Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

    Здравейте!
    Имам споменатото по-горе камионче от известно време. Много отговори съм намерил във форума, но не съм писал до сега тука. Двигателят е RD28T. За сега не съм правил никакви доработки, освен че преместих резервната гума и махнах скобата за нея. Карам с удоволствие в горите и по пясъка. Сега съм решил да слагам по-големи гуми. Досегашните бяха 31/10.5/15. В общи линии съм запознат с основните променливи при това начинание(лифтове, предавателни числа,изнасяне на джанти и т.н).
    Джантите с които съм са 8J с отрицателен офсет.
    Размерите които ми се въртят в главата са 33/10.5/15, 33/12.5/15 или 32/11.5/15.
    Това което ме интересува е, кой размер е най-удачен за този двигател/модел. Лифт ще има очевидно. Смятам да преместя ресьорите над мостовете за лифт.Ще се кара основно в гората.
    Някой може ли да сподели какви "неприятности" може да имам с по-големите размери? Ще има ли сили двигателя да ги върти, ще има ли голямо увеличение на разхода? Има ли слаби места които няма да понесат по-голямата гума ?
    Ще се радвам някой да сподели опит.
    Има подобни теми във форума но не намерих отговор за себе си.
    Извинявам се ако повтарям някоя тема.

    Благодаря предварително !
    Swift, Silent, Deadly ...

  • #2
    От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

    31х10.5х15 е един доста разумен размер за патрула (260), но разбира се винаги може и още Този партул е с малко (не много малко) по-тесни мостове от ГР, и е къса база. Действително 31" са доста универсално решение. Качването на ресорите над моста е доста сериозен лифт (около 5") + 1 " повдигане на мостовете от гумите става към 15 см. Това ще се отрази неминуемо не много позитивно както на стабилността на пътя, така и извън него на големи наклони (особено странични). Едно повдигане на окачването с 1-2" над заводското (вероятно 3-4 спрямо сегашното уморено положение) и комбинация с 33" гума ще е много по-разумно. Правилния начин за съжаление е свързан със сериозни инвестиции (2-3 К лв. за окачане, за съжаление ресорите са доста по-скъпи от пружините, вкл. и транспорта). Неправилния е модифициране на окачването свързано с промяна на сегашното ресорно окачване - добавяне или смяна на лист, замяна на обеците, шпренгване.... Всички тези действия също ще имат негативно въдействие върху окачването, но едва ли по-негативно от качването над моста...
    Иначе дифа на 260 е доста бавен (4.625) и ще се справи без проблем с 33", моста е и достатъчо здрав за това, и 35 понася без щети. Относно широчината на гумата 10.5 си е доволно широка гума за да я уширяваш още. Ще постигнеш единствено повишаване на разхода, загуба на мощност и по-лошо сцепление при почти всички настилки. 33х10.5х15 или 255/85/16 са добър избор - втората е с около 1.5 см по-висока и с 1 см по-тясна. Поради тесните мостове, няма да е лошо да комбинираш с джанти с отрицателен офсет (-ЕТ).
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • #3
      От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

      Айде почвайте го....че нему се чете из форума!
      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

      Коментар


      • #4
        От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

        Мерси за отговора !
        Джантите са с - ЕТ. "Нормалният" лифт е прекалено скъп. Със сигурност страничната стабилност ще се влоши и заради това все още не съм качил ресьорите в/у мостовете. Това е краен вариант.
        Дали 33ки ще влязат само с рязане на веждите и подкалниците ?
        Ако това е възможно, изобщо няма да се занимавам с вдигане на купето.
        Точно заради това ми се искаше някой с този модел да сподели опит.
        Ако не...то е ясно...ще се пробва
        Иначе 33/10.5/15 и 32/11.5/15..в този ред

        Благодаря !
        Swift, Silent, Deadly ...

        Коментар


        • #5
          От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

          Моя е с 32/11,5 и без рязане влязоха без проблем!можеш и 33 да вкараш но и двата размера с минусови джанти иначе опира отпред при пълен завой!неслушай много кой какво ти казва!неслагай мостовете под ресьорите че ти гарантирам много адреналин на странични наклони !шпренгвай предните рис.положи по един лист с оригиналните обеци и си карай смело!
          разхода на гориво се покачва с уголемяването на гумите...зависи и колко натискаш газта..особенно на бавни ск.
          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

          Коментар


          • #6
            От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
            31х10.5х15 е един доста разумен размер за патрула (260) ...

