Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

    Възможно ли е да се имплантира таблото с температурата, налягането на маслото и волтметъра?
    ...Щото в радостта си купих веч едно такова табълце, понеже на мойта в завода не са сложили.
    Иначе свети чек енджина, но Сотето, тоя истински професор по джипове, ме успокои, че може да се оправи, де...
    Няма! Свършиха.

  • #2
    От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

    Ти оправи "Джеки Чан" а таблото е елементарно.
    Честито!

    Коментар


    • #3
      От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

      Да кажа за Джеки-то: на компютъра казва "долна лява" ламбда; замяната й вози до угасване за 3-4 км и пак светване - т.е. катализатор. Мисла да оставя Сотенката да я бори тая работа, не ми е по силичките.

      Въпросите за таблото:
      1. Масления датчик е един за "светване" и отделен за налягане или е един обединен?
      2. Ламарината на таблото изрязана ли е на всички модели отдолу на таблото в правоъгълник или ша "играе" флекс - звучи страшно?!
      Последно редактирано от horazio; 21-02-12, 20:18.
      Няма! Свършиха.

      Коментар


      • #4
        От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

        Ето ти схемичка на модула, датчиците са разделени


        Еех, ако кажете после как сте излъгали ламбдата ще съм благодарен, защото ми предстои същото на друг автомобил?!

        Коментар


        • #5
          От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

          Обмислям емулатор на импулси между 1,2 и 1,8 волта, които да лъже ЕКУ–то, че всичко с горивната смес е наред. Това, което не ми е ясно е как да синхронизирам четири сигнала – мойто е с 4 /четири/ ламбда сонди!!!
          Няма! Свършиха.

          Коментар


          • #6
            От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

            Първоначално публикуван от horazio Преглед на мнение
            Обмислям емулатор на импулси между 1,2 и 1,8 волта, които да лъже ЕКУ–то, че всичко с горивната смес е наред. Това, което не ми е ясно е как да синхронизирам четири сигнала – мойто е с 4 /четири/ ламбда сонди!!!
            Знам, стандарт Калифорния, и при мен са четири. Но мисля, че трябва да се манипулират само долните (след катализаторите) ламбди. Горните играят само за смесообразуването, а долните - за контрол на катализаторите и за сместа пак

            Коментар


            • #7
              От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

              Тогава е лесно - сигнала се моделира в зависимост от степента на натискане на педала на газта - колкото повече - толкова повече волтаж /до 1,8/ поне така си га спомням по книжката.
              Няма! Свършиха.

              Коментар


              • #8
                От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

                Ина мен ми стои на дневен ред този проблем ,четох по някакви руски сайтове решавали проблема с втулка изтеглят сондата навън http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm не съм го пробвал още ПП.ако е проблем линка махнете го
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #9
                  От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

                  Съветския човек е страшно нещо:
                  1. При първа възможност ще се навра с едно съпротиврение на 1 МОм и един кондензатор от указания на картинката и ще дам обратна връзка - иначе е доста логично: по-слаб сигнал и известно забавяне трябва са е сигнала от втората ламбда - колко просто и елегантно.
                  2. Очаквам да чуя някой по-близък с фрезите и струговете да каже работи ли вторият вариант с втулките.
                  Последно редактирано от horazio; 22-02-12, 21:36.
                  Няма! Свършиха.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

                    Вариантът с втулките имал много подварианти Някой варират с размера на отвора, други с дължината на втулката, а най-простият вариант бил без никакви втулки, ламбдата си оставала на мястото, само и се нахлузвал пръстен върху активната част, като се оставяла да "диша" само около 1/3. Така тя улавяла и докладвала по-малко кислород, което е и целта на упражнението. По-малко кислород - ааа, значи катализаторът работи,си казвал компът.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

                      С кондензатора и съпротивлението - не работи /по моя личен опит/.
                      Това, което не е ясно в цялата история тук е дали трябва да бъде махнат катализатора, за да се правят тези подобрения - електронните и/или механичните?
                      Няма! Свършиха.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

                        Първоначално публикуван от horazio Преглед на мнение
                        Това, което не е ясно в цялата история тук е дали трябва да бъде махнат катализатора, за да се правят тези подобрения - електронните и/или механичните?
                        Те са различни неща. Електронните или механични залъгалки се правят за да не свети "джеки чан" и да записва грешки. А катализатора се махва/изкормва защото може да се е разрушил механично отвътре и да е запушен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

                          E ако е запушен по какво разбираме... В конкретния случай колата върви добре. Ако е запушен има ли конкретни признаци за това или тест, който би могло да се направи?
                          Няма! Свършиха.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

                            Е то ако е запушен ще разбереш първо започва да мирише на сяра следващ стадий пали тегаво и намалява мощността а при теб може и да е махнат катализатора
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #15
                              От: Сдобих се с паджеро Спорт 3000, и естествено имам въпрос?!

                              По какво се разбира дали е махнат, видимо удебеленията на изходящите колектори дето са двата пред-катализатора и общия след тях са си там.
                              Последно редактирано от horazio; 29-02-12, 11:02.
                              Няма! Свършиха.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X