Здравейте
от скоро в двора си имам и такъв екзепляр 2,2Д 114 коня 2001-2003 модификация. Не е лоша кола и за целите за които съм я взел мисля че ми е повече от предостатъчна. Накратко въпроса седи така:
Оказа се че съединителя е сдал багажа и днес го демонтирахме. Естествено започнаха онези дилеми относно това дали да подменяме и маховика който е част от цялата система. Не посмях да рискувам още едно разглабяне след време и за това демонтирахме и подменихме и него. Не съм сигурен че този който махнахме е сдал житейския си път понеже и от самите представители на Ниссан ми казаха че може и да не е за подмяна.
Ако някой му трябва това желязо ще му го предоставя защото не изглежда амортизирано а и чух че ги рециклират. Има ли такова нещо или да го засилвам в кофата.
от скоро в двора си имам и такъв екзепляр 2,2Д 114 коня 2001-2003 модификация. Не е лоша кола и за целите за които съм я взел мисля че ми е повече от предостатъчна. Накратко въпроса седи така:
Оказа се че съединителя е сдал багажа и днес го демонтирахме. Естествено започнаха онези дилеми относно това дали да подменяме и маховика който е част от цялата система. Не посмях да рискувам още едно разглабяне след време и за това демонтирахме и подменихме и него. Не съм сигурен че този който махнахме е сдал житейския си път понеже и от самите представители на Ниссан ми казаха че може и да не е за подмяна.
Ако някой му трябва това желязо ще му го предоставя защото не изглежда амортизирано а и чух че ги рециклират. Има ли такова нещо или да го засилвам в кофата.
Коментар