Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водородна клетка на Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Водородна клетка на Паджеро

    Колеги здравейте !
    От известно време чета за монтиране на водородна клетка на автомобил която понижавала разхода на гориво до 40 - 50 % , изчетох много мнения по въпроса но нито едно не беше от човек който си е монтирал такава.
    Моля да споделите вашето мнение по въпроса какво е, имате ли преки наблюдения на такава система монтирана на автомобил, За или Против, всяко мнение ще мие добре дошло защото мисля да си сложа такава водородна клетка на моето Паджеро 2.5 ТДИ.
    Благодаря !
    Последно редактирано от Паджеровод; 18-02-12, 18:22.
    [URL="http://forum-lines.ru/"][img]http://forum-lines.ru/rez/ab99319.gif[/img][/URL]

  • #2
    От: Водородна клетка на Паджеро

    Естествено ЗА!
    С всяка монтирана джаджа се намалява разхода, и ако имаш достатъчно средства(и място в паджерото)-в един момент започваш да се движиш с нулево потребление на гориво.
    Ако продължиш да слагаш клетки(на таванен багажник например)-ще започне да ти връща по малко гориво в резервоара.
    Виж-как се получава от водород да се връща нафта или бензин-не знам, но явно става...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Водородна клетка на Паджеро

      Не се занимаваи с глупости ...на нафтова кола няма каk да се слага водород като добавка в горивото .на всички нафтови кола горивообразуването се први директно в цилиндъра, няма как да стане тва с водорода... не ми се влиза в детаили но в домашни условоя няма как да стане.
      Има тук там разни разработки за дисел но масово няма нищо –например това дето знам е една фирма около Ванкувър - westport.com -те имат например разрабпотене сиситема за CNG- метан на български за дисел. В основата и е така нречената двустепена дюза- пръска се малко нафта и после метан..ама е сложна работа и т.н
      Така ч по добре тва с водорода го забрави – то даже е и далеч проблематично и да с добави на бензинова кола като наи големия проблем е точно своиствата на водорода.
      Иначе тука в Америката имаше разни кретени по времето на хептен дебелите цени на горивата дето едни допотопни казанчета слагаха някаква сода и получаваха водород и го добавяли в горивото и дрън та брън глупости на търкалета.....

      Коментар


      • #4
        От: Водородна клетка на Паджеро

        Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
        Не се занимаваи с глупости ...на нафтова кола няма каk да се слага водород като добавка в горивото .на всички нафтови кола горивообразуването се први директно в цилиндъра, няма как да стане тва с водорода... не ми се влиза в детаили но в домашни условоя няма как да стане.
        Има тук там разни разработки за дисел но масово няма нищо –например това дето знам е една фирма около Ванкувър - westport.com -те имат например разрабпотене сиситема за CNG- метан на български за дисел. В основата и е така нречената двустепена дюза- пръска се малко нафта и после метан..ама е сложна работа и т.н
        Така ч по добре тва с водорода го забрави – то даже е и далеч проблематично и да с добави на бензинова кола като наи големия проблем е точно своиствата на водорода.
        Иначе тука в Америката имаше разни кретени по времето на хептен дебелите цени на горивата дето едни допотопни казанчета слагаха някаква сода и получаваха водород и го добавяли в горивото и дрън та брън глупости на търкалета.....
        Колега от доста време има колеги които карат дизелови джипове с газови уредби на пропан бутан така че не говори недосмислици.Какво като става смесването в целиндрите?На бенцинова кола инжекцион дюзите къде са?Малко се мисли винаги преди да се говори или пиши!
        Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
        Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
        "Mud Angels" Stara Zagora

        Коментар


        • #5
          От: Водородна клетка на Паджеро

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Естествено ЗА!
          С всяка монтирана джаджа се намалява разхода, и ако имаш достатъчно средства(и място в паджерото)-в един момент започваш да се движиш с нулево потребление на гориво.
          Ако продължиш да слагаш клетки(на таванен багажник например)-ще започне да ти връща по малко гориво в резервоара.
          Виж-как се получава от водород да се връща нафта или бензин-не знам, но явно става...

          Колега много благодаря за помоща !
          [URL="http://forum-lines.ru/"][img]http://forum-lines.ru/rez/ab99319.gif[/img][/URL]

          Коментар


          • #6
            От: Водородна клетка на Паджеро

            Първоначално публикуван от inteus Преглед на мнение
            Колеги здравейте !
            От известно време чета за монтиране на водородна клетка на автомобил която понижавала разхода на гориво до 40 - 50 % , изчетох много мнения по въпроса но нито едно не беше от човек който си е монтирал такава.
            Моля да споделите вашето мнение по въпроса какво е, имате ли преки наблюдения на такава система монтирана на автомобил, За или Против, всяко мнение ще мие добре дошло защото мисля да си сложа такава водородна клетка на моето Паджеро 2.5 ТДИ.

