Здравейте съфорумници.
Вчера си харесах на външен вид един Нисан Терано I ' 90 г, 2.4 i. На първо четене без преговори, цената му стана 5000 лв. до тук добре..
Оказа се че познавам собственика. Човека най искренно сподели какви са болките на колата. преди време са строшии хъбовете.. карале са на 4x4 на асфалта. сега са сменени, но разбира се ще има тест драйв днес.
В началото е ползван като основен автомобил на шефа на фирмата, след това е ходил с него на лов. Отдолу машината изглежда добре.. няма наранявания по корпуса и няма ръжда.
Другото което ме притеснява, че двигателя горял много масло. Сменяни са гумичките на клапаните, но... продължава.
Та да си дойда на въпроса.. : имате ли идея какво бил струвал основен ремонт на двигателя, намират ли се резервни части.. има ли аналог на този двигател слаган на друг автомобил и т.н.
Вчера си харесах на външен вид един Нисан Терано I ' 90 г, 2.4 i. На първо четене без преговори, цената му стана 5000 лв. до тук добре..
Оказа се че познавам собственика. Човека най искренно сподели какви са болките на колата. преди време са строшии хъбовете.. карале са на 4x4 на асфалта. сега са сменени, но разбира се ще има тест драйв днес.
В началото е ползван като основен автомобил на шефа на фирмата, след това е ходил с него на лов. Отдолу машината изглежда добре.. няма наранявания по корпуса и няма ръжда.
Другото което ме притеснява, че двигателя горял много масло. Сменяни са гумичките на клапаните, но... продължава.
Та да си дойда на въпроса.. : имате ли идея какво бил струвал основен ремонт на двигателя, намират ли се резервни части.. има ли аналог на този двигател слаган на друг автомобил и т.н.
Коментар