Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Къде се намира този резистор?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 Алтернатота не зарежда. Носих го за смяна регулатора на напрежение но се оказа че на стенда си работи идеално.
 В точките на свързване BAT, S и Е всичко е точно. Но при влючване в точка L напрежение няма.
 Друго обяснение освен прекъсната връзка на резистора не намирам.О899 2б2 1З2
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 Лампата светва ли при контакт и изгасва ли като заработи двигателя?
 
 п.п. повечето алтернатори и без лампата, и без резистора ще заработят, ако им се дадат за кратко повече обороти.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 А угасва ли, ако откачиш контролния извод от алтернатора? Ако да, още има да се работи по алтернатора. Ако не - търси се късо съединение по този проводник.
 
 Точно Нисан не съм разглобявал, но на повечето коли този резистор е стратегически разположен на гърба на таблото, близо до лампата за зареждане.
 
 Единствената му функция е да подаде някакъв възбуждащ ток, когато лампата е изгоряла. Щом тя свети, значи имаш поне нейния работен ток за възбуждане - би трябвало да стига.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 Това не мога да си го обясня как ще стане. Нали през него минава токът за възбуждане на намотката на ротора?Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
 п.п. повечето алтернатори и без лампата, и без резистора ще заработят, ако им се дадат за кратко повече обороти.О899 2б2 1З2
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 Явно не е, поне по схемата. Пък и не му е мястото там - релето е вградено в алтернатора.Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнениеТрябва да е в релето за зареждане.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 Роторът е леко намагнитен, даже и когато няма възбудтелен ток. Поради което при достатъчно развъртане алтернаторът създава някакво напрежение, с което задейства възбудителната верига. После, когато напрежението влезе в норма, схемата си действа както и с лампатаПървоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнениеТова не мога да си го обясня как ще стане. Нали през него минава токът за възбуждане на намотката на ротора?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 BAT е дебелият кабел от + на батерията до алтернатора, по който тече работният му ток.
 S (Signal) е тънък кабел, пак от + на батерията до алтернатора, по него регулаторът усеща точно колко е напрежението на батерията, без да зависи от съпротивлението и тока по дебелия кабел.
 L (Lamp) е кабелът за възбуждане, и по съвместителство, контрол на възбуждането (към контролната лампа).
 
 п.п. ако съвсем се оплетете, ще дойда да ви го оправя. Това е оня голям и ръждив Патрул, нали? Нищо сложно няма в него.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 ОК разбрах. Ще тествам тези дни.
 Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение... Това е оня голям и ръждив Патрул, нали? Нищо сложно няма в него. Той да.
							
						О899 2б2 1З2 Той да.
							
						О899 2б2 1З2
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Къде се намира този резистор?
 
 Джиперът, и добре да живее, в един момент стига до релето РР-380 от Жигула. Аз, собственикът на две ВАЗ, още не съм стигнал до тази низост, но то е само заради нечестното ми предимство да разбирам от електроника.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЖоре, нещо хич не се обичате с тия нисански алтернатори. 
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


%20_Diagram.jpg)



Коментар