Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Х Trail - Въпрос за Маховик и съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Х Trail - Въпрос за Маховик и съединител

    Здравейте
    от скоро в двора си имам и такъв екзепляр 2,2Д 114 коня 2001-2003 модификация. Не е лоша кола и за целите за които съм я взел мисля че ми е повече от предостатъчна. Накратко въпроса седи така:
    Оказа се че съединителя е сдал багажа и днес го демонтирахме. Естествено започнаха онези дилеми относно това дали да подменяме и маховика който е част от цялата система. Не посмях да рискувам още едно разглабяне след време и за това демонтирахме и подменихме и него. Не съм сигурен че този който махнахме е сдал житейския си път понеже и от самите представители на Ниссан ми казаха че може и да не е за подмяна.
    Ако някой му трябва това желязо ще му го предоставя защото не изглежда амортизирано а и чух че ги рециклират. Има ли такова нещо или да го засилвам в кофата.

  • #2
    Re: Х Trail - Въпрос за Маховик и съединител

    Явно никой не си е имал работа с тези играчки щом не мога да получа отговор дали да го хвърлям или да го оставям в "държавния резерв" за някой закъсал. В крайна сметка това желязо струва около 1000 лв. и преди да го махна не ми е притрисал съединителя и тн.

    Коментар


    • #3
      От: Re: Х Trail - Въпрос за Маховик и съединител

      Пази го!
      Със сигурност ще му свърши работа на някой, че даже може и някой лев да изкараш тогава.
      Просто явно момента е такъв, че на никой не му трябва.
      Той хляб и вода не иска, прибирай го в гаража в някой ъгъл и да стои.

      Коментар


      • #4
        От: Re: Х Trail - Въпрос за Маховик и съединител

        А заради какви симптоми смени съединителят?

        Имал съм вземане-даане с такъв маховик на Рено Лагуна 2,2 . Там имаше страхотно тресене при потегляне.

        Въпреки препоръките на майстора, сменихме само съединителят. Тресенето си остана, въпреки новия съединител. Последва смяна и на маховика и нещата си дойдоха на място.

        Като се свали съединителят и се хване все още монтираният маховик, ако е разбит той се клати доста сериозно. Докато новият не помръдва

        Та ако преди смяната не е имало тресене, то маховикът може и да е здрав. В такъв случа си го запази за черни дни, че всичко става
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          Re: От: Re: Х Trail - Въпрос за Маховик и съединител

          Аз за това пиша защото не тресеше. Феродото беше свършило и приплъзваше. Когато го демонтирахме тамън беше стигнало до нитовете. Въпросния "луфт" го има и на новия маховик, най-вероятно по-малък от на стария. Именно поради тази причина и не посмях да го изхвърля, но ме изпълни с въпросителни. За да се демонтира скоростната кутия и подмени съдединителя на този X Trail (T30) общо взето се маха абсолютно цялото окачване и стартера дори. Първоначално не изглеждаше да е така... Заради това и не посмях да му причинявам втора такава интервенция заради маховика.
          Въпреки всичко струва около 1000 лв. и не ми се ще да го хвърлям при условие че мога да помогна на някой който го е шамаросал изневиделица тоя проблем.
          Интерсно ни стана в сервиза каква е тази "партенка" със рециклирането на това желязо

          Коментар


          • #6
            От: Re: От: Re: Х Trail - Въпрос за Маховик и съединител

            Маховикът ти е "цвай масе" ако е разбит,на празен ход,ще имаш дрънчене,от счупените пружини в него,и при изгасяне на двигателя,при последният миг на откат че чуваш също еднократен шум на откат/удар. Просто е да го диагностицираш,вдигаш го с две ръце над главата,и го разтрисаш,ако има счупени пружини просто вътре е салата,и се чува.
            Маховици не се рециклират,няма смисъл,повярвай,роботизирано са заварени,вътре леглата на пружините се износват и прочие. Първите генерации на такива маховици са може би от преди 20 години,на БМВ .Аз съм ремонтирал няколко,но те бяха занитени,и пак нещата са компромисни.За джип такъв маховик е конструктивно недомислие.

            Коментар


            • #7
              Re: Х Trail - Въпрос за Маховик и съединител

              Не му викайте джип на това "нещо" че е малко прехвалена работата при него. Определено в неговия клас е най-спартанското возило но не бих разчитал да го ползвам за извън пътя, освен ако не съм готов да го направя на парчета и да спонсорирам някой сервиз. Ще го запазя стария маховик и дано свърши работа на някой. Имам познат със стара баварка и покрай него съм виждал този зор с такъв вид съединител. Хич не ми се щеше и аз да се сдобивам с такова нещо, но като гледам май няма накъде да бягам. Щом "великите" конструктори са решили че е по-добро явно имат някакъв основателен аргумент.
              Не виждам никакво улеснение за потребителя като слaгаш части 3-пъти по-скъпи и неремонтопригодни.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X