Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано II 2.7 Дизел-2000 г. мотора гасне.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано II 2.7 Дизел-2000 г. мотора гасне.

    Здравейте малко сам зелен.
    Ама да попитам нещо.
    Къпих си терано II 2.7 Дисел-2000 год.
    и има проблем мотора гасне като дам 1500 оборота само тогава от какво може да е ,ако ниaкoй сподели ще съм my благодарен.



    Поздрави.

  • #2
    От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

    Да обесня по подробно:
    Колата пали нормално работи равномерно на празен ход .
    Eдинствено като подам gas до 1500 оборота и пусна гaста гасне.Ако са повече оборотите над 1500 или под 1500 си работи нормално.
    Давам gas оборотомера стига 1500 оборота махам си крака от гъста и огасва все eдно сам е загасил .

    Поздрави и благодаря за разбирането.

    Коментар


    • #3
      От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

      На входа на горивната помпа има един мрежест филтър - провери първо него.Ако е пълен с боклуци може да не му стига горивото.
      Намира се в/под една гайка - тази на тръбичката която влиза в дизел-помпата.Достига се като бръкнеш с удължител между акумулатора и помпата за ходравликата.

      Коментар


      • #4
        От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

        Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
        На входа на горивната помпа има един мрежест филтър - провери първо него.Ако е пълен с боклуци може да не му стига горивото.
        Намира се в/под една гайка - тази на тръбичката която влиза в дизел-помпата.Достига се като бръкнеш с удължител между акумулатора и помпата за ходравликата.
        Ако не му стига гориво ще глъхне на високи обороти, няма да има мощност, ще пуши, и няма да има значение дали вдига 1500 или 2500.

        Единственото, дето ми идва на акъла е нещо по EGR-а и клапата във входящия колектор. Може например да се случи от скапана вакуумна мембрана, от откачено вакуумче, от кофти вакуумно клапанче, дето управляваа всичкото това.

        Мистерия някаква. Нищо чудно и возилото да му да се сърди заради правописа. И аз бих.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

          За да угасне един дизел, трябва да му се отреже горивото. Въпроса е защо го прави точно на 1500 об.
          Тая система на управление уж е сравнително проста, но за да не се разглобява излишно, трябва да се закачи на компютър.
          Не се казва свети ли "чека" и има ли го изобщо. Да не е махнал някой лампата!?

          Коментар


          • #6
            От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            За да угасне един дизел, трябва да му се отреже горивото. Въпроса е защо го прави точно на 1500 об.
            Еми аз изложих предположение. Реално, конкретния екземпляр може и въобще да няма EGR, например. Реално, май само тая система си играе с различните режими, обороти, натоварване и прочие алабалистики. А двигателя съвсем успешно може да угасне вместо от недостиг на гориво, от задушаване със собствените си газове, например, което би станало например при затворена докрай дроселова клапа (не знам при дизела дали така се казва), и заедно с това отворен клапан за рециркулация на газове. А дали е махната лампата на чека се вижда много лесно - като дадеш контакт трябва да светне. Ако не светне, значи или изгоряла(надали ), или е махната. А четенето на грешки при тоя модел е лесно - кеф ти с OBD2, кеф ти с нисанския NISSAN Consult. До колкото помня поне ранните екземпляри имат и двете букси.

            Друга възможна причина е нещо да се ебава дебитомера, ама не ми се вярва - трудно би било с тия симптоми.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Еми аз изложих предположение. Реално, конкретния екземпляр може и въобще да няма EGR, например. Реално, май само тая система си играе с различните режими, обороти, натоварване и прочие алабалистики. А двигателя съвсем успешно може да угасне вместо от недостиг на гориво, от задушаване със собствените си газове, например, което би станало например при затворена докрай дроселова клапа (не знам при дизела дали така се казва), и заедно с това отворен клапан за рециркулация на газове. А дали е махната лампата на чека се вижда много лесно - като дадеш контакт трябва да светне. Ако не светне, значи или изгоряла(надали ), или е махната. А четенето на грешки при тоя модел е лесно - кеф ти с OBD2, кеф ти с нисанския NISSAN Consult. До колкото помня поне ранните екземпляри имат и двете букси.

              Друга възможна причина е нещо да се ебава дебитомера, ама не ми се вярва - трудно би било с тия симптоми.
              И аз не знам има ли ЕГР, ама и да има ме съмнява да има нещо общо. Принципа му е че вкарва отработени газове на ниските обороти - значи може и съвсем да спре "свежия" въздух. Обратно - на високите спира отработените газове. По принцип от него може да загуби мощност.
              Дебитомера също не може да изгаси двигателя, а и лесно се тества.
              Тая система има два датчика които могат да изгасят мотора - датчик за хода на иглата и датчика за оборотите на двигателя.

