От: И аз съм с ПАТРОЛ
Това трябва да е датчик за температура на маслото. Седи някъде на блока около филтъра. За да си сигурен, извади му клемата и трябва да угасне.
Това трябва да е датчик за температура на маслото. Седи някъде на блока около филтъра. За да си сигурен, извади му клемата и трябва да угасне.
. С охлаждането няма вече проблеми след подмяната на радиатор, водна помпа и т.н., и нов антифриз разбира се. Вече е на гуми 32' купени от колега от форума, малко са криви, ама за сега се представят прилично. Джанти с ЕТ-35 допринасят за устойчивоста и визията на джипа. Има записани и две разходки вече, на които се представи повече от добре. Ето и малко снимки:
, шнорхел и други работи, а може би и ново окачване, като дойдат ще обновявам тук
Коментар