Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

    Здравейте колеги,
    За пръв пиша в този подфорум, защото досега не съм имал Митсубиши.
    Карал съм няколко джипа но на други марки, всички след 2002г., сегашната ми е 2005г., но вече искам да я сменям че става на годинки...
    Сега искам да си купя това Паджеро което е в магазина - DID:200к.с., автомат, дълга база, изпълнение Instyle.
    Балканстар имат много добри промоции, ходих да говоря с дилъра и той разбира се ми каза, че от тази по-добра кола няма...
    Така ми казаха и от Мерцедес, и от Тойота и от Ланд Ровер...
    Но те(горните) са доста по-скъпи, та за това съм се спрял на Митсубиши и искам да попитам за плюсове и минуси и дали си заслужава такава инвестиция и дали няма да съжалявам...
    Прочетох доста из форума, но повечето мнения са все за по-стария модел с по-слабия мотор.
    Най-напред ме интересува къде е произведен джипа - в Япония или другаде? Защото това според мен е доста показателно.
    Досега съм карал само 6-цилиндови дизели и съм много доволен, и незнам как се справя този двигател само с 4 цилиндъра, а същевременно с голяма кубатура - 3,2л.? Не е ли прекалено тромав? Разхода на тия 200 коня какъв е?
    Окачването надеждно ли е, има ли някакви слаби места? Защото имам с въздушно окачване и съм много доволен, но тук е с пружини.
    Скоростите са автомат, но не 6 или 7-степенен(както са вече на повечето други) а само 5-степенен. Това не е ли минус?
    Самата кутия чие производство е? ZF или друга? Прави ли проблеми? Супер селекта как е?
    Слушал съм какви ли не неща от "специалисти", които са виждали джипа само на картинка или са чували нещо от други...
    Затова се обръщам към вас за съвет и мнение, като хора които са близко до марката и модела.
    Благодаря

  • #2
    От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

    За да не се повтарям, дал съм ти отговор в Мицубиши форума........

    http://www.mitsubishibg.com/forum/in...howtopic=32032

    Коментар


    • #3
      От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

      Благодаря! Започвам да се навивам... и пускам моята джипка за продажба.

      Коментар


      • #4
        От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

        Само да допълня DJ Tymbi , че има и типтроник ( напред качваш скорости , назад - сваляш с едно побутване ) - просто преместваш лоста за скорости в дясно и си с "ръчни ". На таблото ти изписва на коя скорост си в момента. За мен е много удобно и важно при слизане по сняг или лед. А да , моето табло не подскача ( за сега поне ) Успех!
        Б. Бонев
        0осем88две6шест71три

        Коментар


        • #5
          От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

          Първоначално публикуван от Борислав Бонев Преглед на мнение
          Само да допълня DJ Tymbi , че има и типтроник ( напред качваш скорости , назад - сваляш с едно побутване ) - просто преместваш лоста за скорости в дясно и си с "ръчни ". На таблото ти изписва на коя скорост си в момента. За мен е много удобно и важно при слизане по сняг или лед. А да , моето табло не подскача ( за сега поне ) Успех!
          .......е,то под "подскачане" не разбирайте футболна топка...... Просто в сравнение с Инфинитито и Лексуса,а и на по старата ми джипка ,това си "подскача".......може само пък при мен да идват такива с подскачащи табла,но ....... И на мен ми е удобно това дисплейче къде изписва на коя скорост си......като цяло джипа си е страхотен,лично аз не мога да слезна от него........за 6 месеца - 22000 км. съм минал вече.....
          Последно редактирано от DJ Tymbi; 28-04-14, 22:19.

          Коментар


          • #6
            От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

            Колеги, всеки джип си има плюсове и минуси - къде цена, къде бързина и еластичност, къде комфорт, къде проходимост и т.н. Просто всеки трябва да намери баланса за себе си, нали така?! В моя случай искам информиран избор - да знам какво мога да очаквам и къде трябва правя компромиси с моите изисквания!
            Аз в момента карам Дискавъри-3 и съм пределно доволен, но просто вече става "на възраст", макар и да е на малко километри(155к), и искам да го сменям за нещо по-ново...
            И понеже новото Диско-4 е далече от парите, които ми се дават, затова търся други варианти... - и така стигнах до Митсубишито , иначе ако бяха на една цена не бих се колебал и за миг дори, ама пусто парите вече не са като едно време...
            Досега това което съм чул за "диамантения властелин" са все хубави неща, или поне в по-голямата си част, и почти съм взел решение, макар и да има нещо генерално което не ми се връзва като достойнство - защо аджеба, този джип не е на шаси + купе, а е на самоносеща рама?! А уж бил истински, и т.н. и т.н. ...

