Здравейте и от мен.Наскоро се здобих с Нисан Терано 2 2.7 тди. Много сам доволен от машинката но имам един проблем.От време на време свети чека,ходих на диагностика и ми казаха че е заминал датчика на коленовиа вал.Има и едно придръпване когато свети чека.Можете ли да ми кажете колко струва това нешто и каде да го тарся.Отпред на капака на ангренажа намерих такъв датчик ама дали е този или става вапрос за два различни датчика.Претполагам че този на предниа капак е за оборотите на мотора.Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Свий
X
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Здравей!Мисля,че тази тема ще ти е полезна. http://www.offroad-bulgaria.com/show...E%E2+%E2%E0%EBNISSAN Terrano II (R20) 2.7TDI '99
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Отляво на капака на клапаните, в задната част на мотора, към купето. В сервизното ръководство има и картинка даже.
Не знам какво си дирил и намерил върху капака на ангренажните колела. Не знам там да има датчик. Я снимай.
ПП: Реално, може да не е заминал датчика, а да е проблем по жиците до него. То в тоя датчик практически няма какво да изгори. Вътре е една бобинка и нищо повече. Освен друго, тая грешка я дава и когато загуби сигнала към умната дюза, или по-точно дава ги и двете.
За жиците - най-често прекъсват в U образния преход между двигателя и купето. Датчик можеш да намериш и по моргите, примерно, а за нов питай Patrol fen или mimo13 от форума. Ако обаче след смяната му проблемите продължат, значи е прекъсната жица или клаясала клема, или нещо от сорта.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Ето въпросниа датчик.Намира се точно над оптегача на ремъка на климатика.Погледнах в ръководството и видях къде се намира този проблемния за мен датчик колянов вал обаче аз не го виждам на мотора ,доста е претрупано и не ми се рови.Следкато напръсках буксата на този предния датчик с контактен спрей чека не ми е светил.Та вапроса ми е този датчик закакво е ?
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Порових из темата и я прочетох.При мен оборотомера си работи перфектно за разлика от случая на колегата, което ме кара да се питам откъде оборотомера взима сигнал.Първоначално публикуван от allex63774 Преглед на мнениеЗдравей!Мисля,че тази тема ще ти е полезна. http://www.offroad-bulgaria.com/show...E%E2+%E2%E0%EB
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Днес свалих интерколера и вече съм 100% сигурен че там на показаното от ръководството място а именно задния край на капака на клапаните до дюзата няма датчик .Сега чека не ми свети ама около 2000 оборота се получава едно притрисане дори и когато работи на място.Мотора за момент трепка а по време на движение се получава придръпване,независимо на коя предавка съм точно след 2000 оборота.Не го прави постоянно но дразни .От темата на allex63774 разбрах че има и датчик на ГНП-то .Аз имам такъв датчик с два кабела на помпата ама дали е проблемния незнам? П.П. След 2300 оборота работи прекрасноПървоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеОтляво на капака на клапаните, в задната част на мотора, към купето. В сервизното ръководство има и картинка даже.
Не знам какво си дирил и намерил върху капака на ангренажните колела. Не знам там да има датчик. Я снимай.
ПП: Реално, може да не е заминал датчика, а да е проблем по жиците до него. То в тоя датчик практически няма какво да изгори. Вътре е една бобинка и нищо повече. Освен друго, тая грешка я дава и когато загуби сигнала към умната дюза, или по-точно дава ги и двете.
За жиците - най-често прекъсват в U образния преход между двигателя и купето. Датчик можеш да намериш и по моргите, примерно, а за нов питай Patrol fen или mimo13 от форума. Ако обаче след смяната му проблемите продължат, значи е прекъсната жица или клаясала клема, или нещо от сорта.