            Иначе дифа на 260 е доста бавен (4.625) и ще се справи без проблем с 33" ...

            Патрул на 31" и Патрул на 33" са различни джипки ...

            260-ката е и по-лека от GR-а, така че 33х10.5 ще ги понася дори по-добре.
            32 х 11,5 също не е лош вариант.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

              Моя ,,джуган,,тежи 2580кг....с лебедка,джек,пълен с нафта,разни други джунджорийки,шофьор/100 и малко отгоре кг./гуми PIRELLI SKORPION MUD 32.11.5/15...
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • #8
                От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

                Може да се поспори кое правилно, кое не. Ресьорите за лифт какво са? Според мен същия размер, обаче усилени. В смисъл по не се смачкват. От там идва и лифта. Съответно няма и ходовете на по "мекия".
                По дългите обици запазват ходовете, обаче смъкват свеса. Ресьорите горе пък дават голям лифт и по малко стабилност, ама всеки лифт бие по стабилноста.
                Пак няма пълно щастие.

                Коментар


                • #9
                  Относно шпренгването....чупил съм шпренгнати ресьори на камион. Причините според мене са две и те ме спират. Шпренгването не издържа много, второ, свойствата на 3-те стомани от които се прави един лист се уеднаквяват. Стават по-твърди, и в комбинация с голямата дъга...мисля че не е добра идея.

                  Ако сложа фланци ще изнеса ли достатъчно предните гуми за да не опират при пълен завой ? 3-4мм дали ще стигнат.
                  Ако това става...значи съм готов за действие


                  Някой подлагал ли е листове ?
                  Това е друг вариант. По един лист на всички ресьори.
                  Лифта ще е малък. Някакъв междинен вариант ми се вижда.

                  Мерси !
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-01-11, 10:43.
                  Swift, Silent, Deadly ...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

                    ,,Шпренгване,,разбирай на студено да ги прекарат през валците и тогава се подлага лист/трети отгоре на долу/не е задължително да го правиш и отзад ,там най вероятно няма нужда!
                    Пусни някоя снимка на това животно!

                    Аз съм се насочил към друг вариант.....да го преправя на пружини отпред и отзад/вече е изпробвано и резултатите са мн.добри/
                    Има и вариант с въздушни възглавници но......
                    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                    Коментар


                    • #11
                      От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

                      Няма вариант за въздушни възглавници

                      Лифтовите ресори са с различна дължина и дъга (лифта не идва от твърдостта)
                      Студено шпренгване е мижи да те лажем

                      Тоя 260 2.5т е малко странно, освен ако СД33 не е противно тежък мотор
                      Моя ГР е 2050 кг с мене вътре
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

                        Вероятно ще подложа само отпред. Това с пружините е интересно. Виждал съм комбинирано - ресьор с пружина. Мисля, че руснаците си правиха такива експерименти. Аз специално нямам намерение да го преправям прекалено
                        Студеното валцоване колко време трае ..като ефект имам предвид ?
                        Ето някоя друга снимка...какво става без гуми на лигава и твърда повърхност.
                        ...всъщност, мисля че нямам други снимки...
                        Прикачени файлове
                        Swift, Silent, Deadly ...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

                          Ей ще ме накараш пак да го тегля тоз кютюк!
                          Чугунената му душичка е бая тежка
                          Скоростите и те чугун,
                          ресьорите и те сигурно 200 кила/затова мисля да ги изпратя към вторични/
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • #14
                            От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

                            Я тегли..че и на мене много ми се вижда. .. Да не си забравил някое имане вътре или стар дивеч
                            Swift, Silent, Deadly ...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Patrol Y260 RD28T SWB размер за гумите

                              Бе възможно е ама уж 160 и 260 са по леки от гр амааа ако се окаже обратното ще умра ))
                              Моя няма задни седалки

                              Ресор + пружина = каруца.

                              Подлагането на нов лист на 260 е малко сложно щото е с параболични листа отпред.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X