            Коментар


            • #7
              От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

              Първоначално публикуван от cicovesko Преглед на мнение
              Досега това което съм чул за "диамантения властелин" са все хубави неща, или поне в по-голямата си част, и почти съм взел решение, макар и да има нещо генерално което не ми се връзва като достойнство - защо аджеба, този джип не е на шаси + купе, а е на самоносеща рама?! А уж бил истински, и т.н. и т.н. ...
              ........защото философията е вече друга........и какво от това, като не е шаси?Какво от това, като не е със секторна кутия ,а е с рейка като на лак автомобил?......какво от това ,като не е с цял мост ,а е с полуоски и карета?
              Както каза ти, всеки трябва да намери правилния баланс за себе си от плюсовете и минусите на конкретния джип.......аз лично съм си ги намерил( или поне повечето ) и знам какво да очаквам - почти де, защото винаги има "изненади", и за това казвам почти.......според мен ако не влизаш в дълбоките блата- калища, или пък за "хард оффроад",( то ще е грехота с такъв джиип да ходиш там ,ама всеки с акъла си де )този джип ще ти върши прекрасна работа......Специално от японските джипове, Паджерото повече върви от Ленд круйзера, по маневрен е от Патрула,по икономичен е и от двете .........

              Коментар


              • #8
                От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

                Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
                ...според мен ако не влизаш в дълбоките блата -калища, или пък за "хард оффроад", (то ще е грехота с такъв джип да ходиш там, ама всеки с акъла си де)този джип ще ти върши прекрасна работа...
                Специално от японските джипове, Паджерото повече върви от Ленд круйзера, по маневрен е от Патрула, по икономичен е и от двете..
                Да, няма да го ползвам за хард разходки. Аз и сега, макар и да го позволява повече Диско-то, не ходя "в гората" търсейки хард приключения или на състезания по оффроуд, така че съм сигурен, че това 4х4 ще да ми върши работа!
                Зарадвах се за разхода спрямо Ландкрузера специално(дано да е вярно), защото имам приятел с такъв и средния му разход е 10~10,5 !
                А за рамата - трябва да се съгласиш, че някак си е по-нормално един джип да на шаси. Друго е като видиш дебелите греди под цялата кола... добиваш повече увереност някак си...

                Коментар


                • #9
                  От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

                  Първоначално публикуван от cicovesko Преглед на мнение
                  Друго е като видиш дебелите греди под цялата кола... добиваш повече увереност някак си...
                  Увереност без покритие Пространствената ферма, скрита в купето е много по-яка. На рамата се радват пичовете с резаците и СО-тата, които си правят кошници за състезания. Другият вариант не им оставя поле за творчество.
                  За твоите нужди рамата е излишна.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Увереност без покритие
                    Пространствената ферма, скрита в купето е много по-яка.
                    За твоите нужди рамата е излишна.
                    То е ясно че за моите "нужди" не е необходима рама, ама като си говорим - та защо от Митсубиши са решили вече да не ги правят с рама?
                    Така не минават ли все повече към т.нар. "паркетници"?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

                      Също така се "чуват" и неприятни мнения относно ГНП на този двигател - доколкото разбрах помпата много се разваляла или нещо подобно...
                      Всъщност каква е разликата между двигателя с мощност 170к.с. и този с 200к.с.? Само софтуерна ли е или има и хардуерна(турбо, налягане на горивото и т.н.)

                      Коментар


                      • #12
                        От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

                        Объркването идва от там, че двигателя монтиран на П3 и П4 е с един код - 4М41 На П3 се монтира само с рапределителна ГНП, на П4 първите години също с разпределителна ГНП, след което се преминава на CR система. 200 коня са тия с комънрейл система. Проблеми имат (доколкото имат) тия с разпределителната ГНП. Тия с CR системата са сравнително нови и не съм чул да имат масово проблеми с ГНП, инжектори и др. по горивната система.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

                          Първоначално публикуван от cicovesko Преглед на мнение
                          защо от Митсубиши са решили вече да не ги правят с рама?
                          Така не минават ли все повече към т.нар. "паркетници"?
                          Виждам, че и ти си отдавна във форума. Не ми се говори на тази тема, защото е разнищена на стружки
                          А и нямам право, защото дори не съм карал такова Паджеро. Така че донякъде ти завиждам точно на този твой проблем с избора

                          Коментар


                          • #14
                            От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

                            Чичо Веско , аз съм "чувал" , че на ЛР му се скапват въздушното окачване, на ТЛК интериора не бил добър , Патрола бил като камион и нямало място вътре , на някой цвета на боята не му подхождал на сакото и т.н и т.н.! Винаги , ако искаш ще намериш кусури на който и да е автомобил! Писахме ти кое не ни харесва и кое ни харесва на притежателите на П4 . Мога да добавя единствено проблема с предните спирачни дискове , но ти сигурно си запознат , щото писа , че си чел доста по темата. ( те и ТЛК мисля, го имат същия проблем , де ) Та - да не превръщаме темата ти в поредната дискусия кой по-по-най! Избора е твой и помагаме както можем , но едва ли някой от нас ще ти отговори защо японските инженери са се отказали от рамата.Успех в избора!
                            Б. Бонев
                            0осем88две6шест71три

                            Коментар


                            • #15
                              От: Покупка на Pajero 2014. Търся "+" и "-"

                              Първоначално публикуван от Борислав Бонев Преглед на мнение
                              Чичо Веско, ...Избора е твой и помагаме както можем...
                              Успех в избора!
                              Благодаря ви за което Колеги!
                              Далече съм от мисълта за превръщане на темата в спорове, просто "умувах" на глас(клавиатурата)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X