Здравейте!
Имам следното питане: има ли обратен (дренажен) клапан в маслената магистрала на КА24Е, който да задържа маслото в магистралата след спиране на двигателя? Масленият филтър е без такъв клапан и предполагам, че е разположен в маслената магистрала. За съжаление на чертежите, с които разполагам такъв клапан не е отбелязан.Ако има такъв може ли да се замени или ремонтира? Дразни ме светенето на лампата за налягане за няколко секунди когато пусна двигателя след дълъг престой. Когато паля двигателя кратко време след като е работил всичко е ОК. Когато ползвам маслен филтър с по-малък обем лампата гасне много по-бързо. Това според мен е признак, че маслото се стича обратно в картера и на помпата й е нужно време докато напълни системата отново. С по-малък филтър и трябва по-малко време.
Имам следното питане: има ли обратен (дренажен) клапан в маслената магистрала на КА24Е, който да задържа маслото в магистралата след спиране на двигателя? Масленият филтър е без такъв клапан и предполагам, че е разположен в маслената магистрала. За съжаление на чертежите, с които разполагам такъв клапан не е отбелязан.Ако има такъв може ли да се замени или ремонтира? Дразни ме светенето на лампата за налягане за няколко секунди когато пусна двигателя след дълъг престой. Когато паля двигателя кратко време след като е работил всичко е ОК. Когато ползвам маслен филтър с по-малък обем лампата гасне много по-бързо. Това според мен е признак, че маслото се стича обратно в картера и на помпата й е нужно време докато напълни системата отново. С по-малък филтър и трябва по-малко време.
Коментар