            Благодаря !
            И аз имам желание да видя познат дето е монтирал такава ама няма иначе по рекламите го дават че на дизела е повече икономията ама колко е вярно.....Ще следя темата с интерес!
            Последно редактирано от Паджеровод; 18-02-12, 18:23.
            Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
            Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
            "Mud Angels" Stara Zagora

            Коментар


            • #7
              От: Водородна клетка на Паджеро

              Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
              Не се занимаваи с глупости ...на нафтова кола няма каk да се слага водород като добавка в горивото .на всички нафтови кола горивообразуването се први директно в цилиндъра, няма как да стане тва с водорода... не ми се влиза в детаили но в домашни условоя няма как да стане.
              Има тук там разни разработки за дисел но масово няма нищо –например това дето знам е една фирма около Ванкувър - westport.com -те имат например разрабпотене сиситема за CNG- метан на български за дисел. В основата и е така нречената двустепена дюза- пръска се малко нафта и после метан..ама е сложна работа и т.н
              Така ч по добре тва с водорода го забрави – то даже е и далеч проблематично и да с добави на бензинова кола като наи големия проблем е точно своиствата на водорода.
              Иначе тука в Америката имаше разни кретени по времето на хептен дебелите цени на горивата дето едни допотопни казанчета слагаха някаква сода и получаваха водород и го добавяли в горивото и дрън та брън глупости на търкалета.....
              Колега ти клипчето видя ли първо за какво става въпрос ?
              [URL="http://forum-lines.ru/"][img]http://forum-lines.ru/rez/ab99319.gif[/img][/URL]

              Коментар


              • #8
                От: Водородна клетка на Паджеро

                SaTaNaTa_83_stz Имам един приятел който си сложи такава на Паджерото и който монтира такива генератори на Браунова газ , но в момента го няма за да го обсъдим подробно, чакам го да се прибере.
                [URL="http://forum-lines.ru/"][img]http://forum-lines.ru/rez/ab99319.gif[/img][/URL]

                Коментар


                • #9
                  От: Водородна клетка на Паджеро

                  Няма ли тук модератори?

                  На всички ни се иска да караме евтино с минимални усилия от наша страна, ама нямааа....

                  Тези бълбукатори са за лапнишарани, ако не си разбрал още от първия ми пост-не си струва упражнението, не работи. Само носи пари на продавачите на това "устройство"
                  Същото е като космодиск и наколенките на онзи дъртия доктор.

                  Има поне две теми във форума в които са обсъждани нашироко бълбукаторите, едната е в спама, другата не се сещам. Потърси и прочети, ще разбереш,ч е не може да пребориш природните закони и КПД на процесите при които се превръща енергията от един вид в друг.

                  Това, че има хора които карат колите си с тези неща не е аргумент. И клиповете в нета не са.
                  Ако не ми вярваш-направи си сериозно и обстойно засичане на разхода на паджерото си, изръси се едни пари, тури си бълбукатора, и пак засичай разхода.
                  Ама да кажеш какво се е получило. Без да се срамиш. Щото според чистата математика не би трябвало да има икономия, даже обратното.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Водородна клетка на Паджеро

                    Колега напълно съм съгласен с тебе, има подобна тема но тя за какво се случва с двигателя при поставянето на ННО а аз искам да засегна конкретно въпроса за определен тип машина.
                    Все пак модераторите си знаят работата и аз смирено ще се съглася с тяхното решение !

                    П.П
                    Бъди сигурен, че ако поставя на моя автомобил такъв генератор след това без срам ще кажа резолтата какъвто и да е той.
                    [URL="http://forum-lines.ru/"][img]http://forum-lines.ru/rez/ab99319.gif[/img][/URL]

                    Коментар


                    • #11
                      От: Водородна клетка на Паджеро

                      Първоначално публикуван от inteus Преглед на мнение
                      Колега напълно съм съгласен с тебе, има подобна тема но тя за какво се случва с двигателя при поставянето на ННО а аз искам да засегна конкретно въпроса за определен тип машина.
                      Все пак модераторите си знаят работата и аз смирено ще се съглася с тяхното решение !
                      Shit happens!!!
                      Sent from my Nokia s fenerche