              Коментар


              • #8
                От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Дебитомера също не може да изгаси двигателя.
                Сигурен ли си? Мога да ти демонстрирам ако искаш как с изключен дебитомер хич не ще и да запали, поне не и с разумно въртене на стартер (примерно 5-6 оборота) Колкото до умната дюза - точно тогава би трябвало да си работи, но в сервизен режим с понижена мощност. Датчика за оборотите (по-точно за положението на коляновия вал) също не я гаси. Пак отива в сервизен режим, а си работи, макар и зле. Ама и трите (дебитомер, умна дюза, датчик за положението на коляновия вал) на диагностика ще лъснат моментално, а при проблем там двигателя ще работи отвратително и ще върви колкото полуумряло магаре. Само дето не виждам какво би могло да не им харесва точно на 1500 оборота. По тоя двигател с оборотите се заиграва единствено EGR-а. Няма никакви други екзотики.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Сигурен ли си...
                  Не. В тая електроника нищо сигурно няма. Затова и на диагностиците им се ебава ма..та да вадят и сменят датчици от склада (ако има) и да прехвърлят от една кола на друга (пак ако има).
                  Двата датчика неработещи едновременно, гасят мотора и няма палене. Тук все пак става въпрос за друго.
                  А както казах и както знаеш, дебитомера се тества лесно.

                  Коментар


                  • #10
                    От: терано II 2.7 Дисел-2000 год.мотора гасне като дам 1500 оборота .

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Не. В тая електроника нищо сигурно няма. Затова и на диагностиците им се ебава ма..та да вадят и сменят датчици от склада (ако има) и да прехвърлят от една кола на друга (пак ако има).
                    Двата датчика неработещи едновременно, гасят мотора и няма палене. Тук все пак става въпрос за друго.
                    А както казах и както знаеш, дебитомера се тества лесно.
                    Всъщност при конкретния двигател, когато единия от двата сдаде, отчита и двата като неработещи - вече на 2 такива случая попадам, като лично съм чел грешките. То и няма особен смисъл само от единия, понеже и да работи, става неизползваем, при неработещ другия. Виж дебитомера например се диагностицира в 99.9% от случаите съвсем еднозначно, но пък него не винаги компютъра го хваща, а трабва и да се следи показанието му, динамично. На колегата rsv случая беше точно такъв - тромав дебитомер. Джипката си върви и ускорява нормално. Има нормална мощност и нормален разход. Просто е по-плавна и по-бавно развърта. Липсва динамика, или по-точно "response", което пък си е съвсем нормално качество на доста от по-новите дизели, предимно заради еко норми и прочие полюции. Като сложихме работещ нормално дебитомер (стария от мойта), все едно стана друга джипка. - и динамика и "response" си станаха както трябва да са. Лапмата на компютъра не е светила въобще, а понеже за разлика от мойто имаше EGR, мислех че тая плавност е от него. Само дето като отишъл да я чипосва, ония му казали че дебитомера се държи малко странно.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Терано II 2.7 Дизел-2000 г. мотора гасне.

                      Същото се случва и ако помпата е на голямо закъснение!!
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Терано II 2.7 Дизел-2000 г. мотора гасне.

                        Като го направи светва чека и после изгасва като поработи ... гасненето намалиaва като се покара
                        ми направи впечaтление но не изчезва
                        Последно редактирано от ivaka34; 21-09-10, 01:11.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Терано II 2.7 Дизел-2000 г. мотора гасне.

                          Първоначално публикуван от ivaka34 Преглед на мнение
                          Като го направи светва чека и после изгасва като поработи или покара гасненето намалива като се покара
                          ми направи впечетление
                          Значи може и електрически проблем. Щом светва, значи е натрупала грешки, които могат да се прочетат за ориентация. Грешките се пазят примерно в следващите 50 паления. Отвори капачето на бушоните - трябва да има букса. Виж с колко крака е. А послед погледни отзад, зад бушоните - евентуално има и още една там - пак виж с колко крака е, а ако можеш снимай. Това за да ти кажа каква техника трябва за четете на грешки. Ако има 14 кракова нисанска букса, мога да ги прочета и аз - гледам си от София. Ако е друга, значи някой от вариантите на OBD - това могат да го четат масово почти навсякъде. Та, като ги прочетат, ако не се справят с проблема, а и да се справят, сподели моля какво е натрупало.

                          Жокерче - ако се стигне до съмнения за прекъсната някъде жица, то това най-вероятно е в прехода между мотора и купето, в двигателния отсек.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Терано II 2.7 Дизел-2000 г. мотора гасне.

                            Забравих да кажа върви като куршум на празен ход часовник

                            Коментар


                            • #15
                              От: Терано II 2.7 Дизел-2000 г. мотора гасне.

                              Нов проблем Тераното. 2.7 Diesel.2001
                              Не може да се форсира колкото и да натискам педала на гъста оборотомера стига 1500 оборота.Пуши като върбург синьо.

                              Престанете да пускате един и същи въпрос във всички форуми!
                              Уважавайте, четящите ....с този правопис Ви е за последно.
                              Последно редактирано от CarTest™; 22-09-10, 20:56.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X