Здравейте,
Нов съм във форума и затова ако темата не е за тук моля да я преместите където трябва
Опитах се да търся с търсачката във форума за да се прослетля малко за смяната на таблото и волана от десен да стане ляв, но не намерих нищо (може и аз да съм бъгав знам ли
)
Това което искам да питам е за колко пари става цялата тази операция и дали след това има скърцане, дрънчене или по друг начин казано странични дефекти от тази операция?
Търсим с брат ми джипка за баща ни и сме се спряли на Нисан Терано 2 (дизел), но и Патрола също е в тагрета. Бюджета е ограничен да кажем 10к лева макс и затова се чудя понеже видях много интересни обяви на Терано и Партол с десен волан колко парички ще излезне "опрерацията" по смяната?
Много ще съм благодарен ако дадете мнение или линк на който да се просветля малко повече.
Само да кажа, че джипката няма да се ползва за тежък офроуд, а за ходене до вилата (кал и сняг), но ако се наложи да се излезна от пътя да е ясно, че машината ще мине
Благодаря предварително!
Весел ден!
Нов съм във форума и затова ако темата не е за тук моля да я преместите където трябва

Опитах се да търся с търсачката във форума за да се прослетля малко за смяната на таблото и волана от десен да стане ляв, но не намерих нищо (може и аз да съм бъгав знам ли
Това което искам да питам е за колко пари става цялата тази операция и дали след това има скърцане, дрънчене или по друг начин казано странични дефекти от тази операция?
Търсим с брат ми джипка за баща ни и сме се спряли на Нисан Терано 2 (дизел), но и Патрола също е в тагрета. Бюджета е ограничен да кажем 10к лева макс и затова се чудя понеже видях много интересни обяви на Терано и Партол с десен волан колко парички ще излезне "опрерацията" по смяната?
Много ще съм благодарен ако дадете мнение или линк на който да се просветля малко повече.
Само да кажа, че джипката няма да се ползва за тежък офроуд, а за ходене до вилата (кал и сняг), но ако се наложи да се излезна от пътя да е ясно, че машината ще мине

Благодаря предварително!
Весел ден!

Лелеее, страх ме хвана като я изчтох тая тема. Карам почти година форд маверик от острова, малко петно ръжда, консервирано още там на десния преден калник е единствената ръжда дето се вижда. Отдолу сравнително добре запазен, напук на себе си реших да го карам тая зима без да предприемам никакви действия за предпазване, за момента не се виждат фрапиращи въздействия от лугата и пясъка. По отношение на здравина и подръжка смея да кажа, че е поне на нивото на тези от германия и нищо общо с италианските, до момента са сменени единствено 4 биалетки, като те си дойдоха заедно с колата -японски.
Коментар