Здравейте,оказа се че двигателят е с ангренажен ремък /мислех че е верига/.Едни пласмасови кори които затварят ремъка, пречат да се отвие болт на водната помпа,а на тях им пречи една ремъчна шайба на коляновият вал.
Въпросът ми е,за поредност на операциите при изваждане на водната помпа.Вади ли се тази шайба,и как ? Има шпонка на шайбата към/то коляновият вал,днес правихме скоба,но реших и да питам. Също така ремъкът ми се видя хлабав.Доколко се натяга ремъкът,как се проверява че е достатъчно натегнат,но и че не е пренатегнат.При късане на ремък,или изронване на зъби какви са пораженията,клапани чупи ли ?
И другият въпрос,- откъде да си купя водна помпа която да не е менте ?
Въпросът ми е,за поредност на операциите при изваждане на водната помпа.Вади ли се тази шайба,и как ? Има шпонка на шайбата към/то коляновият вал,днес правихме скоба,но реших и да питам. Също така ремъкът ми се видя хлабав.Доколко се натяга ремъкът,как се проверява че е достатъчно натегнат,но и че не е пренатегнат.При късане на ремък,или изронване на зъби какви са пораженията,клапани чупи ли ?
И другият въпрос,- откъде да си купя водна помпа която да не е менте ?
Коментар