Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

    Днес изпробвах новата играчка със софта предложен от Sparky и се получи това:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2000rpm.png
Прегледи:1
Размер:32.7 КБ
ID:5290681Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2500rpm.png
Прегледи:1
Размер:33.0 КБ
ID:5290682Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3000rpm.png
Прегледи:1
Размер:32.6 КБ
ID:5290683Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1500rpm.png
Прегледи:1
Размер:32.8 КБ
ID:5290684Натиснете снимката за да я уголемите

Име:800rpm.png
Прегледи:1
Размер:32.7 КБ
ID:5290685
    Няма записани грешки, дава само код 55, което не мисля че е грешка.
    Не мога да си обясня защо предварението при 2000об. е по-малко, от колкото при 2600об.
    Дали е свързано с турбото, с EGR клапна или с нещо друго?
    Ако някой забележи нещо интересно в показанията моля да сподели.
    Благодаря.

    Коментар


    • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

      Код 55 значи че грешки няма.

      Предверението е в градуси. На нафтата и трябва определено време да изгори, в зависимост от подаваното количество. Колкото по-високи оборотите, толкова повече предверение в градуси е необходимо, при еднакви други условия.

      А и гледам снимките са не в движение. Там играят и някой други неща. Турбото не може да сработи и да вдигне налягане например. Количествата нафта са едни други и т.н.

      Аз поне не виждам нещо не в ред, макар да не знам всичко наизуст.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

        Ето че и при мен се получи проблем при оборотите. Всичко стана след смяна на резервоара. Изминах около 100 км. и двигателя загуби мощност. При работа на место се фурсира до 2000 оборота и започва да заглъхва, не може да премине повече от тези обороти. Промих сондата, продухах магистралата до горивния филтър, смених горивния и въздушния филтър. След като е запалих си вдигна оборотите към 3000, но след 20 км. отново заби на 2000 оборота. Дайте някои идеи от къде може да е този тормоз

        Коментар


        • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

          Отдушник
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

            Ако е отдушник при отваряне на резервоара трябва да се чува доста силно всмукване на въздух Ако се чува леко е нормално. Или е това, или някъде има боклук, или от някъде смуче малко въздух. Сам си знаеш къде си пипал - проверяваш втори път.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

              И аз се насочих към одушника на резервоара и затова отворих капачката на резервоара. Нямаше никакъв ефект.

              Коментар


              • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                Тьрси горивото - като стопли маркуча и се пречупва и губи мощност.Другия фифел е мнооооого мрьсотия в резервоара.Ако не ти се рови почни едно по едно - горивен филтьр и проба,вьздушен и проба,нова нафта и проба..............и на финала пак пречупена магистрала и сребро в косите.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                  Резервовра е изчистен основно, дори вчера му свалях сондата за да проверя какво му е състоянието отвътре. Резервовра отвътре светеше, горивото е чисто, нямаше мръсотии в пласмасовата чашка на сондата, тръбите за горивото са продухани и са проходими.

                  Коментар


                  • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                    Генерацията сваляна ли е?Говорим за катализатори или там каквото им се запушва на тия.Щом входа на дизела е ОК остава да е задьнил генерация ако сте сваляли нещо.

                    Промих сондата, продухах магистралата до горивния филтър, смених горивния и въздушния филтър. След като е запалих си вдигна оборотите към 3000, но след 20 км. отново заби на 2000 оборота.

                    Е в това горе няма логика - пипан е резервоара,не е бьркано по помпи и под предния капак.Забива,сменяш му филтьра,оправя се и след 20 километра пак забива.Или няма нафта или филтьра ти е скапан,но пьк с него е вьрвяла преди да изчистиш резервоара.
                    Нещо сте сваляли и сте бьзикнали - прещипан маркуч някьде или генерация.Може и вьздух да е ма що ще вьрви след проста смяна на филтьр?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                      И аз немога да си го обяся това. Сменен е само резервоара, отпред не е пипан. Предеположих, че е горивен филтър при положение че резервоара беше измит основно и подсушен. И аз нямам логическо обяснение и затова се допитвам тук. Много глави мислят повече отколкото една, давайте идеи къде да търся проблема.

                      Коментар


                      • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                        Първоначално публикуван от MAXS Преглед на мнение
                        ...
                        давайте идеи къде да търся проблема.
                        "Проблема се търси" като последователно се илиминират възможните възли. За да илиминираш системата филтър, горивопроводи и резервоар закачаш директно към помпата туба с нафта.

                        Коментар


                        • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                          Следващия път като запецне - спри, напомпай на помпичката минута-2, и после пак пробвай. Ако от това се оправи временно, със сигурност смуче по малко въздух от някъде. Някога транзита ми правеше такива номера.

                          Друго - ако си с двукръгова система за обратна нафта (обратната нафта от помпата и дюзите вместо в резервоара се връща директно със филтъра, докато филтъра не се загрее до към 30-ина градуса), провери си всичките магистрали за обратна нафта. Често се изпичат и напукват. Макар да е малко вероятно да е от това, все пак не е съвсем невъзможно.

                          Опитай номера с тубата директно във филтъра, както те посъветваха. Поне ще имаш отправна точка дали проблема е след или преди филтъра.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                            При мен имаше изгнила тръба на горивото и беше станала като флейта.От резервоара до шасито,дето е първата скоба захващаща тръбата за шасито.Оправих я с парче маркуч и мислех че проблема е от там но в последствие се оказа савсем на друго място,а именно проблема дето го дъвкаме от доста време.Май беше на обратната нафта и затова нямаше ефект от ремонта върху работата на мотора.Единствения начин да разбереш дали проблема е в резервоара е като го изолираш,както се съветват колегите с туба и директно двата маркуча в нея.Казваш че си продухал системата но често се случва да се запушат щуцерите на входящата нафта преди самия филтър,все пак там е едно от първите стеснения по пътя на горивото.Това само в случай че няма цедка на сондата, на тераното незнам как е .По повод на моя проблем засега е добре и да видим до кога ще е така.

                            Коментар


                            • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                              Всичкото излезна от запушено филтърче на входа на ГНП-то. Изкотмих го и сега е перфектен, но смятам пак да си го сложа. Изглежда че от резервоара който го сложих е засмукало някаква грозотия която е успяла да мине през грубия филтър, но на входа го е спряла. А смятах, че съм го измил идеално.

                              Коментар


                              • От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI

                                "грубия" хартиен филтър е в пъти по-фин от мрежичката на входа на помпата. Или поне би трябвало да е, ако всичко му е наред.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X