Здравейте. Скоро реших да си купя Нисан Терано , но още не съм намерил добро на прилична цена. Някой автопродавачи ме увещават, че между Тераното и Маверик няма никаква разлика. Дали наистина е така ?частите еднакви ли им са, както и агрегатите- двигател, скорости и др.? Къде се сглобяват Мавериците? Дали и Форда е толкова надеждна машина както Нисана? Моля за мнение по въпроса?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Терано и Маверик
Свий
X
-
От: Терано и Маверик
Я хвърлете по едно око тук , че и на мен ми е интересно доколко е истина
http://vwbulgaria.com/forum/index.php?showtopic=683
P.C.D. (ПСД) - диаметър на кръговата стъпка
показва в милиметри диаметъра на кръга, свързващ центровете на отворите за болтовете.
Maverick / Explorer---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mm
Terrano 2---Централен Отвор-106---PCD- 6x139,7mmTERANO II 2.7 TD 95г, MURANO 3.5 06г, ML W164 320 cdi 2010г.
Коментар
-
От: Терано и Маверик
Първоначално публикуван от omegov Преглед на мнениеЯ хвърлете по едно око тук , че и на мен ми е интересно доколко е истина
http://vwbulgaria.com/forum/index.php?showtopic=683
P.C.D. (ПСД) - диаметър на кръговата стъпка
показва в милиметри диаметъра на кръга, свързващ центровете на отворите за болтовете.
Maverick / Explorer---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mm
Terrano 2---Централен Отвор-106---PCD- 6x139,7mm
Аз лично в тия двете, дето ти си писал като разлика, съм сигурен че на мойто Терано 2 и на английски маверик са едни и същи. Просто лично съм опитвал джанти от Maverick.
ПП: А колко още несъответствия могат да се намерят дори по официални каталози.... И колко пъти ми се е случвало да търся част с точно определен номер, различен от масовия, дето се продава по магазините, а тя в крайна сметка да се окаже същата като масовата...
Еднакви са до последното винтче, с изключение на някои пластмасарии и прочие полюции, нямащи никакво отношение към техническата им надеждност и експлоатация.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Терано и Маверик
И аз съм на същия кръстопът , Терано-Маверик ...някой слагал ли ги е едно до друго да види разликите? аз лично мисля че освен табелата друга разлика няма, говоря за 95-98год моделите с кръглите фарове, някой виждал ли е на маверика на двигателя пише ли форд или пише нисан , ако има разлика там ще е....иначе купето е същото и интерирора е същияMitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import
Коментар
-
От: Терано и Маверик
И също има Маверик 2002 с 2литра бензин зетек , може да се избират режими на 4х4 или автоматично да си вкючва мостовете , той няма май нищо общо с терано но все пак някакво мнение искамMitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import
Коментар
-
От: Терано и Маверик
Първоначално публикуван от IVO-AIR Преглед на мнениеИ също има Маверик 2002 с 2литра бензин зетек , може да се избират режими на 4х4 или автоматично да си вкючва мостовете , той няма май нищо общо с терано но все пак някакво мнение искам
А за ония - не знам на какъв език да го кажа вече: ЕДНАКВИ СА ДО ПОСЛЕДНОТО БОЛТЧЕ!!!
ПП: И с кръгли фарове са след февруари 1996-та, а не 1995.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Терано и Маверик
Не искам да прозвучи като заяждане с колегата иван 359, но дотук всички му казват че са еднакви. Аз се питам друго, дори да са различни...какво от това? Може би трябва да определим за коя година става въпрос. Иначе става една голяма каша.Издържах вчера, ще издържа и днес...
Коментар
-
От: Терано и Маверик
История модели началась в 1993 году, когда на подмостки Женевского салона выкатился новый среднеразмерный внедорожник от Nissan. И, надо сказать прямо, машина произвела впечатление, близкое к шоку. Посудите сами - при всей схожести базовых схем ничего общего с прежним Terrano! Тут и совершенно новая философия, и принципиально иной внешний облик, и иначе организованное внутреннее пространство. Особый интерес к новинке проявила... компания Ford, которая в те годы теряла свою долю рынка из-за отсутствия среднеразмерного по европейским меркам внедорожника. И интерес этот вскоре был удовлетворен - концерны договорились о выпуске клона Nissan Terrano II - Ford Maverick. А между тем продвижение на рынок нового Nissan отнюдь не было безоблачным. На какое-то время дилерам приходилось даже снижать цену для привлечения покупателей... Первый рестайлинг модели был проведен в 1996 году, и примерно в то же время Ford неожиданно прекратил выпуск Maverick.
- Това трябва да успокои духовете. А ето и линк към цялата статия:
http://www.nissan-4x4.ru/Razdeluy/Av...674&opencat=45Terrano II R20 TD27Ti
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар