Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2 (6G72 автомат със супер селект) кутия подскача при включване на D и R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро 2 (6G72 автомат със супер селект) кутия подскача при включване на D и R

    Здравейте, купих Паджеро 2 (със счупен мотор) след ребилда и първото палене реших да я покарам, кутията сменя много късно, и при сменяне между D и R подскача.


    Сложил съм Декстон 3, кодове не съм чел. Знам че е хвърляне на боб но каквото и предположение можете да дадете ще помогне.

    Благодаря ви.

  • #2
    По спомен много е важно нивото на маслото и се мери на топло...

    Коментар


    • #3
      Благодаря! Ще се опитам да го източа и да меря пак.

      Коментар


      • #4
        Защо ще го точиш. Мери се нивото на загряла кутия. Най-добре да идеш при специалист.
        Ако няма щека (по-често), отвиваш пробката за наливане и ако потече, чакаш да изтече което е повече. Ако не, наливаш докато потече. Сменяш уплътнението и завиваш.
        Прави се на добре загряла кола. На паркинг чакаш да загрее съвсем.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #5
          Ще го точа защото най-вероятно съм сипал повече от колкото е нужно, пробка няма. Със щека е.

          Коментар


          • drukman
            drukman коментира
            Редактиране на коментар
            Не е ли по-лесно да премериш... с тая щека. Във всички случаи се налага.

        • #6
          Забравих да добавя, ритането с кутията става само по-зле.

          Коментар


          • #7
            Не съм сигурен дали и Дексрон 3 е правилното масло за тази кутия. Виж точно модела и потърси тук или в мрежата, имаше много теми някога.

            Коментар


            • #8
              По спомени кутията трябва да е някаква разновидност на"Айсин урнър АВе4" и имаше някаква интрига с жилото на педала на газта
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #9
                Със кикдоун жилото, Декстрон 2 и изчистване на картера и филтъра му колата подскача доста по-малко. След като сложиш липсващите крушки от таблото ми светна A/T Temp. На студена кутия свети, къде е датчика?

                Коментар


                • #10
                  Подскача е относително понятие...
                  Нормално е при тези стари автомати да има някакъв тласък напред или назад в зависимост от положението на селектора.

                  В движение как превключва, има ли удар или е плавно ?
                  В спряло положение и лек наклон, на позиция D без спирачка, тръгва ли назад ?
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • koralskib
                    koralskib коментира
                    Редактиране на коментар
                    Знам, знам. По-скоро говорим за удар.

                    Като я карах не смени на 3 и 4, дори и с пуснат овърдрайв.

                    Плавно превключва в движение, но първоначално като избера D, има удар.

                    На позиция D, без спирачка; не тръгва назад.

                • #11
                  Първоначално публикуван от koralskib Преглед на мнение
                  Със кикдоун жилото, Декстрон 2 и изчистване на картера и филтъра му колата подскача доста по-малко. След като сложиш липсващите крушки от таблото ми светна A/T Temp. На студена кутия свети, къде е датчика?
                  EDIT : Без жилото.

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от koralskib Преглед на мнение
                    ........... След като сложиш липсващите крушки от таблото ми светна ......
                    При старите японци електроинсталациите са универсални, т.е. няма значение дизел, бензин, атомат , ръчка, климатик и т.н инсталацията е една, а се закачат на нея само необходимите неща. Това води до наличие на свободни куплунги къде ли не, които понякога озадачават "мастУрите". Друго което ги обърква много е "управлението по маса" на старите японци. т.е. до консуматора стига + през бушон, а ключето прекъсва масата за вкл/изкл. Ако се опиташ към тази инсталация да вкараш управление по + става като в цирка
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X