Понеже много колеги пускат теми как и какво са направили по машините си, включително и подробности за всяко едно завито винтче, аз ще пусна подобна тема, но в обратна посока- как за отрицателно време едно сравнително прилично паджеро се превърна в купчина скрап
Та всичко започна от това, че реших да си купя някакъв джип, който да ползвам за разходки сред природата, както и да ми тегли платформата, понеже се занимавам с ремонт на автомобили/основно ударени/ и често ми се налага да си ги прибирам до гаража.
Спрях се на паджеро 2 94 година, къса база 2.5 Турбодизел. Допадна ми като дизайн, сравнително ремонтопригоден и с приличен разход на гориво.
Понеже никога не съм си купувал цяла кола, съответно го взех ударено, полуразпродадено на части, но след кратка борба в гаража се получи нещо, горе-долу такова:
Понеже като всеки бояджия имам различни бои по рафтовете му спретнах син, перлен металик.
Махнах му броните, понеже не уважавам такива аксесоари, спретнах му някакъв шнорхел от полиетиленови вик тръби и му повдигнах купето с 5см втулки от рамата.
Та всичко започна от това, че реших да си купя някакъв джип, който да ползвам за разходки сред природата, както и да ми тегли платформата, понеже се занимавам с ремонт на автомобили/основно ударени/ и често ми се налага да си ги прибирам до гаража.
Спрях се на паджеро 2 94 година, къса база 2.5 Турбодизел. Допадна ми като дизайн, сравнително ремонтопригоден и с приличен разход на гориво.
Понеже никога не съм си купувал цяла кола, съответно го взех ударено, полуразпродадено на части, но след кратка борба в гаража се получи нещо, горе-долу такова:
Понеже като всеки бояджия имам различни бои по рафтовете му спретнах син, перлен металик.
Махнах му броните, понеже не уважавам такива аксесоари, спретнах му някакъв шнорхел от полиетиленови вик тръби и му повдигнах купето с 5см втулки от рамата.
Коментар