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Има някакъв вариант със ZEXEL-ска помпа, която има един датчик в повече. Това се разбра покрйа една тема във форума.Първоначално публикуван от borko3228 Преглед на мнениеДнес свалих интерколера и вече съм 100% сигурен че там на показаното от ръководството място а именно задния край на капака на клапаните до дюзата няма датчик .Сега чека не ми свети ама около 2000 оборота се получава едно притрисане дори и когато работи на място.Мотора за момент трепка а по време на движение се получава придръпване,независимо на коя предавка съм точно след 2000 оборота.Не го прави постоянно но дразни .От темата на allex63774 разбрах че има и датчик на ГНП-то .Аз имам такъв датчик с два кабела на помпата ама дали е проблемния незнам? П.П. След 2300 оборота работи прекрасно
Вероятно датчика е заместител на тоя от картинката, но повече е мога да кажа, защото нито съм го виждал по ръководства, нито с очите си. Между дюзите тръбичките за обратна нафта маркучета ли са, или метални тръбички? Ако са метални тръбички, значи си със ZEXEL-ска помпа и ZEXEL-ски дюзи, включая умната.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Здравейте отново.Значи тръбичките са метални, а както вече споменах имам датчик с два кабела на помпата както бе споменато в темата за ZEXEL-ската помпа и разликата е че на мен не ми гасне а само придръпва между дипазона от 2000 до 2300 оборота и оборотомера си работи за разлика от случая на колегата.Незнам кой датчик да сменям сега.Предполагам че този на ангренажния капак.Досега съм го намерил най-евтино 160лв за нов.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеИма някакъв вариант със ZEXEL-ска помпа, която има един датчик в повече. Това се разбра покрйа една тема във форума.
Вероятно датчика е заместител на тоя от картинката, но повече е мога да кажа, защото нито съм го виждал по ръководства, нито с очите си. Между дюзите тръбичките за обратна нафта маркучета ли са, или метални тръбички? Ако са метални тръбички, значи си със ZEXEL-ска помпа и ZEXEL-ски дюзи, включая умната.
Доста майстори казват че трудно се прецаква самия датчик а кабелите до него ама аз трябва да го сменя за да съм сигурен че не е от датчика
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Виж и в мойта тема:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=109553
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Здравейте отново.Действително чека сега не ми е светил нищо че сега придръпва самоче преди придръпваше и на празен ход и при спускане най вече.Откакто почистих буксите на мотора(горе отдясно)заработи перфектно.Прочетох темата и само да имам свободно време ще проверя въпросната цедка на помпата.Когато сменях филтъра есента мисля че имаше някакви боклуци.Ще погледна и после ще пиша.Първоначално публикуван от masagero Преглед на мнениеВиж и в мойта тема:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=109553
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Колеги от няколко месеца и аз имам NISSAN TERRANO 2 2.7TDI 1996 и при мен присветваше жълтата лампа (check engine) и попридърпваше ,но го правеше рядко и само за секунди.От един месец насам работи нормално само докато е студена това са десетина минути . Вдигне ли малко градусите полудява ,гасне,придърпва ,сама се форсира или не дава да я изфорсираш.Гасне и неще да запали естественно винаги в задръстване за да ме нахранят повече "шофьори". Диагностика на 4 различни места вкл.Nissan bg. Присъда датчик на колянов вал. При мен се намира отпред на блока на мотора като на колегата по нагоре в темата.Не ми дава да кача снимки имам го сниман.Основния проблем е ,че моят датчик е по-дебел и по къс от малкото които намерих. В нисан българия цена 560лв. с отстъпката от 30% и то с поръчка 10 раб. дни. Ще го залея и ще му драсна клечката полудях.
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Действително досега където и да питам за този датчик все ми се показва един по-издължен и май е с друга букса.А цената му е от 160 до 200 лв в различните магазини.В нисан бг не съм ходил ама няма и да отида след това дето прочетох.Така е щото се смях на един колега-на него му искаха 800 лв за някакъв датчик на мерцедес.Май ще си придръпва.Днес се рових отново-на входа на помпата нямам цедка.Може и да е имало ама сега няма,а и днес работеше перфектно.Просто незнам какво става с безпроблемния японски дизел.Ако имате някакви други идей моля помагайте.
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Така, проучих въпроса.
Варианта с помпа ZEXEL има 2 датчика на мястрото на единия при моделите с BOSCH помпа.
Както споменах по-горе, може да се познае кой двигател с каква помпа е по няколко неща, но най-лесно е по това дали между дюзите тръбичките за обратна нафта са метални, или гумени (патчета шлаух, облечем в текстил, със скобички, надянат върху щуцерче на всяка дюза). Друг предполагаем дори по-очевиден признак е вида на купа букси над помпата. Ще се радвам ако някой от колегите със ZEXEL-ска помпа снима тоя куп букси и ми прати снимките на spraky(маймуна)omegatim(точка)com.
