническите ми познания са отчайващо слаби.
Ще бъда благодарен за всякакви идеи и съвети, защото трябва да го захващам отнякъде, а реших, че возията е по-важна от визията, тъй че тенекеджията ще чака още малко.
Както съм писал в заглавието, търся сравнително евтин начин да се възтанови височината и возията на един изстрадал GR поне до височината когато е бил млад. Ако може да се и повдигне дотолкова, че да не опират 33" гуми, добре дошло.
Както се вижда на снимката, предницата е доста "клекнала", за разлика от задницата. Отзад е 92см до калника с 31"гуми, отпред 88,5см. Веждите отпред лъжат, че е повече. Муших се, гледах, подложки не се виждат. Всичко си е заводско отпреди 300 и ...хил. км. Защо се е смачкала предницата, като джипа е бил товарен/ без задни седалки го взех/, остава за мен загадка.
Та, вариянтите които ми се въртят в главата са няколко, степенувани по бюджет:
1. Само оригинални предни пружини без лифт.
2. Нови 4 пружини от завода в Крън. Имам връзка с един от шефовете там. Ако някой може да даде параметри на пружините, ще рискувам и ще ги поръчам. Цената която ми казаха "на ангро" е около 60-70лв за пружина с постоянен диаметър и малко по-скъпо ако се свива в края.
3. Понеже джипа доста люлее, като вози, сигурно няма да е зле и амортисьорите да се подменят. Но, с какви и за колко пари идея си нямам.
4. Ново фирмено лифтово окаване 2" в т.ч. пружини, амове, втулки и т.н. Въпреки "ползването на търсачката", освен че видях как изглежда въпросното окачване/ шарените джунджурии/, не открих някой да е споделил, колко изиза като пари. В каталозите на фирмите не мога да се оправя, понеже англииският ми, а и техническите ми познания са отчайващо слаби.
Ще бъда благодарен за всякакви идеи и съвети, защото трябва да го захващам отнякъде, а реших, че возията е по-важна от визията, тъй че тенекеджията ще чака още малко.
Коментар