                      Коментар


                      • #12
                        От: Водородна клетка на Паджеро

                        имам монтирани на мой коли две такива уредби и на приятели и познати още седем.Моето виждане е че това което рекламират 50% икономия не е истина.Продават клетки със шест ламели който нямат нужният капацитет.Първо и много важно, имаш нужда от мощен генератор мин.80-120А.Клетката дава енергия но и взима като динамото товари допълнително двигателя. Клетките който се продават, има много лъжливи търговци като те убеждават че клетка с шест ламели и с 8-10А ток ще произвеждаш достатъчно газ което е лъжа, мин. на клетката и са необходими 20-30А. на първата ми клетка бях пуснал от незнание (а и да спестя парички от монтаж съответно търговеца скри подробностите по експлоатация и монтаж) 50А клетката полудя и аз доволен ама на динамото ми пуска само 54А и акумулатора умря.В последствие корекции и сега всички работят на 20до30А.Определено се усеща че двигателя живва там където съм карал на трета сега четвърта, първата монтирах на буса ми 1,9TD обикновен без комп.на помпата,доста си поиграх с настроики и налучкване но успях да смъкна до 30% определено иска да се побъзика и помпата на другите коли даде 10до 25% икономия най зле даде на един ван Пежо 806 2,0 комон реил система 12% там трябва да се монтира една електроника която лъже компа и да пуска по малко гориво но струва около 250лв. на човека му се видя доста и се отказа.Това не попречи на работата на двигателя но не е това което очаквахме.Там където играе компютър ефекта е минимален. От два месеца експериментирам с тази клетка монтирана на газова уредба и резултата е много добър.Обикновенна газ, зада мога да я бъзикъм и от 14л. смъкна на 10л.Най важното е че системата удържа и на гърмежи без сериозни последствия като изключа някоя дупчица на въздушния филтър.Само че ситемата се оказа малко лятна при студ над -8С клетката замръзва за късмет без последствия.Продавача ме убеждаваше че както акумулатора не замръзва така и клетката не може, да ама не.Най важно системата се нуждае от периодична подръжка доливане на системата и следене на процеса.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Водородна клетка на Паджеро

                          На мен ми е съмнително много мързи ме да смятам но 2 лтр. мотор при 1000 обр. са 1000 литра клетката ако генерира 2 литра на мин. са 2% от общия обем. Колко енергия (кВч)трябва да има в този газ за да се постигне 40 или 50 % икономия. Друго слаба ми е физиката , но доколкото знам няма как енергията необходима за разделянето на водата на водород и кислород да е по-малко от енергията която ще получим при обратния процес

                          Коментар


                          • #14
                            От: Водородна клетка на Паджеро

                            Първоначално публикуван от stoil_69 Преглед на мнение
                            имам монтирани на мой коли две такива уредби и на приятели и познати още седем.Моето виждане е че това което рекламират 50% икономия не е истина.Продават клетки със шест ламели който нямат нужният капацитет.Първо и много важно, имаш нужда от мощен генератор мин.80-120А.Клетката дава енергия но и взима като динамото товари допълнително двигателя. Клетките който се продават, има много лъжливи търговци като те убеждават че клетка с шест ламели и с 8-10А ток ще произвеждаш достатъчно газ което е лъжа, мин. на клетката и са необходими 20-30А. на първата ми клетка бях пуснал от незнание (а и да спестя парички от монтаж съответно търговеца скри подробностите по експлоатация и монтаж) 50А клетката полудя и аз доволен ама на динамото ми пуска само 54А и акумулатора умря.В последствие корекции и сега всички работят на 20до30А.Определено се усеща че двигателя живва там където съм карал на трета сега четвърта, първата монтирах на буса ми 1,9TD обикновен без комп.на помпата,доста си поиграх с настроики и налучкване но успях да смъкна до 30% определено иска да се побъзика и помпата на другите коли даде 10до 25% икономия най зле даде на един ван Пежо 806 2,0 комон реил система 12% там трябва да се монтира една електроника която лъже компа и да пуска по малко гориво но струва около 250лв. на човека му се видя доста и се отказа.Това не попречи на работата на двигателя но не е това което очаквахме.Там където играе компютър ефекта е минимален. От два месеца експериментирам с тази клетка монтирана на газова уредба и резултата е много добър.Обикновенна газ, зада мога да я бъзикъм и от 14л. смъкна на 10л.Най важното е че системата удържа и на гърмежи без сериозни последствия като изключа някоя дупчица на въздушния филтър.Само че ситемата се оказа малко лятна при студ над -8С клетката замръзва за късмет без последствия.Продавача ме убеждаваше че както акумулатора не замръзва така и клетката не може, да ама не.Най важно системата се нуждае от периодична подръжка доливане на системата и следене на процеса.
                            Благодаря колега, най после мнение от първа ръка.
                            [URL="http://forum-lines.ru/"][img]http://forum-lines.ru/rez/ab99319.gif[/img][/URL]

                            Коментар


                            • #15
                              От: Водородна клетка на Паджеро

                              Хи хи, тази тема е провокативна с цел реклама чрез клипчето.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X