Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

    Имам проблем,при стодено палене пуши сиво проблем ли е това.Благодаря ви придварително.

  • #2
    От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

    Здравей колега, при така озаглавена тема и зададен въпрос, едва ли някой ще си направи труда да ти отговори. Може би въпроса би трябвало да изглежда така "Здравейте колеги, имам проблеми с моя Форд Маверик `94г. При палене на студен двигател излиза сивкав пушек, проблем ли е това и от какво би могъл да бъде? Благодаря Ви предварително."
    Моето Терано 2 `96г. прави същото. При студен старт вади сивосинкав пушек, като поработи няколко минути се оправя. Предполагам че гори масло, но не съм сигурен. Ако някой има подобен проблем, нека сподели. Поздрави.
    Последно редактирано от tomcat4o; 21-12-10, 22:39. Причина: Пропускам букви като пиша, сори :(
    Издържах вчера, ще издържа и днес...

    Коментар


    • #3
      От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

      При мен няма такув проблем. Пухва по едно облаче при самото палене понякога, и толкоз.

      Вижте си например картерната вентилация дали е в ред. Когато маслото е на максимум, ако е позапушена има навика да събира и качва по малко масълце. После през турбото и в двигателя. Мойта един-два пъти такива номера ми е правила, че човек ще си каже че нещо генерално е изтрещщяло по двигателя. Откак я карам със синтетика обаче, няма и помен от това. Явно се отпуши.

      Ако пали лесно на студено (може и не от четвърт, а примерно от един оборот), значи двигателя е добре. Виж ако трябва да се върти повече от секунда - две, можеш да търсиш и някаква друга причина за това.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

        Най-вероятно го изхвърля през турбото, защото нивото на маслото намалява, а не видях да тече от някъде. Ще го нищя проблема. А и както казват старите хора - като има масло ще го гори...
        Издържах вчера, ще издържа и днес...

        Коментар


        • #5
          От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

          Първоначално публикуван от tomcat4o Преглед на мнение
          Най-вероятно го изхвърля през турбото, защото нивото на маслото намалява, а не видях да тече от някъде. Ще го нищя проблема. А и както казват старите хора - като има масло ще го гори...
          Ако спре около центъра на щеката или малко под него, и не го пипа повече - вентилацията трябва да се почисти. Ако продължава и надолу - другаде е заровено кучето. ПОне при мен бяха такива симптомите.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

            В 90% от случките от тоя тип при бензиновите мотори - това са вдървени или износени гумички на клапани. Като се остави двигателя дълго време /няколко часа/ събраното в главата масло си намира пътечки и протича покрай износените гумички. При запалване изгаря и изпушва. И понеже покрай гумичките все пак минава малко масло за единица време - след това спира. Шкодичките едно време хич нямаха гумички на клапаните и така си подпушваха и лапкаха масло.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

              Здравейте,
              търсих из форума за ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ В СТУДЕНО ВРЕМЕ та ще пиша тук. Джипката ми е като в темата ФОРД МАВЕРИК '94 2.7ТД. Проблема е с паленето на студено. Много трудно пали при студено време сутрин, после през деня няма проблем. Налага се да правя поне по няколко опита, върти мъчи се да запали и в крайна сметка винаги пали но най-вече защото акумулатора е добър още, но не знам дали някой път няма да откаже. Като запали първо излиза черно-сив дим който бързо изчезва. Та това дали е само от нафтата, свещите, комбинация от двете или нещо съвсем друго? Зареждам най-вече ОМВ Спринт дизел, много рядко от Петрол.
              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
              X-trail 2.2 Di 2003
              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

              Коментар


              • #8
                От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

                Проверете си подгревните свещи на дизелите. Трераното пали и с 1 или 2 работещи свещи, но с замисляне. Проверката се прави при смъкнати от двигателя свещи завързани всичките с тек една за друга и едновременно подаване на ток към всичките. В случай, че има разлика в скоростта на загряването, се сменят всичките. Подмяната на една или две свещи не гарантира едновременното им загряване, а това води до палене на един, два или три цилиндъра при което останалите пушат бяло-сивкав дим. Димът изчезва, когато заработят всичките цилиндри нормално или двигателя се пали на "топло".
                Нафтата също може да е причина, но проверете горното, за да сте сигурни. Подгряването при студено време е желателно да продължи поне 1-2 сек. след като угасне лампата на подгревните свещи.
                [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                Коментар


                • #9
                  От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

                  Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
                  ...Подгряването при студено време е желателно да продължи поне 1-2 сек. след като угасне лампата на подгревните свещи.
                  Или най-лесно - изчакваш да изгасне лампата на ербега, ако има ербег.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

                    Неочаквано и при мен се получи същия проблем. Почна с леко припушване сутрин при палене. Докато една сутрин отказа да запали, чак от четвъртия път успях. Нещо необичайно защото палеше от четвърт. Четейки във форума реших, че са свещите.Но след посещението в сервиза се оказа изгорял (скъсан) маркуч за нафта. Така и не разбрах точно какъв. Важното е, че след смяната всичко е наред.
                    Забравих да добавя Терано 2 2.7 TDI 2002 г.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

                      Първоначално публикуван от VKAMBEROV Преглед на мнение
                      ...Но след посещението в сервиза се оказа изгорял (скъсан) маркуч за нафта. Така и не разбрах точно какъв. Важното е, че след смяната всичко е наред.
                      Това е лесно - гледаш откъде тече. И при най-малкото съмнение за пукнатини или повишена твърдост (щото може и да не тече) - сменяш.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ФОРД МАВЕРИК 94 пуши при палине

                        Да, само че аз съм типичен шофьор и не разбирам много от ремонти. А лично то ми мнение е, че човек трябва да се занимава с това което знае. Затова се доверявам на професионалистите.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X