Сега конкретно:
- номер на датчика на помпата: 23750-7F400
- номер на датчика на капака на ангренажните колела: 25977-7F400
- дюзите също са различни, отново има умна дюза на първи цилиндър, и не са взаимозаменяеми с тия на BOSCH, освен ако не се сменят всичките, барабар с тръбичките между тях и евентуално тръбичките към помпата. BOSCH-овските дюзи са с малко по-високо налягане на отваряне.
Сега на колегата - реално, освен в датчика, проблема, както съм споменавал и на други места вече, може и да е в самата инсталация, и по-точно прехода между двигателя и купето. При мен там за 2 години се прекъснаха 2 жички - на датчика за темературата за стрелката, и на датчика за температурата на антифриза, който се ползва от компютъра. Процедурата по проверка е досадна и трудоемка - трябва да се среже внимателно слоя изолирбанд, да се отвори снопа, за де среже и долния изолирбанд, и жичките да се гледат една по една по цялата им дължина за прекъсване. След това - обратната процедура. Но не е операция за студено време. Най-добре в топъл гараж, на леко загрял двигател, за да може жиците, изолирбанда и пластмасата на снопа да имат достатъчно добра еластичност.
Както и да е. Ще проверя за наличност на тоя датчик и цени, съответно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Буксите на самата помпа ли имаш предвид или на мотора тези дето са отгоре.Ще снимам и ще ти ги пратя.От два дена не е прекъсвал,почвам да си мисля че е нещо свързано със студеното време , въпреки че сипах добавка в нафтата.Времето ще покаже.Пак отбелязвам че чека не ми свети за разлика отпреди.Трябва да отида да ми се изчистат грешките,ако има,и после да се види дали пак записва грешка за този датчик.Ако беше по-евтин щтях да си направя експеримент и да го сменя ама при тази цена.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТака, проучих въпроса.
Варианта с помпа ZEXEL има 2 датчика на мястрото на единия при моделите с BOSCH помпа.
Както споменах по-горе, може да се познае кой двигател с каква помпа е по няколко неща, но най-лесно е по това дали между дюзите тръбичките за обратна нафта са метални, или гумени (патчета шлаух, облечем в текстил, със скобички, надянат върху щуцерче на всяка дюза). Друг предполагаем дори по-очевиден признак е вида на купа букси над помпата. Ще се радвам ако някой от колегите със ZEXEL-ска помпа снима тоя куп букси и ми прати снимките на spraky(маймуна)omegatim(точка)com.
Сега конкретно:
- номер на датчика на помпата: 23750-7F400
- номер на датчика на капака на ангренажните колела: 25977-7F400
- дюзите също са различни, отново има умна дюза на първи цилиндър, и не са взаимозаменяеми с тия на BOSCH, освен ако не се сменят всичките, барабар с тръбичките между тях и евентуално тръбичките към помпата. BOSCH-овските дюзи са с малко по-високо налягане на отваряне.
Сега на колегата - реално, освен в датчика, проблема, както съм споменавал и на други места вече, може и да е в самата инсталация, и по-точно прехода между двигателя и купето. При мен там за 2 години се прекъснаха 2 жички - на датчика за темературата за стрелката, и на датчика за температурата на антифриза, който се ползва от компютъра. Процедурата по проверка е досадна и трудоемка - трябва да се среже внимателно слоя изолирбанд, да се отвори снопа, за де среже и долния изолирбанд, и жичките да се гледат една по една по цялата им дължина за прекъсване. След това - обратната процедура. Но не е операция за студено време. Най-добре в топъл гараж, на леко загрял двигател, за да може жиците, изолирбанда и пластмасата на снопа да имат достатъчно добра еластичност.
Както и да е. Ще проверя за наличност на тоя датчик и цени, съответно.
Коментар
-
От: Питане за Нисан Терано 2 2.7 TDI
Благодаря предварително за съдействието колега и за отделеното време!Вторник ще ходя в люлин в сервиза кадето съм оставил джипа и ще снимам до колкото мога помпата.Ако имаш някакъв резултат ми звънни и затвори аз ще те набера. 0882 202 486 Кирил Николов
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар