Обява

Свий
Няма добавени обяви.

3.3 или 2.8 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 3.3 или 2.8 ?

    Не го изкарвай че няма ВМ, че ще си помисли някой че вярно.
    Нормален си е. Показателно е че с леките 31-ци, нормално си потегля на 2-ра.
    ВМ-омент е не само максималния - като го надуе турбината и на обороти, а и преди него. Моя го оставям до 700-800 об/мин. на трета и почва да ускорява.

    Коментар


    • #17
      От: 3.3 или 2.8 ?

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      ... Като цяло, моето мнение е че Y60 e най доброто правено някога за истински джип.
      Особено като му туриш един V8-ак ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        От: 3.3 или 2.8 ?

        Дори и да се намери добър екземпляр с 3.3 мотор, автоматично получаваш и ресорно окачване и за да не предизвикам сега противоречия от сорта на - "то е по-добро!", или "по-лошо е!" предварително ще кажа, че бих карал и такова, защото за мен лично не е проблем.
        Y-60 е малко по-комфортен, за мотора е вярно, че е мислен за лека кола, но такива примери много, пък винаги дават този.
        Както винаги е въпрос на личен избор и на малко шанс какво ще изпадне на пазара.
        Life is too short to drive dull cars!

        Fight global warming !
        ... turn on your A/С !

        Коментар


        • #19
          От: 3.3 или 2.8 ?

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          2.8 е по-динамичен мотор и е по-лек

          Имам един 2.8 TD и два 3.3 TD . Определено 3.3 дава повече тръпка. Кой е по динамичен може да се спори. С 3.3 тръгвам на втора,и се изстрелва без конкуренция,или пък все на кротки попадам,конкуренти

          Любопитно ми е разликата в теглото между двата,а също кутиите еднакви ли са и по тегло. На 2.8 бавните се включват след натиск надолу и притегляне назад.

          Коментар


          • #20
            От: 3.3 или 2.8 ?

            Много ми е интересно,ако блокът не се криви,как ще се изкриви главата притисната към него с болтове.Може да трупа напрежения,които да се изразят в кривини след демонтиране.

            Коментар


            • #21
              От: 3.3 или 2.8 ?

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Айде малко теория на двг
              дългоходов мотор = ниски обороти и висок въртящ момент. Колкто повече цилиндри на единица обем толкова по-късоходов мотор
              Друго, главата на дългия мотор се криви по-лесно

              Друго интересно - у60 има почти идеална развесовка - 980 на 950 преден заден мост мерено вчера без задна седалка с мен на предната седалка

              РД28 е разработен за Нисан Скайлан, Лаурел, Седрик - все леки коли
              Което не го прави лош мотор, все пак си купувам втори жип с този двигател.
              Отзад напред:
              RD28 не еразработен за леки коли, по простата причина, че в моделите които си посочил пъвоначално се монтира LD28 двигател. Карал съм доста време Лаурел с този двигател и го познавам добре, при него разпределителния вал се задвижва с верига и само нафтовата помпа е с ремък, главата е чугунена(винаги ми е било чудно защо после са преминали на алуминиева), кобилиците са с ролки и клапаните се регулират посредством винт с контра гайка в кобилицата. Това е първообраза на RD28 които се монтира в по-късния модел на Лаурел, но БЕЗ турбо, и в Патрол но вече с турбина.
              А дългоходовия мотор го определя хода на буталото от ГМТ до ДМТ, колкото е с по-дълъг ход мотора толкова е по-бавно оборотен и е нормално да е с голям въртящ момент в ниските обороти, в случая с най-дълъг ход-100мм е SD33 и с въртящ момент от 215Nm/1800Rpm. Джипки с SD33 съм сменил 3(три) броя, но изобщо не мога да кажа, че превъзхожда кой знае колко по въртящ момент RD28T, още повече, че след тези 1800 оборота колата я движат конските сили, а не въртящият момент който започва да пада, а к.с. се вдигат.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SD33powergraph.gif
Прегледи:1
Размер:28.0 КБ
ID:5221524
              Относно слабите глави на RD28T съм съгласен с колегите които казват, че проблемите идват от немарливо отношение на собственика. От доста време карам тези от подписа ми и никога не съм имал проблеми с охлаждането и оттам съответно с глави.
              TLC 100
              TLC 120

              Коментар


              • #22
                От: 3.3 или 2.8 ?

                Благодаря колеги за отговорите!Съжалявам ако разпалих някаква война между Патроладжийте относно моторетките...
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #23
                  От: 3.3 или 2.8 ?

                  Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                  Благодаря колеги за отговорите!Съжалявам ако разпалих някаква война между Патроладжийте относно моторетките...
                  Ти остави моторите, ама кажи каква ти е идеята. Щото един джип не е само мотор, а съвкупност от агрегати. Важна е и целта на употреба на джипа.
                  Например за влачене на дръве у160 с 3.3 е идеалното решение
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    От: 3.3 или 2.8 ?

                    Война не може да има защото който се е качил на Патрол трудно се отказва!Няма значение кой модел,бих си взел още един ама го искам 4,2 бензин ама на женами въпроса е-- как ще го паркирам?/сега кара Нисан Алмера 2000диз седан/ Патрола си е корава машина това е
                    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                    Коментар


                    • #25
                      От: 3.3 или 2.8 ?

                      За съжаление прочетох много глупави изказвания.Единственото общо между двата Нисански двигателя RD28T и SD33T,че и двата са 6 цилиндрови!От там натам нищо!Който е наясно с устройствата на двата двигателя и е карал и двата вида /продължително време/ знае за какво става въпрос и какво имам предвид!Твърдо съм ЗА 3.3!Мога да твърдя,че и до ден днешен не е създаден по-здрав двигател от Нисанския SD33/SD33T!

                      Коментар


                      • #26
                        От: 3.3 или 2.8 ?

                        Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
                        За съжаление прочетох много глупави изказвания.Единственото общо между двата Нисански двигателя RD28T и SD33T,че и двата са 6 цилиндрови!От там натам нищо!Който е наясно с устройствата на двата двигателя и е карал и двата вида /продължително време/ знае за какво става въпрос и какво имам предвид!Твърдо съм ЗА 3.3!Мога да твърдя,че и до ден днешен не е създаден по-здрав двигател от Нисанския SD33/SD33T!
                        А с твоето изказване какво повече каза? Никой не е тръгнал да обижда SD33(T), а какво му е лошото на TD42(T) по тази логика? Придържайте се към темата.

                        Коментар


                        • #27
                          От: 3.3 или 2.8 ?

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          А с твоето изказване какво повече каза? Никой не е тръгнал да обижда SD33(T), а какво му е лошото на TD42(T) по тази логика? Придържайте се към темата.
                          Кажи ако обичаш нещо повече за TD42(T) двигателя ? 3.3 знаем е разработка на Крайслер за малки плавателни съдове,а 4.2 ? разработка на Нисан ли е ? Или е същият 3.3 но с по големи цилиндри ? /което е малко вероятно разбира се/

                          Коментар


                          • #28
                            От: 3.3 или 2.8 ?

                            Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                            Кажи ако обичаш нещо повече за TD42(T) двигателя ? 3.3 знаем е разработка на Крайслер за малки плавателни съдове,а 4.2 ? разработка на Нисан ли е ? Или е същият 3.3 но с по големи цилиндри ? /което е малко вероятно разбира се/
                            Погледни началото на тази тема, писано е:
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...01&pagenumber=

                            Както и тук:
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...59&pagenumber=

                            Коментар


                            • #29
                              От: 3.3 или 2.8 ?

                              Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
                              За съжаление прочетох много глупави изказвания.Единственото общо между двата Нисански двигателя RD28T и SD33T,че и двата са 6 цилиндрови!От там натам нищо!Който е наясно с устройствата на двата двигателя и е карал и двата вида /продължително време/ знае за какво става въпрос и какво имам предвид!Твърдо съм ЗА 3.3!Мога да твърдя,че и до ден днешен не е създаден по-здрав двигател от Нисанския SD33/SD33T!
                              Има,има -ТД 42,ще те убедя тези дни :-),а да не забравяме и TB42E
                              Последно редактирано от Васил Караколев; 28-10-10, 17:44.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X